Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 11781 ggr
[helenal]
0

Va gjorde ni?

Hej!! Jag har en fråga till er. Vad gjorde ni på eran första dejt och hur länge väntade ni innan ni sov över med varandra? (hur många dejter)

kramis

Niini
0

Tjaa.. Jag har aldrig sysslat me sånt som dejter.. Men första gången vi träffades var det egentligen en vän som skulle träffa honom o ja följde med som stöd. Vi åkte hem till honom o kollade Spiderman 2, början på en underbar framtid oss emellan :)

Första natten efter att vi officiellt blivit tillsammans sov vi tillsammans. Men hos varann sov vi på riktigt först efter ca 3 månader och då efter en ordentlig revolt från min sida :P Mamma o pappa ville nog inte hennes dotter skulle sova borta då ännu ;)

Jenahbella
0

ja å min pojkvän träffades på jobbet så i början när vi började gilla varandra så va vi nästan aldrig själva, de blev ju att vi umgicks massor på jobbet. men första gången vi sågs själva kom han hem till mig och vi kolla på film å han sov över :) så han sov väl över direkt när vi började träffas :P

Loveferrets
0

Vi träffades genom vänner o bekanta, första dan ensamma åt vi middag som jag hade lagat, vi pratade i massor sen gick han hem, det tog lite drygt ett halv år innan vi började sova över hos varann, vi träffades dock ett par ggr i veckan men bara för ett par tim, jag ville lära känna honom först. Tyvärr minns jag inte hur många "dejter" det blev men det var många Skrattande

Salladshataren
0

Första dejten gick vi turning torso och picknickade. Sen gick vi hem till honom och tittade på film och åt middag, och sen sov jag över Flört Och idag är han min pojkvän…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

StickyKitten
0

Vi åt sushi hemma hos honom och kollade på film, fast från mitt håll var det inte menat att det skulle bli en dejt. Hur som helst, två dagar senare träffades vi igen och då sov jag över, och ja.. sov, helt enkelt :)

Hemulen
1

Vi gick bara på en dejt innan vi båda ansåg oss vara ett par. Vår dejt var fantastisk och vi klickade ordentligt. Vi såg några livespelningar på kulturkalaset i Göteborg och drack öl och pratade. Sedan gick vi och lyssnade på Ebbot som spelade Johnny Cash Ring of fire och då kysste han mig. Minns att jag blev alldeles yr i huvudet och det kändes som att jag föll. Har varit hans sedan dess. Allt gick väldigt fort efter det. Träffade hans familj och vänner dagen efter och dagen efter det sov jag över hos honom första gången, men vi bara höll om varandra och sov. Det var väldigt mysigt Glad. Idag har vi varit ett par i 2 år och 8 månader.

Tislan
0

Haha min pojkvän sov över hos mig samma dag som vi träffades. Har hållit ihop 2 år &  7 månader  sen dess. Men vi hade umgåts hela dagen men aldrig träffats innan.

Jag hade bara sett honom i skolan :) Så på första dejten sov ha kvar.

oh-la
0

tja… jag åkte ju och hämtade min sambo när han var och tränade första gången vi egentligen träffades… vi var kk i ca 2 m ånader innan vi bestämde oss för att bli ett par, och jag sov väl där i alla fall en gång i veckan under den tiden :P

så "för"dejtat har vi inte gjort nån gång om inte försnacket i bilen hem till honom räknas.

mco92
0

Första dejten var när jag var hemma en fredagkväll och inte gjorde nåt. Så ringde min "beundrare" och sa att han var i Vänersborg (han bor 45 minuter bort). Jag tyckte verkligen inte om honom då och tyckte att han var mest störande, men jag hade ju ingenting att göra så pappa körde bort mig och det blev ju som det blev…

Det tog ungefär två veckor tills vi var tillsammans. Och vi sov över efter 3 veckor ungefär.

ChristineL
0

På första dejten blev jag bjuden på middag på restaurang, pampigt värre ;) Sen dess har det varit vi och vi sov väl tillsammans nån vecka efter det.

Karmatarerskanise
0

sov över hos honom på första dejten. Men vi hade inte sex redan då :)

pyromanen
0

Vad vi gjorde vid första träffen tänker jag definitivt inte berätta på nätet! Oskyldig Men det var kul att bli påmind och återvända i tanken..Skrattande

Bergspuman
0

Vi sov tillsammans på första dejten. Mer än så berättar jag inte :-). Men efter det har vi sovit tillsammans i princip varenda gång vi träffats. Bara någon enstaka gång, har vi INTE sovit ihop. Det har känts självklart från första stund på något sätt, att vi ska sova ihop. Jag sover ofta mycket bättre när jag har honom i närheten.

LinnSam
0

Sov över andra gången vi träffades, men hade inte sex på några fler Glad

Sarah
0

Hade träffats ute med kompisar ngn gång och flirtat lite men inte bytt nummer. En kväll då jag var ute fick jag ett anonymt sms. Gissade att det var han och frågade om han skulle sova hos mig den natten. Efter mycket om och men med döda mobiler möttes vi upp i Slussen kl 3 på natten. Inget sex men fin natt.

En vecka senare skulle jag till gotland och han frågade om jag ville bo hos hans föräldrar med honom som sällskap. Så jag träffade hans föräldrar månader innan vi blev tillsammans:)

Bunn
0

Jag och min gubbe gick på samma skola och umgicks med samma människor.
Vi spanade in varandra jättelänge, men ingen av oss hade mod nog att göra några större ansträgningar. Jag blev mer och mer intresserad och till slut tänkte jag: Må det bära eller brista, jag kan inte låta honom "glida ur händerna" på mig. Sagt och gjort. Jag bjöd med honom på konsert och samma kväll sov han över.

[Fiction]
0

Jag och min nuvarande pojkvän har aldrig haft några regelrätta "dejter". Vi fann varandra på ett community på nätet och några dagar senare bestämde vi att vi skulle ses ute på en klubb. Jag var där med en väninna och han var tydligen där med en tjejbekant som han senare avslöjade att han även hånglade med den kvällen (dock utan att jag såg det).

Han och jag hade iaf sex samma kväll. Andra gången vi sågs, var flera månader senare…

Johanna
0

vi träffades på krogen en fredag, han följde med mej hem.. sen träffades vi på lördagen igen, o han följde med hem igen :-)

första "dejten" så gick vi på bio, men då hade vi setts ett par gånger hemma hos varann oxå.

emsems
0

Första dejten var på en pub, tog några öl. Andra dejten var på ett café. Sedan sågs vi inte på flera månader, men sedan blev det direkt i säng.. =)

viktoria91
0

vi dejtade aldrig, var som kompisar och kollade på film tills vi hamnade i säng. ett par dagar efetr frågade jag om vi var tsm för mina kompisar undrade och vi hade inte sagt om vi var tsm, men det bestämde vi att vi var typ=P

viktoria91
0

sov över jorde vi helgen därpå och har nu bott tsm i ca 1 år och 3 månader^^ tsm i rätt ca  1år o 6 månader

[Liinda]
0

Första dejten jag och min kille hade så fikade vi på stan och vi umgicks som kompisar i kanske 2-3 veckor innnan jag började sova där. Och efter 2 månader var vi ihop =)