Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 3052 ggr
[tililili]
0

så hon går bra..?

Han som lämnade mig för att han inte hade kommit över sin förra tjej, som gjort slut med honom för ett år sen och som inte ville veta av honom. Han hade haft andra tjejer i mellan, men aldrig släpt henne, därför gjorde han slut med mig för "vara snäll mot mig" Inte vara med mig när han tänkte på henne… Den förklaringen hade jag kunnat ta…

Men han lämnade mig så brutalt, bara gick i från mig på nyårsafton och åkte till en annan fest och sen vägrade prata med mig när jag ringde, svarade knappt på sms. Fick tillsist några sms där han förklarade det jag skrev ovan. Vi har inte pratat sen dess. Jag saknar honom, men hade aldrig kunnat lita på honom igen, men det gör ont nu. Nu är han tillsammans med ngn annan igen….

abbis
0

Va glad att du blev av med honomFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[Hilo]
0

Usch vad hemskt, men om han behandlade dig så, så förtjänar han dig inte..
Förstår att det känns tungt, men jag skulle blicka framåt, och tänka på morgondagen.

Du hittar säkert en kanonkille som behandlar dig som du är värd.
Lycka till, och en liten styrkekram..

hus-musen
0

Håller med abbis, var glad att du blev av med honom =)

En sån kille är inget att satsa på, han är strulig och vet inte vad han vill. Eller så vet han vad han vill och det är att strula runt. Se framåt och leta efter en kille som bara vill ha dig istället.

Qui dormit, non peccat

Cindy
0

Ytterligare en tjej att lekamed och kasta åt sidan när det blir för allvarligt, med andra ord. Bekväm ursäkt att skylla på exet han aldrig kommit över.

Nä fy, var glad att du sluppit honom!

Vänliga hälsningar
Cindy

LinnSam
0

Måste hålla med de andra - Var glad att du slipper honom, även om det kanske svider lite i början.

aanz
0

Känner så igen mig! Du har möjligtvis inte msn? kram!