Vad tänder er?
En kille med skön röst gör susen för mig ex Basshunters röst.
Sara
En killes personlighet med humor…pratglad…själva sättet han är på….att han är sej själv…Ögonen….Leendet…Händerna…
Sen om han har nån tatoo är inte fel. Faller med för killar med lite snyggt skägg….pipsträngen eller vad det nu heter….
Men annars är det helheten på killen som gäller….som jag tänder på…

Handlingar. Har aldrig tänt på någon på grund av utseende.
min killes kropp… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#2 så bra sagt! Visst kan de ha ett fördelaktigt utseende, men det kan inte ensamt nå hela vägen fram.
När jag känner mig helt i centrum för hans/hennes uppmärksamhet, på det sättet att man känner att luften är helt elektrisk. Då rasar alla mina hämningar. Jag vill hänge mig helt för att kunna njuta till fullo.
Paulina
Sexiga, kraftiga, håriga och muskulösa…. UNDERARMAR. Gärna med ett snyggt armbandsur! 
En fin bar överkropp :D Och massa nice humor förstås :P
Bara att titta på min pojkvän tänder mig. =P

Jag sager som HannaM; utseende har aldrig tant mig
// Amanda
Ögonen. Gärna med den berömda glimten
Inte helt fel med en vältränad kropp heller men det får inte vara alltför mycket muskler.
Fast när det kommer till kritan så är det nog det psykiska som är viktigast och då är humor, empati och lugn mest lockande.

Många säger att utseendet inte har någon betydelse, men det måste väl ändå vara det första man lägger märke till. Hur många skulle gå fram till en person som man uppenbart inte klarar av åsynen av och börja prata bara för att de tror att han har nog ett intressant intellekt?

Tja, i mitt fall sa tyckte jag att min pojkvan var skitful forsta gangen jag traffade honom :P Men vi pratade och han var en underbar kille, och det tog bara en manad innan jag var upp over oronen foralskad ^^
// Amanda
Uniformer oxå.. Snickarbyxor, militär.. Mums!
Sara
händer, ögon och röst
vad är det han heter Vin Disel???? Gahhaaa jag får gåshud bara av att tänka på hans röst… Han borde göra en bandinspelning som han kan sälja till världens alla kvinnor… gosh vilken underbar röst

#10 vi pratar om vad man tänder på… och jag tänder ingestans på utseende, jag faller inte för någons utseende heller, såklart att jag kan tycka någon är söt/snygg men det är bara en liten liten liten del av allt. Jag är helt beroende av handligar för att bli intresserad eller tänd.
nä, jag måste också säga
att utseendet är inte det jag brukar tända på främst.. visst det har hänt men oftare är det rösten, blicken och sättet person för sig
Det finns en sak som får mig att glömma allt annat …
M A G R U T O R !
(finns en speciell kille (dock inte min kille) som hade ett 8a pack förr i tiden.. kan dö för honom
)

Självförtroende. Sen är resten kemi. Någon kan vara supersnygg utan att tända mig och någon kan vara världens skönaste utan att tända mig.
#15 när jag var iväg med några vänner så ville dom komma underfund med min smak på killar. De hittade hela tiden en himla massa snyggingar och jag hittade ingen som var sådär så att jag kunde säga "han". Kom på att jag var så beroende av att personligheten att jag inte kunde hitta nån som var så snygg om jag inte pratat med honom först… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hmm, verkar som om vi killar är mer ytliga än ni tjejer.
Jag tänkte lite på den här tråden när jag var ner på avenýn och tog en glass igår efter jobbet. Kollade runt lite och funderade på vad jag blev tänd på…
Fan, jag blev ju tänd på det mesta som gick förbi, kanske för att jag satt och tänkte på det, men ändå…

Jag tänder på den kille som får mig att känna mig helt avslappnad. Inga "skohorns-fasoner" här inte om en man ska få mig att tända, Hihi!
Renlighet är superviktigt, annars tack å adjöss!
Jag struntar blankt i magrutor och äckliga broilermuskler, Yack!
Men hörr'ni! E´det ingen här som tänder på lukten hos en man?
När min dåvarande kille varit hos mig och hmm…..ja….."gnidit" av sig sin doft på tex soffkudden, Ja då kan jag sniffa på den som en tok efter han gått.
(ja, så va då'ra?…har orginalet försvunnit så får man väl nöja sig med det som finns) *ASG*
mvh Crowone

Jo Crowone! Lukten ar faktiskt jatteviktigt, hur kunde jag glomma det!? :D
// Amanda

Det är känslan som han väcker inom mig som tänder mig. Tänkte över saken en stund och inser att jag förmodligen aldrig har gått igång på rent fysiska attribute om inte känslan fanns där. :) Medan om känslan finns så behövs heller inte det fysiska finnas.

Utrstrålningen. Sättet en människa rör sig på.. Eller sättet människan rör mig på. ;)
blicken, utstrålningen, personligheten och: HÄNDERNA 

Glimten i ögonen,sen mörkt långt hår är ju bara så underbart.varför blir håret bara kortare i kortare på tjejer när de blir äldre 
Håller med #12 när de gäller arbetsbyxor :P
muskulösa, tatueringar.. mumms!!!
Finns mkt som tänder en :P
www.blueberryhedgehogs.com

skägg, hår på bröstkorgen och massor med humor

Självsäkerhet, händerna, rösten.. ögonen!
Carpe Diem

Muskler, handlingar, ögon, blickar, omfamningar, kärleksfulla ord, omtanke, förståelse. Muskulös kropp med silverhalsband, silverarmband och en silver ring på antingen tummen eller ringfingret och soooooooolbränd..
Självförtroende. Att han kan se in i mina ögon när han pratar med mig. Att han kan prata med mig på ett naturligt sätt, vara trevlig och skämtsam.

E ju bara tjejer som skriver här, men jag får väl sticka ut näsan å säga.
En riktgt sjysst bajlåda kan ju få mig att glo ihjäl mig, tuttar har ja aldrig riktigt fattat mig på, å faktuem e att ja tror nog att småtuttade brudar har dom sjysstaste bajdymorna. ha ha ha
Så då vet ni, puta inte me tuttarna å munnen, puta me bajjan.
Självklart ere ju bara de som e det som får en å fästa blicken vid bruden, sen ere ju personligheten som spelar roll. Men inte får man så lätt reda på personligheten hos en brud om man inte sett nåt som fattat ens intresse först. Åså vill man ju vara attraherad av tjejem man ska leva med, till en början.
SEV 

Åhh, men SEViking, så romantiskt det DÄR lät da!!! Hahaha!
Jahapp, då får jag väl konstatera att jag har ett (eller t.o.m. flera) handikapp här då vad det gäller män, för jag har varken tuttar, midja eller "bajlåda". *ASG*

#33 Hmm, viste inte att jag var så feminin, men du har väl rätt i att tjejerna är något överrepresenterade i alla fall.
Hur ska en sjysst låda se ut då?
De får inte vara för stora enligt min mening, liten men med form är riktigt nice att spana på…

#35 Sorry, jag missade ditt inlägg.
Ja du har rätt, ingen tonårsröv, de ska va lite former. ha ha ha
SEV 
Hmm… Skrattrynkor!

riktigt snygga platta killrumpor är sexiga!! är av nån anledning svag för bröstpartiet runt nyckelbenen oxå=)
Qui dormit, non peccat

Som sagt så tänder jag ju inte till så men kan grymt hålla mer
#14 Vin Diesel, jisses man blir ju knäsvag av honom,grrrrrrrrr!

#39, Nä, du tänder nog inte till så, sarskil inte på Vin Disel. he he
SEV 
Smilegropar är mys.. och lite mer rumpa, inte benigt inte..
och en skarp käklinje på någe vis.. Ett smältande leende.. manliga händer..
Ja de är mycket som gör de. men de viktigaste är personlighet:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

# 42 Har du bytt grabb?
Sara
#42 Hihi.. show of!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kom på en sak, om man ska prata om kroppar som tänder en - bröstmuskler! Det är inte snyggt när det är platt
Sen gillar jag väl lagom smala killar med en söt liten rumpa och lite fina muskler

#45 mums!! ja det får gärna vara lite att titta på=)
Qui dormit, non peccat

#43 Jepp Sara, jag har uppdaterat mig, eller kommit fram till att "gammal kärlek rostar aldrig" - prylen! Det är mitt ex/nya + blivande Sambo (igen).
#44 Rip off! ;))
Hur gick dejten?
Carpe Diem
# 47 Haha, go girl!
Sara

Han är en pärla, trotts allt det där gamla så är vi världens bästa vänner som sedan blev bättre än någonsin. Så nu sitter jag och är "förståndigt förälskad" om det nu finns någonting sådant.
Carpe Diem

Eftersom alla andra bara kör fysiska saker får jag väl göra det med ;) Var ju ingen som höll med om självförtroende och kemi oavsett uteseende ;)
Om en kille har lite muskler på armarna blir det en "kant" i armvecket till biceps. Den kanten är jag väldigt kär i ;) Alltså armveck på lagom musklade armar (inte för mycket och inte gymade armar, de ska vara naturliga från kroppsarbete).
Tatueringar… raggarsträng… piercing… skäggstubb… som de flesta verkar det vara, utom armvecket då ;)

Händerna, inte smala släta kontorshänder nä det ska vara händer som används, lite hårda och grova :o)
Rösten, och jag håller med Mrs-Dibs, Vin Diesel har otroligt djup och sexig röst.
Magen, inte nödvändigt super musklad men det skall finnas den där linjen runt höfterna som markerar de undre magmusklerna.
Armarna, speciellt underarmarna. Lagomt håriga och naturligt muskulösa pga fysiskt krävande arbete.
Tattoos, gärna hela armarna får prydas av snygga tattoos men det får inte vara ett jytter av gaddningar där allt smälter ihop till en blå sörja.
Ögonen, snälla och förstående men med en glimt av bus.
Humor, snabb lite fräck humor är gott.
Spontanitet, våga prova okända saker och våga leva lite för stunden.
Beröring.
Det finns eg hur mycket som helst som som tänder mig märker jag *skratt*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#50 Jag håller med dig!! Jag träffade min sambo på internet så jag lärde känna personen före utseendet. Sen är han himla fin oxå så det gör ju inte saken sämre 
Annars är det ögonen som väcker känslor.. och överarmar och axelpartiet. Min sambo är gammal simmare.. jag kan sitta o krama o smeka o känna på hans armar o axlar i timmar!
Jag måste säga att jag har väldigt svårt att bli attraherad av killar.. måste nog faktiskt säga att personligheten ÄR viktigast.. Jag umgås mycket med killar eftersom jag är inflyttad o mest har blivit kompis med sambons kompisar.. o när man hänger med dem så är det ju kommentarer om tuttar o rumpor o ben o allt vad det är.. jag har nog inte sett EN ENDA kille som jag spontant har kännt "han va riktigt snygg" om.
Jag har hellre världens mysnalle som är rolig, omtänksam o snäll än en mupp som ser bra ut men kanske jordens tråkigaste.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Personlighet nummer 1 såklart. Det är nästan allt, då vilken kropp som helst kan bli sexig om det finns ett sexigt sinne som styr den. Nja nu kanske jag överdrev lite, jag tänder på tjejer som inte är för smala, som har lite rumpa, former och gärna långt hår. Det tycker jag är sexigt. Själv-känsla är bra, självsäkerhet inte alls lika intressant (kan tom vara osexigt). Med en god självkänsla kommer det så gött inifrån, och det är ju enormt skönt men inte så vanligt kan jag tycka. Tyvärr. Kanske beror på all ytlighetsfixering och snabba lösningar som samhället/media tycks kretsa kring allt mer? Tycker själv att man som man blev förvirrad i att hitta till en sund manlighet när jag gått mot att bli "vuxen", och likadant är det ju för båda könen.
För att återgå till frågan tycker jag även att ögonen är enormt viktigt och oftast första känslan, vackra ögon…jädrar det e gött! =)

min kille och jag var on and off kära i varandra i tre år utan att den andra märkte det trots att vi var bästa vänner nu är allting super det enda som är jobbigt är mitt bagage men det är något som han tänker stötta mej igenom:) jag tänder på hela han, hur han är vem han är och hur han får mej att känna! han var min första på allt! precis som jag var för honom:)
Jag tänder inte direkt på andra än min sambo.
det som tänder mig riktigt är när han helt spontant kommer och trycker sig mot mig och kysser halsen och hest viskar lite små snuskiga saker, DAMN då tänder jag.

tatueringar o killar som ser så där farliga ut men e världens mjukaste på insidan då kan jag gå igång..

#56 Det där e jag. 
Lite fundersam. Vad är så fint med händer? Förstår mig inte på det där… Vad finner ni så intressant i det?
Oj, om man skulle haft sådan häftig självkänsla/självförtroende. Skulle haft brudar krälandes över mig då! Som resten av alphahannarna man känner…. Sorgligt men sant.

*57 Åh fasen.. då har du många tjejer efter dig då eftersom många tjejer faller för bad boy stilen..=)

Härligt leende och humor… och händer.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag tänder på allt med min pojkvän. har aldrig tidigare kunat tända på att se någon annans nakna kropp men oooojojoj, hans kropp är underbar! Sättet han rör sig, hans händer. Allt fan. Hans röst, hur han rör vid mig. =)
Nä men generellt är det nog framförallt händer som jag tänder på, lite för att det är ju dom som ska smeka min kropp.
Ha en bra dag! // Pernilla
Det beror väl på vad man är ute efter. Vill man bara ha sex kanske man bara går på utsidan, men vill man hitta nån att bli kär i kanske man bara "glider runt" och är öppen. Så är/var det för mig iaf.
Just nu finns det bara en person som kan tända mig, en person med långt blont hår, polisonger efter massa teaterspelande som krävde det, en djup och fänglsande röst, lysande blåa ögon, händerna är stora men mjuka, armarna helt underbara..
synd bara att det dröjer 10månader innan jag ser honom igen..

Blicken!! En lite naugty blick går inte att stå emot… 
Svårt att säga. Min fru har ju nästan allt, så det är svårt att analysera exakt vad det är man tänder på. Kanske olika varje gång…

Just nu: när jag tänker tillbaka på veckan jag hade i Malmö i somras. Bodde hos tre vänner, en kille och två tjejer med deras föräldrar. Jag och killen hade sex varje dag och smög med det hela tiden.. spännande, farligt och förbjudet. Oh, the drama!
(måste bara tillägga en sjukt rolig parentes - vi såg på american pie en kväll med hans äldre syster och när det var två stycken som skulle ha sex med tända ljus och rosenblad började jag klaga om det var fjantigt och krystat, för det tycker jag. då säger killen: "asså ida, du är så jävla oromantisk när du har sex……….eh, kan jag tänka mig." oups! haha:))
Övrigt: mörkblonda, ett halv huvud längre, skäbbstubb, spenstiga och gärna skånska :)
#57 Jo, händer är ett helt kapitel för sig ;) De vittnar om bärarens styrka, finkänslighet och tanken på vart de ska ta vägen; då måste de ha rätt form! :P
Sarahs kommentar om självförtroende är viktig! En kille som är säker i sig själv, som vågar ta för sig är något högst intressant. Jag vill inte ha något mjäkigt, mesigt "nej säg du först/nej, vad vill du?". Jag vill kunna mäta min styrka på flera plan, annars är det ointressant.
Paulina
Sättet min kille kollar på mig när han tycker att jag är snygg. Och hans ögon.
Personligheten! Och händerna…
Jag e enkelspårig och tänder på sånt som e typiskt manligt… i stort sett alla mina killar har t ex haft en hårmatta på bröstet. Men jag har även gjort avstickare från "typen" ibland och funnit att det gått hur bra som helst 
Jag föll pladask för min pojkvän…
Lång (över 190), bruna ögon, mörkt hår, ett charmigt leende. Stora händer som mina känns små i, fina underarmar och pussveck vid magen. Smalt är snyggt, dör för smala killar.. När vi träffades första gången charmade han sönder mig, var jättegullig mot mig osv. Så han har personlighet också… :)
Vad kärleksfull jag kände mig nu!

min sambo har faktiskt inte den rösttyp, som jag brukar falla för!
men jag är sätskillt svag för mörka lite hesa, mansröster. finns en hårdrocks-grupp. som jag gillar, bl.a just för sångarens röst!! 69-ayes. tror de skrivs så!? ..
men där är då en röst jag gillar!! kom som inte på någon annan just nu!!

Jag tänder på när min man vill ha mig, på hur han rör sig, på hans ansiktsuttryck och på hans stönande.
Och hans nakna kropp.
Hans armar.
Hans profil när jag sitter bredvid honom i bilen och han ser koncentrerad ut.

jaaa, jag skäms!!
när jag läser din så uppritiga beskrivning # 72. på hur du får känslorna att rusa, av din sambo!! måste ju i ärligheten namn säga att det är mycket lika det jag känner över min goa sambo oxå!
hans profil profil, då han sitter koncentrerad i bilen. men även ögonen! hans härligt vackra blå ögon! dom kan verkligen väcka mina känslor o längtan!! så jag skäms!! då jag tänker efter, hur jag valde…låter ju som att den person jag egentligen har som den viktigaste i mitt liv!
plötsligt inte fannns! bara för att jag då jag skrev första gången va så koncentrerad på den RÖST, som får känslorna att svalla!! 
Personligheten, rösten, ögonen
/Christine

Personligheten är enormt viktig, humor och glimt i ögonen:) Gillar inte killar som är macho och struttar runt på stan och spänner sig utan min blick dras till dem som är mer omedvetna om hur fina de är, naturliga:) Rent fysiskt föredrar jag långa killar, gärna lite kraftigare, stora händer och en öm famn
Min sambo har allting jag behöver och det finns givetvis många fler saker kring honom som tänder mig men när det gäller vid första ögonkastet så är det väl det jag tänder på:)

Personligheten, och utseendet. Jag faller ofta för killar med "ovanliga" utseenden, och särsilt faller jag för vackra ögon. ;)

När min kille viskar saker i mitt öra , och kollar på mej med en sexig blick. Men det finns massa andra saker oxå :P

Annorlunda killar, inte dom som är pojksöta eller 'heta' utan snygga, det är svårt att förklara men killar som tex sylvester stallone xD
Mörkhyade, Mellanöstern, Persien.. mhm - där kan man drömma sig bort :) Gillar bruna ögon och mörkt hår.
När det gäller män så äre lite olika. Gillar alltifrån spinkisar till björnar.
När det gäller utseendet tänder jag på rumpor, ögon, händer, piercingar, tatueringar och ganska korta killar.
Fast för mig är ändå personligheten viktigast. Dem ska ha det "lilla extra", få mig att skratta, blicken osv. Listan kan göras lång :)
Inget direkt utseende.
Min sambo vet precis hur han ska göra =P En mjuk, mysig puss (och inte vilken puss som helst, den är speciell) kan få mig att bli galen =) Haha!
Lukten, lukten och lukten!
Fina sms (sms-nörd) och allmänt att känna mig uppskattad :P
Haha känner igen mig i det du skriver :)
Ojoj,,,,Lukten är helt underbar.Hans händer på min kropp,se in i hans djupa ögon,muskellös är ett plus…tatto är ett plus nice nice det är sexigt beroende på vad det är.. Hans röst får mig o åååå
Jag finner inga ord Att han får mig att skratta Älskar allt på min kile.
Ibörjan så är det ögonen och mörkhyad..och det jag ser är nått jag gillar.. Insidan kommer ju sedan.
Vältränad överkropp (helst)
Men går mest på personligthet.
GIllar även gillar i uniform ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tänder på kvinnors bakdelar :) En välformad (behöver inte vara vältränad, det är formen som räknas) stjärt kan etsa sig fast i mitt minne ett tag :) Helst i tajta jeans..
Det viktigaste av allt är nog att hon inte skäms för sin kropp, det kan vara lite trist när det ska vara mörkt så man inte ser nåt. Mera upphetsande när man ser all skönhet :) Det handlar om personligheten lika mycket som kroppen :)
Håller med #2 :)

Hahahah sii Fina vita tänder ( sött leende) och skor…(dom måste passa tip top)
Jag tänder på söta "bad guy´s" med mjuk insida. Trevliga och utåtriktade, men framförallt tänder jag på att en kille visar intresse för mig och inte bara sex-intresse för sådana är bara äckliga och tråkiga, men när en kille verkligen är intresserad på riktigt, då faller jag.
---
Mitt ex träffade jag genom att en gemensam kompis berättade att den här killen hade spanat in mig. Jag visste inte alls vem han var, hade sett nån skymt av honom på långt håll någon gång, men inte mer. Så jag gick hem till honom och började prata med honom. Han var ruskigt ful tyckte jag då, men en fika och trevlig pratstund gör ju inget även med en ful kille. Han var otroligt blyg = inte min typ!!
Men vi fortsatte umgås eftersom vi hade gemensamma vänner och nu var på g att bli vänner (å han hade ju spanat in mig). Han och några killar bjöd mig och några tjejer på middag och han var hur urtråkig som helst, satt mest tyst.
Det var bara det att efter en veckas umgänge visade han sig vara en "bad guy" med mjuk insida = helt och hållet min typ!! Så efter en sen filmkväll kände alla för att sova över hos honom och jag sov i hans säng - varpå han la sig på golvet på en madrass ?! Jag vaknade tidigt och la mig och tittade på honom när han sov - SÅ vart jag totalt förälskad!!
Kan säga att jag tyckte sedan att han var skitsnygg (fast jag kände mig själv snyggare vilket gav otroligt självförtroende) och rolig och helt underbar. Har aldrig älskat någon så mkt!! Saknar honom än trots att han var otrolgen mot mig och sen gjorde slut med mig.
Så utseendet är verkligen inte allt!! Även om jag igentligen är ganska utseendefixerad tyvärr (iaf vad gäller killar, men inte vad gäller mig själv).
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag kom på en sak till som jag tänder på, det är killar i skjorta!! Det är så jävla sexigt!!
Han som jag berättade om ovan hade otroligt ful klädstil men efter ett tag ihop med mig så hade jag, genom positiv förstärkning, lyckats få honom att använda skjorta och lite mer snygga kläder. å gud vad det är sexigt.
När jag ser en kille i skjorta på stan kan det börja brinna ordentligt!
Medarbetare på westernridning.ifokus
TnA =)) Tits and Ass ! Men ett vacker blick och leende är inte fel. Samt att jag är inne i en blond period just nu.
Fast egentligen uppskattar jag de flesta kvinnors utseende, har ett brett spektrum. Jag brukar hitta något vackert hos dom flesta, vilket gör att det är skoj att betrakta.
Kan ju tillägga att jag trots spaningar (spanar och spanar man är ju inte blind man betraktar omvärlden …ja hoppas ni fattar) inte hittat någon som är läckrare än min tjej.
/Fridaybrew

Det finns inget som är så attraktivt som självkänsla!
Självsäkra personer har en så fantastisk utstrålning och det tänder mig.
Säger som #18 Sen är resten kemi

Håller också med #2. En intresserad blick/leende räcker ofta för att få mig att gå igång. Eller en vänskaplig beröring - t.ex. att någon helt kort lägger handen på min axel samtidigt som de hälsar på mig.
Jag hade en skytteinstruktör (när jag gick Jägarexamenskurs för 100 år sen) som alltid rörde vid min arm när han hejade på mig - j#¤%lar vad jag var sugen på honom!! Han var också oemotståndligt självsäker, även om han såg rätt alldaglig ut. Det spelade ingen roll i sammanhanget (fast det blev aldrig något, jag vågade inte lägga an på honom mitt framför hela grabbgänget…).
Jag måste väl också erkänna att jag är väldigt svag för uniformer, spelar ingen större roll om det är poliser eller militärer. Eller brandmän (*dreglar*).
Ska jag vara riktigt ärlig gillar jag de flesta karlar, det räcker att de visar mig lite positiv uppmärksamhet så hamnar de på min pluslista. På sätt och vis tur att jag är född med pokeransikte, så extremt få av dem inser vad jag faktiskt tycker/tänker - annars hade jag blivit kallad karltokig för länge sen (och haft radikalt många fler sexpartners än de futtiga 25-30 som jag lyckades avverka mellan 20 och 30 års ålder - nu är jag ju gift och obrottsligt trogen, men titta kan man ju fortfarande…!?).

Självklart kollar jag på utseende när jag kollar runt.
Dock behöver det ju inte vara det man tänder på senare, när man lär känna en person lite mer.
Jag tänder på långt hår, mörkt, på både killar och tjejer.
Personlighetsdrag som humor, och gemenskap, vilkan att vara nära är också något som tänder mig på det psykiska planet.
Jag gillar (förutom personlighet) fina ögon, fin mun, markerade käkben och inte alltför smala killar, lite rumpa, lite armmuskler och bröstmuskler + magmuskler. Haha, låter som allt här i och för sig! Det behöver inte vara något extremt men tänder inte riktigt på helt platt, smal och rak, så att säga.
Dock är ju min sambo just detta.. Han har fina ögon, mun o markerade käkben men har sen vi träffades gått ner sig, precis som jag! Haha. Väldigt smal och nu inga bröstmuskler eller magmuskler kvar utan mer en mage (enda stället allt gott han äter sätter sig) och armmuskler har han visserligen men dom syns bara när han spänner sig :P Låter väl hemskt att jag känner så här men helt ärligt har jag svårt för detta och därför har det lagt av sig lite. Men jag älskar ju honom o hans personligeht men önskar jag kunde tända mer på honom…. Konstigt nog tänder han på mig trots 30 kg övervikt så då får jag än mer ångest över att jag inte kan göra smama sak.. :/