Önskar att saker i ting var annorlunda
Vaknar upp och har honom i mina tankar,under dagen kvällar o nätter..Mina drömmar……
Fan , vad livet suger!!!!!!!!
Önskar han kunde lyssna och förstå mig, Som jag gör för honom.. Den senaste tiden har jag verkligen inte vart där för honom.Det är för min egen skull.
Eftersom jag har känslor kvar för honom,väldigt ego kanske :/ :/
Fan fan……………………..Gråter mig till sömms……..
Vill kunna finnas där för honom!!!!!!!
Hur ska detta gå……………

Vad har hänt? Är det ett ex till dig?
Det har spårat ur….Många jobbiga saker som hände.. Jag mår /mådde dåligt och han med sitt… Han har sårat mig sååå mycket,,,gör såå ont i mig då jag minns tillbaka på vad som hänt och sagt…osv…………….
Att säga fula ord till någon man ÄLSKAR …..NÄÄÄ, då älskar man inte den personen överhuvudtaget…. Bara en ett ord :(
Ingen meninig o känsla.
Den första tiden kom vi varandra sååå nära…Sedan putta han undan mig…… Mycket som jag inte gillade. Jag började fundera på vad är det som händer.
Och en dag fick det vara nog,fast mitt hjärta säger annat.
Jag är guldvärd och ska behandlas lite där efter…hahhaaa inte som en prinssea… Du vet ger man vill jag ju ha tillbaka.
Och allt som ska funka i ett förhållande
Jo, kan nog säga att det är ett ex :(
Livet är inte en dans på rosor :(
Jag kommer alltid att älska honom……..Allt som var sååå underbart………och minnerna..Dom gångerna som han fick mig att må så underbart bra…….Saknar dom stunderna…
Förstår inte varför han blev som han blev :/ Och jag som mådde dåligt..flippade
Får ingen fason på nått!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch vad jobbigt det låter! Men mitt bästa tips för att gå vidare är, släng ALLT som har med honom att göra. Brev, sms, mail, saker han lämnat kvar osv.
Så fort du börjat älta vissa meningar han sagt och du undrar varför, släng tankarna åt sidan (inte lätt, jag vet!).
Sysselsätt dig med annat, tiden läker alla sår, även om det kan ta tid.
Sörj, för det måste man, men försök att inte älta saker han sagt och gjort.
Lycka till och hoppas du kan må bättre snart.
Kram

Vilken jobbig situation du hamnat i!
Jag vet, av egen erfarenhet, hur svårt det är att komma över en person som betytt mycket för en och som plötsligt sårar en så väldigt…
För att kunna gå vidare i livet är det viktigt att tänka på annat en tid. Umgås med vänner, promenera eller gör sådant som han inte gillade att göra. Unna dig själv en massage eller liknade. Skäm bort dig själv! ;)
Jag vet att det är svårt, men försök att inte tänka så mycket på de bra stunderna, det får dig bara att sakna killen ännu mer!
Kraftkramar /Bunn
Nä, det är verkligen inte lätt :(
Jag måste nästan hela tiden vara sysselsatt… för att må någorlunda bra.
I början var det inte likadant,SOM det är nu alla minnen,känslor,jobbiga stunder..ja ALLT kommer upp……….
Och något som stör mig…Är att han tror att jag vart otrogen!!!!!!!!! Sedan den dagen som jag inte svarade i telefon… Måtte han förstå att jag mårrr väldigt väldigt dåligt över allt som har hänt.. DET ÄR SÅ MYCKET ………
Om jag hade svarat,hade jag fallit "dit" och var hos honom…
En känsla vill ha de som var bra med honom ringa,sms osv….,medans jag med andra sidan till HATAR honom. Hur han behandlat mig..illa
Jag försöker ska jag säga att tänka och göra annat..och inte tänka på de bra stunderna…Fan fan I hate myself for loving him…………………………………………………………
Tack till er alla för ert stöd

För mig låter detta som en kille du skaakta dig för.
Han behandlar dig illa, anklagar dig för att vara otrogen för att du inte svarar i telefon?!
Gör dig själv en tjänst och gå vidare.
En person som beter sig på det viset, nej tack!
Håller han på så här nu, tänk på hur han då skulle komma att bete sig.
Du är värd något bättre!
Låt dig inte manipuleras, stå på dig!
#6, Det ringer varningsklockor i mina öron, han försöker manipulera dig, låt honom inte rycka ifrån dig din självkänsla, den är guld värd och ett rent he*te att få tillbaks igen om det ens gör det. Snälla du, dra dig bort. Har han gjort dig illa så är det i princip omöjligt att släppa det för det gnager i en hela tiden, han är inte värd dig. Precis som Bunn säger, akta dig vännen och från mig till dig, ta ingen skit,, kramar.
Dagarna dom går rinner iväg!!
Kan säga att detta är det tuffaste jag varit med om i mitt liv! Hur jag från ena minuten till den andra…kämpat emot mina känslor!!!!!
Mitt förstånd säger annat…… Fan blir såååå ledsen.. Känner att jag vill vakna upp ur en mardröm….. en fruktans värd en..Och att jag skulle vara lycklig och älskad…

Måste bara få skriva av mig lite…..
Igår gick jag till affären med dottern..då vi skulle precis gå över övergångstället.Då hon säger ::::. Här i skogen gick vi förut med J ….. och vill..Jag göra det igen… Oj, vad det skär i bröstet.. Och hon och jag pratade lite om J…….. Han kom in i vårt liv…. Och vi känner en stor saknad…till alla de underbara, roliga stunderna då han fanns..
Han kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan… Även hos barnen!!!!
Finns många stunder då jag och dottern pratar och…senast i dag…

Mammma …VI saknar J
FAN, gud du vet hur jag har det!!!!!
Jag får kämpa mig vidare igenom detta….. en dag kommer jag må bra igen. KANSKE EN VECKA EN MÅNAD ETT HALV ÅR ETT ÅR JA VEM VET FLERA ÅR……………innan jag kommer bli hel igen!!!
Kommer jag någonsin bli hel!!!!! sad sad
Gud vad jag lider med dig!!! Vet precis hur det känns, har samma sorg just nu 
Hoppas hoppas att det går över och att du och barnen snart kan gå vidare!
Styrkekramar i massor
#8: ja är ledsen vet du inte kommer se de å ja vet de är sjukt längesen. Marie du har dykt upp i mina tankar. Jag gick igenom mycket på den tiden . De kännns jävligt tufft
#10: Inser du att den här tråden är från 2010 ? och vem är Marie ?
#11: mitt ex för 15 år sen. Saker å ting kommer tillbaka. Hon mår inget bra nu vill svara på nått sätt. Som hon troligtvis inte läser. Du har rätt rätt meningslöst. Vi är inte samma personer. Men vissa saker finns kvar i hjärtat. Nu när man är äldre. Så ett råd. Livet är kort ta vara på det. Känns allting bra håll fast vid det å kämpa igenom det ön att ge upp så lätt. Å hon ser ut att kämpa. Hon gav upp mig ja gav det tid . Tragiskt som fan och helt onödigt. Klart ja gick igenom en hel del. Hon började höra sig när ja träffat en ny. Men väldigt ambivalent. Jag hade kämpat för henne men hon hade inte de i sig. Väldigt svag och de bruka straffa sig. Men men lite blandad kompott . Ja känner starkt och har resurser att bidra samt mycket kunskap. Om man ölskar varandra ska man inte ge upp
- Redigerat 2026-02-22 22:43 av [jocke2277]
#12: Du har det uppenbart jobbigt men se på tiden gå vidare och släpp det här från 2010 du måste gå vidare du kan inte hålla på så här mot varken Marie eller dig själv.
Släpp henne fri Du har inte den här makten över henne och jag hoppas vid Gud att ni inte har någon kontakt privat idag att det är därför som du går åt inlägg efter inlägg på i fokus att det är din enda kontakt att kunna kontakta henne.
Jag hoppas att Marie idag är lyckligt gift med barn och fin familj där hon finner ro utan dig och ditt påtvingande sätt 16 år senare släpp taget gå vidare och låt Marie vara ifred.
Jag har ingen makt över henne. Ja ville når hon inte ville och hon ville när jag inte ville. Elr ja förstod knappt va hon ville men såg nått. Jag reagerade på nått ja såg häromveckan de väckte synd ja ska få skit för de bara . Ja ville skriva någonstans fel ställe troligtvis . Hon ser inre detta så just därför skrev ja av mig. Men jo de är tragiskt att vi missade varandra. Nothing more nothing less
Du få tro och tycka vad du vill ha de great
#14: Nu har du visserligen avslutat kontot men jag hoppas du läser här ändå och skriva av sig är något bra men 16 år senare och det här fortfarande biter dig där måste du släppa för som du gör nu så gör du bara illa dig själv.
Du skriver att något väckte dig härom veckan att du får skit för det bara men får man skit av någon då är det inget att ha det enbart dränerar på energi såna personer måste man släppa gå vidare med sitt för sin egen skull det är något vi alla är skyldiga oss själva att få må bra lämna personer bakom oss som drar ner och släppa in dom som stärker och får oss att må bra.
#15: De va nog dig han syftade på. Inte mycket som förtäljer historien.