Livet Är Slut
Får börja med en snabb genongåmg, jag blev ihop med min granne för 2 år sedan.
Hon ville göra slut och vänta och se för en månad sen pga att hon mådde dåligt och gillade flera (mig inräknad)
Hon trodde vi skulle bli ihop innan sommarlovet var slut men imorrn börjar skolan och vi är ännu inte ihop :'(
Hon är min granne och går i samma klass som mig, hon var mitt liv.
Och kompisar har jag inga, jag har bara min kusin i klassen.
Jag brukar ju sitta och prata med honom men jag och Sandra har alltid hängt ihop, och vi har hängt ihop med My (Sandras Kompis).
Men nu är det ju som sagt slut hon vet inte och jag vill inte leva.
Lite då och då får hon lust o kramas lite i sängen så jag vet ärligt talat inte :(
Men jag måste ha hjälp för jag har ju som sagt bara Fredrik (min kusin i klassen) och Sandra, vi är kompisar så vi är med varrandra och så men liksom jag e osäker på om det kommer bli lika mycket i skolan…
Nån som har suttit i samma sits eller nån som vet vad jag ska göra?
Visste inte vilken kategori jag skulle ta men det fick bli Grannar.
Detta är bråttom för jag orkar inte mera :'(
Förresten så har jag inte berättat det för min mamma :'(
Jag tycker att du ska berätta för din mamma.Så får du tröst och stöd. Du har allt att leva för, låt inte en nedrig tjej slå undan fötterna på dig! Strunta i henne och var med din kusin istället!
Men hon är inte en nedrig tjej, jag var med henne varje dag sov med henne varje dag en hel sommar var med på semester med henne osv. Dagen i skolan har varit piss varit med min kusin lite granna och de går i vågor de humöret hon har imot mig ibland sur ibland glad, men det är hemma och på bussen hon e som bäst men i skolan är hon ju mest med My, jag mådde dåligt när hon bara var med My hela tiden men det gör jag inte längre men nu är vi inte tsm längre och då blir de värre :(
nämen lilla vän, det kommer kännas bättre om ett tag, det finns andra, och det kommer gå över ! det är förmodligen inte vad du vill höra nu, men det är så..
nej jag vet att vi kommer bli ihop nån gång i framtiden men jag vet inte när bara :(
Ibland är hon sur ibland snäll ibland vill hon till och med kramas i hennes säng.
Och hon säger att hon kanske är ihop med en som är 13 hon är 16 jag 92 hon 91, men åldern spelar ingen roll för oss.

Jag tycker du inte ska tänka med på henne. Hon verkar lite för velig för att veta vad hon vill och man får inte be folk vänta på en för att själv kunna se sig om efter andra. Då tycker jag att hon borde köra med raka puckar istället och säga ärligt till dig vad hon vill.
Och om hon ändå vill träffa andra, kan inte du göra det då också? Bara för att vidga vänskapskretsen lite. Det är aldrig fel =)