Annorlunda ideal.
Jag har så länge jag kan minnas fachinerats av amputerade människor och alltsedan puberteten attraherats av tjejer med någon form av amputation.
På sätt och vis kan man nog kalla mej defektfetishist eftersom det mesta som avviker intresserar och attraherar mej.
Dysmelister, tjejer i rullstol, dvärgar eller bara proportioner-lång torso/korta ben, sammanväxta fingrar och tår (där alla tår är kortare än stortån). And so on…
Har du inget speciellt som avviker räcker det med att du är kort, helst under 155cm, och har ett sött ansikte för att jag ska låta ögonen vila på dej extra länge ;)
Hur är synen på sådana som mej här inne? Finns det någon acceptans för mina skönhetsideal? Och ännu viktigare; Finns det någon tjej som stämmer in på mina ideal som vill gå på dejt? ;)

jag ser inte ned på sådana som dig, alla tänder på olika saker helt enkelt! borde ja veta efter alla konstiga blickar jag fått=)
Bara för att jag inte delar en uppfattning/preferens/åsikt så betyder det inte att jag inte kan acceptera den. Vi har alla rätt till våra tankar, känslor och cravings :)
Paulina
Dömer ingen för läggning, fetisch m.m.
Sen om jag delar din åsikt, eller tycke och smak är ju en annan femma, men synen på dig är ju som med vilken annan läggning som helst 
Jag håller med de föregående talarna, jag delar inte din syn på skönhetsideal, me jag accepterar den. Vi är alla olika tack och lov! :)
/Christine
Mig kvittar det vad andra människor tänder på. Jag umgås med allehanda människor och jag skulle aldrig få för mig att döma dem utifrån vad de attraheras av. Personligen anser jag att det är bra att folk attraheras av olika saker och jag tror att tjejer med amputerade ben, armar eller vad det än må vara, är lyckliga över att det finns de som fungerar som du och kan tända på dem.
Jag skulle dock rekommendera dig att söka dig hit om du ännu inte funnit den sajten. Lycka till! 

#1-5 Om man tänder på barn då, skulle ni vara lika förstående? Givetvis utan att skada någon.
#6 Pedofili brukar ofta klassas som en allvarlig personlighetsstörning, inte riktigt samma sak. Nej, jag kan nog inte påstå att jag är lika förstående inför det faktiskt.
Paulina
#6 Ja, det skulle jag. Jag ser en skillnad mellan läggning och utövande. På samma sätt som jag ser en skillnad på fantasier och direkta handlingar. Att begå ett övergrepp är aldrig okej i min värld - oavsett om den utförs på vuxna, barn eller djur.
Visserligen kan man då diskutera vad som definierar ett övergrepp och enligt mig är det antingen ngt om sker mot en annan levande individs vilja, eller utan motpartens medgivande. Och eftersom barn under 15 år inte är byxmyndiga, blir det således per automatik ett övergrepp trots att en utövande pedofil skulle hävda att "det var barnet som tog initiativet".
Läggningen i sig skulle jag däremot inte fördöma. Däremot skulle jag råda en person med denna läggning att söka terapi för sin egen skull, för jag har svårt att tro att h*n skulle må bra av att ha en läggning som anses så förkastlig i detta samhälle. Därtill har jag en tro på att läggningar, fetischer etc till ganska stor del är betingade och på så vis även kan ombetingas. Därmed inte sagt att alla avvikande läggningar bör "botas".
#0 Jag har full förståelse för att vi alla har olika sexuella läggningar och ideal men jag blir samtidigt lite nyfiken på hur de tjejer du har dejtat har känt sig. Handlar det bara om sex är det ju inga problem men om det blir mer seriöst så att säga…
Själv tror jag att jag skulle känna mig väldigt kluven över att ha en man som tände på mig på grund av någon defekt. Jag skulle förmodligen fundera på om det är mig han verkligen älskar eller just för att jag ser annorlunda ut?
Vanligtvis så blir ju utseendet av underordnad betydelse när man blir riktigt kär. Jag kanske tycker långa mörka män är attraktiva men min egen stora kärlek kanske rentav är liten och tjock
Så måste det väl ändå fungera för dig också. Du kanske blir kär i någon som faktiskt är helt normal.
/Maria

håller med #8
#9 "Så måste det väl ändå fungera för dig också. Du kanske blir kär i någon som faktiskt är helt normal."
Naturligtvis gör det det och visst har jag kärat ner mej i helt normala tjejer. Själva defekten är bara som en bonus eller grädden på moset när det kommer till kritan.
Tack alla för era svar!
#11 OK
/Maria
#9 Fast, man kan ju se det på samma sätt även som "hel och normal", är min kille tillsammans med mig enbart för att jag ser bra ut/har mörkt hår, snygg rumpa etc.. :)
Paulina
Jo, det är klart men trots allt så är det mer ovanligt att tända på kroppsliga defekter
Jag var bara nyfiken för skulle jag själv vara amputerad t.ex vilket kan vara ett trauma i sig och då träffar en kille som tänder på mig på grund av mitt handikapp så vet jag inte riktigt hur jag skulle känna…
Men som sagt jag dömer inte utan bara funderar
/Maria
Haha, du har en poäng Aviendha!
Jag tror bergfast på att min kille är fräkenfetischist och valde mig just för att jag är prickig över hela kroppen
.
Jovisst är det så att det inte är det vanligaste att tända på ex amputationer, men folk är ju utseendefixerade i många andra avseenden så det kan ju gälla även normalt folk fast vi då ser det som "normalt". Jag tvivlar på att jag själv fångat killens uppmärksamhet om jag såg ut som stryk (och hade hängrumpa :P).
Jag antar att jag skulle fundera i de banorna med, men skulle jag ex förstora brösten och träna som en idiot och pressa solarium tre pass om dagen så skulle jag undra lika mycket om jag inte fick napp pga de förändringarna med.
#15 Hahaha!
Paulina
Alla tänder på olika saker. Det är helt ok med mig så länge man inte skadar någon annan. Fantasier är en sak, utövande en annan.
Sara

#6 Tanken slog mig också när jag läste inläggen ovan.
#7 Synen på pedofili är delade. Vissa hävdar att det är en läggning.

Jag har varit negativ till den som tänder på ovanliga saker, men jag har ändrat mig radikalt. Jag känner snarare att det är bra att de flesta läggningar finns, och att alla kan hitta nån att tända på/som tänder på en!Jag menar, det är ju sak samma med den som inte tar en tjej med tång om hon har för små, eller för stora, bröst… Jag tror ärligt talat att de flesta av oss har intressen som kan kallas fetisher! 
#19 Jag instämmer till fullo!
Personligen är jag väldigt svag för män med vackra händer. Udda? En aning, kanske. Handfetischist? Tja, lite grand.
Det finns människor för allt och tur är väl det.
Ska vi prata om fetischer så är jag en sucker på lurvig bringa hos en man. Vet inget härligare ljud än det svaga prasslet när man stryker över det med handen, och så känslan… min handflata får ståpäls faktiskt.
Bäst att sätta punkt här kanske innan det blir för OT! 
haha :)
måste erkänna en sak.. jag har faktiskt dejtat en "handlös" kille en gång i tiden :) han var lika mysig och underbar som alla andra :) tråkigt nog så var det avståndet som satte stopp för det hela!