Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3577 ggr
Karmatarerskanise
2010-03-12 12:25
0

OT Helg

Då är helgen här igen.

Helgen kommer mest bestå av pluggande. Jag börjar tappa suget nu, det är så himla mycket med skolan och jag börjar komma efter.. Deprimerande.

Det blir i alla fall lite skaldjur och vin ikväll. Det förtjänar jag.

Vad ska du hitta på?

TREVLIG HELG

Salladshataren
2010-03-12 12:32
0

Jag vill också ha skaldjur!

Ska bli frisk och det är fest imorgon kväll

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

ChristineL
2010-03-12 12:38
0

Hejja Hera som ska bli mästerkock! :) Klart du förtjänar skaldjur och vin, det låter jättemumsigt.

Här blir det storandling framför allt, tvätt att ta tag i och ev biljard imorron ett gäng. Annars blir det lugnt, sitter mest och beundrar min nya tatering :D

MimmieM
2010-03-12 13:32
0

Ikväll ska vi fira sambon som fyller 24 år idag :) själv ska jag sätta upp nya gardiner i vardagsrummet och köket. Resten av helgen kommer vi fira sambon, imorgon med vänner och på söndag med familjer.

Carpe Diem

ChristineL
2010-03-12 14:13
0

Blev just bjuden på tjej-tv-spels-kväll ikväll, det säger man ju inte nej till :)

Johanna
2010-03-12 14:24
0

jag borde verkligen packa, men Daniel är i nya lägenheten o renoverar hela kvällarna, o kommer så vara hela helgen oxå… så jag får ha Isa ensam.. , men vi ska flytta om 2v :P o har inte börjat än..

, ikväll ska jag o Isa på babysim, lördagkväll ska vi hem till ett par kompisar hela familjen.. o jag ska träffa en kompis o gå en promenad om det är fint väder :-)

Hemulen
2010-03-12 16:56
0

Ikväll blir det god middag med min käre sambo, med varmrökt lax och vin och någon härlig film.

Imorgon ska jag hem till min bästa kompis på dagen och fika och prata en massa och på kvällen ska jag och ett antal tjejer från vår träningsklubb ha "kampsportskväll". Vi ska se många matcher på datorn och äta goda snacks.

På söndag blir det par-middag på en underbar tapasrestaurang i Göteborg.

Känner att det här kommer bli en grymt bra helg! Skrattande

LinnSam
2010-03-12 17:24
0

Jag och Thomas ska bygga om i "hundhuset"

-Hundhuset= helt hundanpassat, liten lekstuga med fri tillgång till vindskydd m.m. Som en överstor hundkoja, hehe.
Köpa nya soffor, måla om, byta golv, och lägga in en matta istället.

Sen blir det väl en tur i skogen med hundarna.
Det är ju helt underbart väder och det blir nog en tvåtimmars promenad!

Annars blir det väl mys och annat..

Ha en UNDERBAR helg allesammans!

abbis
2010-03-12 21:08
0

I kväll blir det god mat och TV-soffan

Imorgon jobb och fortsatt utförsäljning i min butik halva butiken är det 50% i och den fortsätter tills det är slut på grejer!

På söndag ska jag besöka en bloggvän för första gången och se hennes buti i Skövde!

ha en fantastisk helg allihopa

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Destany
2010-03-13 00:25
0

ikväll har det bara varit slappe kväll e helt slut efter veckans jobb.. imorgon blir det att umgås med en kompis =)

Karmatarerskanise
2010-03-13 12:22
0

Blev visst singel igår. Lite otippat.

Destany
2010-03-13 13:50
0

nej men Hera så tråkigt =(

Johanna
2010-03-13 15:02
0

#10 oj… vad tråkigt! hoppas du mår ok! :(

Karmatarerskanise
2010-03-13 16:52
0

Nu har vi pratat genom detta ordentligt, och vi är tillsammans igen. Däremot så ska jag flytta ut, och vi ska inte träffas var dag. Tillbaka till dejtingstadiet igen kan man väl säga.

Tror och hoppas att det är vad som behövs. För vi älskar varandra oerhört mycket, men bråkar ofta.

Johanna
2010-03-13 17:20
0

ibland behöver man trycka på resetknappen!

Jenahbella
2010-03-13 21:49
0

#13 kan rekommendera särbolivet om man bråkar mkt! man kan ses när man vill å va ifrån varandra när de blir för mkt :) jag å killen e me varandra nästan hela tiden iaf :P men bråken försvann helt nästan :) skönt! Hoppas de blir bättre!

Karmatarerskanise
2010-03-14 13:21
0

Tack fnuha :)

[mia-38]
2010-03-14 14:41
0

Kramar om dej Hera.

Särbo kan vara bra. Då kan man ses när bägge vill och känner att ni har tid. Ni kan till och med börja längta efter varandra.
Och bra med egen tid.

Hoppas det löser sej.

Karmatarerskanise
2010-03-14 15:03
0

Tack Mia :) Precis, det är rätt mysigt att sakna honom :)

Faidra
2010-03-14 15:08
0

Fredag hade jag studiedag, skönt och välbehövligt!

Började dock jättejobbigt, fick reda på att mamma hade bokat tid för att avliva vår kanin samma dag. GråterVi har haft honom i 9 år, vilket är mer än halva mitt liv (jag är 15 år nu) så det är klart att det känns jättejobbigt nu. Men jag fick iaf säga hejdå till honom och jag vet att han har det bättre nu eftersom att han inte har mått så bra senaste tiden.

Sedan var det taco-lunch med några tjejer från klassen. Funderade på att hoppa över den, men kom fram till att det var ännu jobbigare att vara hemma med en tom kaninbur som gjorde att jag började gråta så fort jag gick till nedervåningen. Vi lagade och åt mat, pratade och hade trevligt iaf.

Sen ridning, gick helt okej faktisktTungan ute

Efter det skjutsade mamma hem mig till en kompis för att hon och jag skulle ha filmkväll med några andra kompisar så jag hjälpte henne att förbereda, hämtade några killar vid busshållplatsen när dom inte hittade osv. Vi kollade på lite filmer och sen kommer the big problem: Hur ska vi sova? Flört 2 killar, 4 tjejer och 3 madrasser. Kan tillägga att jag tidigare har hånglat med båda killarna med dock inte brydde mig så mkt vem jag sov med. Blev ett antal '' Linda, badrummet, prata, nu!'' innan vi bestämde vem som skulle sova vart och med vem. Blev dock en mysig natt Oskyldig

Igår blev det frukost, ännu mera film och lite hångel i soffan med den killen jag inte hade sovit med, vilket också var trevligt till jag märkte att min kompis lillebror hade kommit hem och var på väg uppför trappan  Förvånad

Sen drog dom andra och jag stannade kvar hos min kompis och bara pratade, chillade och så.

Sen hem, kolla på melodifestivalen med syskon och mormor Obestämd och sen sooova ^^

Idag har jag hittills nästan inte gjort någonting, mer än att chatta på msn och ''utvärderat'' fredagen. Består mest av ''åååh, jag fattar inte hur hon kunde hångla med honom! Hon sa att hon inte skulle göra det, hon bara ger efter!!!'' Eh, ja typ så Foten i munnen

Nu fick ni en lång och utförlig beskrivning av min helg Flört 

jobbig, känslofylld, mysig, konstig, bra

[cancan]
2010-03-15 09:58
0

Jag hade en riktigt underbar helg!

I lördags hade min käre sambo bokat en heldag på Ystad Spa… Riktigt underbart!

Sen blev de en sväng på bion och såg Avatar.. Riktigt bra film..

Det har blivit väldigt mycket jobb o så på sistonde, så kändes skönt med en hel helg för oss själv! =)

Destany
2010-03-15 10:01
0

min helg blev lite otippad. jag var hemma hos min kompis som jag skulle o såg melodifestivalen o efter det stack jag hem till en killkompis men han däckade så där blev jag inte länge.. igår följde jag med kompisarna till markaryd o efter det så ville den killen att jag skulle komma igen o han har aldrig velat träffa mig nykter men jag åkte dit igår kväll o kollade på film med honom..

LinnSam
2010-03-15 10:19
0

Oj Hera!

Hoppas allt löser sig.
Skönt att ni kom frm till en lösning som verkar funka för er båda.

Håller tummarna :)

Karmatarerskanise
2010-03-15 13:44
0

Tack LinnSam :)