Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2837 ggr
[okkrip56]
2010-05-13 00:23
0

Frågor..funderingar

Hej!

Ville bara få skriva av mig lite..Frågar mig varför en man som jag träffat o blivit intresserad i men känslorna är obesvarade från hans sida och han hör inte av sig.. men jag har lyckats "facea"detta o koncentrera mig på mitt liv, men i alla fall så kan jag inte låta bli varför han gjort sin facebooksida oåtkomlig för mig? Jag har hela tiden försökt att hålla låg profil där och bara tryckt "gilla" o gett någon lite kommentar, men det kanske har varit fel för honom ?.. När vi träffades hemma hos honom för ett tag sen så kändes det fint emellan oss, så jag förstår inget? Vi har visserligen bara träffats 2 ggr o känner inte alls varann..Jag har skrivit här tidigare ang detta att jag hänger upp mig så på en man..typ bara väntar.. 

Hur som helst så har jag ändå lyckats må bättre känslomässigt o inte vara så djupt i bubblan i känslorna ..men när jag ser hur han gör med sin facebook mot mig så är det väldigt konstigt? Förstår inget..  Är det någon som har en kommentar om detta, så hör gärna av er..

Okkrip56Glad

Maria
2010-05-13 11:56
0

Du får nog släppa denne man för han markerar ju ganska tydligt att han inte är intresserad när han plockar bort dig som vän på Facebook.

Tråkigt men sant.

/Maria

MimmieM
2010-05-13 13:49
0

Låter inte som du har någonting att hämta från denne man. Varför inte bara fråga honom om varför han gör som han gör?

Carpe Diem

[okkrip56]
2010-05-13 23:37
0

Hej!

Det var bara något tillfälligt fel tydligen..han hade inte plockat bort mig. Han har tryckt på "gilla" en av mina aktiviteter i facebook. Det är typ sådant han kan göra på sin höjd inget mer, hör inte av sig som han sa…så visst verkar han vara väldigt lite el inge intresserad alls.    Varje gång jag är inne på FB så kan jag inte låta bli att kolla hans FB.. så Ni har nog rätt att jag måste "släppa" detta… men det är svårt!

Hälsningar

Okkrip56

Cindy
2010-05-15 22:51
0

Tycker nog att det är du som borde plocka bort honom på FB om du vill komma över honom men inte kan hålla dig borta! Flört

Vänliga hälsningar
Cindy

[okkrip56]
2010-05-16 13:07
0

Hej!

Jag har också funderat på det att plocka bort honom för mitt eget bästa, för jag har svårt att låta bli o hålla koll på honom där, så därför så tror jag också att det är det bästa för mig…trist.. men det är väl den sanna verkligheten..

Kram

Okkrip56