Söker vänner....men vart?
Hej!
Har testat att hitta både tjej och killkompisar på ex. e-kontakt, men kan ju säga att det bara gör mig besviken. Hur man än presenterar sig, och talar om att man är UPPTAGEN och endast söker VÄNNER, så nog sjutton kommer det olämpliga mail från folk som erbjuder sig bådet det ena och det andra och mycket mer.
Vill få tag på nån sida där man endast söker efter vänner, kring 20-årsålder och uppåt.
Googlar jag får jag bara fram en drös med dejtingsiter, och det ger mig ingetnting, för merparten är ju ute efter dejting och nya förhållanden där.
Bärjar kännas hopplöst.
Någon som kan hjälpa mig här?
/ Helena
Har du några speciella intressen? Kaniner verkar du tycka om. Går du på tävlingar? Dansar du? Vad gör du på fritiden?
Oftast träffar man folk på jobbet eller där man delar intressen. Försök på det sättet istället. Det är mycket enklare. Vill du inte det kan du ju bli medlem på olika sajter. Här kan man säkert finna många fina människor verkar det som, spridda över hela landet. Prova dig fram.
citypolarna.se?
Jag har funnit en hel del vänner här på iFokus, ingen jag iofs träffar privat men det är ändå guld värt att man åtminstone har nån att snacka med via internet tycker jag.

Hej jag heter Laina, jag är 21 år gammal.
Vad har du för hobbies och annat? Har du msn? Jag letar nya chattkompisar så det kanske skulle kunna va nåt =P