Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2964 ggr
EddaM
0

Vän i Örebro finnes!

Tjej eller ja kvinna är jag väl ändå på 31år söker nu nya vänner o bekanta i Örebro eller runt om i landet. Kön spelar ingen roll.

Jag kommer från GBG från början så jag är där ganska ofta. Jag föder upp katter som hobby och har några stycken här hemma.

Jag är singel sedan snart ett år tillbaka. Ett förhållande som tryckte ner mig lååångt ner i jorden. Försöker att kravla mig tillbaka upp till ytan.

Jag älskar att titta på film och olika serier. Har humor och enligt mig själv bra musiksmak hehe =) Mycket hårdrock, pudel o sådant men oxå pop.

Mina intressen är många men en del kommer här: Djur o natur, fiske, film, musik, sex och ja ännu mer som jag inte kommer på just nu!

Hör gärna av er =)

*kramar* Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

ChristineL
0

Haha, jag kommer från örebro men bor i gbg nu ;) Och har två katter :P

Madde
0

Jag är en tjej på 29 år som oxå heter madelene, har bott i örebro i 3 år i september.

Vänner kan man inte ha för många av. =)

Msn: madde148@hotmail.com

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[vaargen]
0

Synd att jag slutat plugga i Örebro nu då :(

EddaM
0

#3: Man kan ju vara vänner utan att bo i samma stad med=)

S*Luddhuvet´z

[vaargen]
0

Helt sant :)

Men svårare att spontanfika :(

EddaM
0

Det är iofs sant!

S*Luddhuvet´z

[vaargen]
0

Men såg att du gillar Torchwood så då man man ju se de nya avsnitten tillsammans och chatta över msn samtidigt :)

Visst ja, kanske ska skriva något om mig själv också, det står väl lite om mig på min sida, men jag är 36år, singel, bor i Karlstad, har en hund och en katt, joggar/tränar 5-7ggr/vecka, singel sen 14 månader, gillar SF/Fantasy, mest P3 och synth i musikväg, gillar att vara ute i naturen.

msn: peter.andersson42@gmail.com

EddaM
0

Ja det e en grym serie, som den nattugglan jag är så råkade jag på den o sedan har jag sett den om o om igen hehe=) Ahh precis, det kan man göra =) Nu får man titta på arkiv x o dessa delarna de sänder nu e inge vidare för det mesta=(

S*Luddhuvet´z