Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 3352 ggr
Karmatarerskanise
0

Homosexuell förälder

Hur hade du reagerat om din mamma eller pappa hade kommit ut ur garderoben idag?

LinnSam
0

Jag hade nog blivit förvånad, men inte mer.
De har accepterat min bisexuella läggning och varm mottagit både pojk- och flickvänner som jag "dragit" hem under åren.

Så eftersom jag själv är öppen med det skulle båda ha mitt fulla stöd, och hoppas att de skulle ge varandra stöd och förståelse.

Aviendha
0

Jag skulle dunkat dem i ryggen och grattat dem, stöttat dem i det hela om de behövt det. Huvudsaken är att de är nöjda och lyckliga.

Loveferrets
0

Det hade varit upp till dom, inte min ensak.

Sarah
0

Jag skulle bli förvånad och lite ledsen för deras skull om de levt "fel" för dem så länge. Men vam mina förädrar älskar bryr jag mig inte om så länge de är lyckliga.

Cindy
0

Jag skulle bli extremt förvånad om mamma kom ut, som haft svårt att ens acceptera att jag är bi.

Pappa, hmm tja, skulle bli förvånad där med men han är ju gammal hippie! ;-)

Skulle dock hoppas att de kom ut som bisexuell, då det hade varit ledsamt om de levt ett liv i lögn.

I övrigt - tjohiii!!! Äntligen får jag sällskap i prideparaden!!! ;-)

Vänliga hälsningar
Cindy

pyromanen
0

Bara tanken får mig att le stort, det är så fullständigt otänkbart.

Musiken
0

Jag hade blivit forvanad. Och precis som de flesta andra, lite ledsen om det visat sig att de hallt ihop sa lange nar det inte varit "ratt". Men inget jag skulle doma dem for.

Bergspuman
0

Har svårt att föreställa mig både att det skulle hända, och hur jag skulle reagera. Men jag skulle bli extremt förvånad.

Sweelin
0

Skrattat eftersom hon verkligen inte är den typen och det skulle vara speciellt, men roligt Skrattande

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

KimE
0

Jag hade en bekant vars pappa kom ut när hon var vuxen!

Maria
0

Jag har flera bekanta med barn som "kommit ut som vuxna" och det har inte varit några större problem vad jag känner till.

/Maria

[Hilo]
0

Har en mamma som är bisexuell, inget jag vart förvånad över precis..
Om pappa skulle komma ut, skulle jag väl bli chockad, men åt det förvånade hållet.

Ang. om det är ett problem?
Nej, självklart inte.. Det viktiga är att de är lyckliga och trivs med sig själva.

Cindy
0

#9 En halvt OT fråga, men vad är "den typen"? Jag känner ett tjog folk med annan läggning än hetero, och de har få gemensamma nämnare i övrigt.

Vänliga hälsningar
Cindy

[Fiction]
0

Min pappa lever inte längre, så ifråga om honom kan jag inte svara. Vad gäller mamma, skulle jag bli väldigt förvånad. Men jag skulle uppmuntra det. Hon behöver träffa någon, för hon har inte haft en relation sedan pappa gick bort och jag bryr mig inte vilket kön det är på personen ifråga.

Sweelin
0

#13 Inte meningen att det ska låta negativt eller nedtryckande. Jag brukar bara använda det talesättet :) Jag har verkligen inget emot bi-homosexuella, gud nej :O Har några kompisar som är det faktiskt :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

SweRickard
0

#15 Skulle faktiskt skrattat jag med men skulle inte förvåna mig ifall han var den typen av person haha ^^

jasminrex
0

Hade blivit lite förvånad men jag skulle inte ha nåt emot det för jag är själv homo :)

homosexuell
0

jag skulle inte heller ha nåt emot det, då skulle vi ha nånting gemensamt

hus-musen
0

Skulle inte bry mig alls faktiskt, känns inte som att det spelar någon roll=)

Qui dormit, non peccat