Varför älskar du din partner?
Jag älskar min man för att:
Han är smart, vi har tre fina barn ihop, vi är bästa vänner, vi har oändliga fina minnen ihop, vi båda gillar att ha film maraton.
Han har bra smak, luktar gott, vackert hår.
jag älskar min man för att han får mig att sakna honom när han inte är hos mig.
Nu är det eran tur, varför älskar du din partner?
Han är omtänksam, snygg & sexig, bra på att städa och laga mat. Han ja.. han helt enkelt kompletterar mig! Han är fantastisk!

Jag älskar min sambo för allt han står för. Han får mig till att vilja vara en bra människa. Utan honom hade jag aldrig varit där jag är idag.

för att han älskar mig oavsett. för att han kan vara så härligt spontan. för att han stoppar mig när min fantasi skenar iväg allt för mycket och för att han peppar mig när jag inte vågar ta första steget. för att han alltid stöttar mig och aldrig skulle sätta sig själv i första rummet om det påverkar mig. för att han är så härligt optimistisk när jag inte riktigt vågar. för att han är min bästa vän, min stora kärlek, min framtid och huvudpersonen i mina största upplevelser de senaste åren. för att han är så himla smart och säger vad han tycker och för att vi alltid är på samma plan. inga ord behövs, vi förstår. men framför allt för att jag vaknar bredvid honom varje morgon, och somnar tillsammans med honom varje kväll, och det har aldrig gått en kväll utan att jag tänker att just den platsen bredvid honom i sängen är den bästa platsen på jorden som jag inte skulle byta mot något. om jag så bara hade det i hela världen skulle jag ändå vara fullkomligt lycklig.

Jag har så många dåliga erfarenheter av män och förhållanden, men han har verkligen visat mig hur underbart och fint det faktiskt kan vara när man är två. Jag älskar honom för att han är så vacker i både peronlighet och utseende, för att han står ut med mitt dåliga morgonhumör och mina sämre dagar.
Vi har så många fina minnen ihop och vi har, och kommer att, dela många upplevelser tillsammans. Han är min bästa vän och peppar mig när något känns svårt, jag saknar honom när han inte är nära och han får mig alltid att le när jag är ledsen. Han är varm, omtänksam, kärleksfull. Han lyssnar när jag har något att säga, han tröstar mig när jag är ledsen.
Jag har aldrig varit så lycklig, aldrig känt mig så älskad, uppskattad och respekterad av en annan människa. Han gör mig fullkomligt lycklig.
Jag kan omöjligt beskriva med ord allt det han är för mig, hur äkta han är som person, hur underbart det är att vara nära honom, hur tacksam jag är för allt han gjort, gör och kommer att göra.
Därför älskar jag honom!
För att han är den han är.
Precis som jag kan irriter mig på att han är den han är 

Jag älskar honom mest för att vi har så roligt ihop och att efter alla år sa kan man vara sig själv till 110%.
Han är snäll, snygg, och en underbar pappa.
/Maria
För hans underbara leende och ögon som avslöjar en godhet och en människokaraktär som inte kan tänka en elak eller ondsint tanke!
För att han skämtar och fnissar och skojar med sig själv.
För att jag kan slappna av totalt med honom och för att han får mig att bli mer laid back och mindre kontrollbenägen.
Och för att han är manlig och sexig 
Han får mig att skratta och vi har alltid kul tillsammans. Sen kan jag fortfarande få pirr i magen när jag väntar på att han ska komma hem på kvällen (har varit ihop i 2 år +) och kommer på mig själv med att räkna minuterna.
Han kan vara både den vuxnaste människan jag känner, och den mest barnsliga! Han är det situationen kräver honom att vara helt enkelt, och han stöttar mig till 110% i allt jag gör och vill göra.