Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 3488 ggr
rebelme
0

konstiga kännsor

För ett tag sen drömde jag en dröm om mitt ex vi har vart tesammans 3 ggr å har ett ganska långt å invecklat förflutet.

För tillfället är jag sambo men en kille å har vart tesammans i 1 ½ år. har aldrig haft nåra problem lr sånna här konstiga kännslor förut..

men ända sen den drömmen så funderar ja på hur de hade vart me exet som vi hade de så va de inge bra alls å nu ä de underbart så fattar inte varför de har blitt såhär i mitt höve..

finns de nån som har nåt tips på hur man kan göra lr tänka för att få bort tankarna?

Strumpan88
0

Så där blir det för mig ibland också. Jag kan till och med drömma om människor som inte finns och dagarna efter så går jag omkring och känner mig lite kär.

Jag tror det är vanligt att man tänker tillbaka på exet och undrar hur det hade kunnat vara. Jag gör det själv i perioder men jag brukar bara låta det gå lite tid så försvinner det. Jag brukar tänka på varför förhållandet inte funkade och så tänker jag på mitt nuvarande förhållande, hur bra det är.

Maria
0

Du får helt enkelt tänka att det var en dröm (vilket det var) och att det inte alls är förankrat i verkligheten.

/Maria