Att fisa?
Kan du fisa framför din partner?
Går ni på toaletten med öppen dörr?
Släppa väder är inget problem numer, men de första månaderna var hemska, då jag ofta har problem med magen ;)
Gör vi nummer 1 så har vi ibland öppet, men aldrig vid nr 2.
"Better out than in, I always say" /Shrek
Och det håller jag med om, det är inte bra att hålla igen fisar. Dock är jag inte så fisig av mig, rapar desto mer. Vi gör våra toalettbesök med stängd dörr, sambon låser tom när han gör nr2 (!) I mit förra förhållande var vi mer fria med det. Nu får man ju dessutom sällskap av en hund om man inte stänger om sig :P
/Christine

vi fiser öppet=) tog dock ett tag för mig att börja med det.
vi har alltid dörren öppen vid nr 1 och ibland 2, katterna brukar följa med oss in så^^
I mitt äktenskap var det periodvis ett himla fisande. En typisk scen kunde vara när vi bökat oss till ro i varsin säng, och väntade på att somna. Istället för Godnatt, kunde det komma ett Prrrrr från hans sida. Jag svarade så gott jag kunde med ett Prrrwt.
Vi var inte blyga av oss heller med nr 1 eller nr 2, men kan säga som så att hans eh, utsöndringar INTE luktade gott då han käkade en hel del mediciner. Särskilt morgondrillen, brr. Såg därför till att hålla mig undan då.
Min nuvarande och jag är lite mer diskreta av oss. Jag är fortfarande en smula blyg och känner mig inte riktigt bekväm med att han ser mig borsta tänderna, reda ut håret, sitta på toa eller kanske byta mensskydd. Men visst händer det att vi släpper en fis då och då.

Nej och nej. Kissa är en sak, det går an. Men annars tycker jag att det är lite äckligt faktiskt. Och fisar går alldeles utmärkt att hålla inne för min del 
Vi fiser utan att skämmas, slutar oftast i skratt :P
Jag vill alltid ha stängd dörr när jag är på toa, han därimot gör allt med dörren öppen. Blir ibland att jag går och stänger den :P

fiser gör vi utan problem..
nr 1 med öppen dörr, kan även vara tillsammans på toa då.. men nr 2 är det stängt o låst
Min pojkvän har inga problem med att fisa när jag är i närheten. Men jag kan verkligen inte det, trots att vi varit tillsammans i 8 ½ månader. :P
När de gäller toa har jag alltid dörren stängd, han är dock inte lika petig.
Vi fiser INTE framför varandra, av respekt för den andre. Det är ju hur äckligt som helst att sitta och andas in någon annans fisar. Fy fy. Det händer ju att man råkar göra det ändå men aldrig med flit. Då går vi undan.
Vi går inte på toa tillsammans heller. Om en står i duschen å den andre behöver kissa går det bra men jag skulle aldrig titta på. Å ABSOLUT inte när man gör 2:an. Då är det stängt å låst som gäller. Å sedan toaspray haha.
I mina förra förhållanden var vi mera öppna med sånt här men jag tycker att en del av romantiken blir lidande. Jag föredrar om en viss del är privat så man bevarar lite mystik i förhållandet. Toabesök tycker jag är högst privat 

haha!
Vi kan fisa för det mesta för varandra! Ibland händer det att jag håller inne om jag känner att den kommer att låta äckligt eller lukta äckligt.. haha.. Men vi brukar bara skratta åt det.
1an kan jag göra när han står bredvid, men aldrig aldrig aldrig nånsin 2an!! Jag vill inte ens att han ska veta att jag bajsar.
Det är nu på sistone jag kan säga till honom "har du bajsaaat?" o skoja lite med honom eftersom att det varit så privat för oss..
Men nu ska vi flytta ihop också så det blir väl ändring på det med!

Fiser gör vi även om det luktar äckligt. Jag har magproblem och kan inte springa ifrån konstant under gasiga perioder.
Dörren på toa är stängd, annars får vi in illrar som gräver i golvbrunnen men kniper det så kissar vi samtidigt som den andra borstar tänderna.
Jag har också magproblem och om jag håller inne så … Svimmar jag typ tillslut :/ Får jätte ont av mina gaser. Jag ser inte problem med att fisa, han tycker att det är gulligt på något sätt
Brukar massera min mage om det blir för illa :) Nummer 2 så vill jag ha det privat eftersom min mage spökar mycket.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Det var visst väldigt vanligt att dela med sej av allt i förhållandet…
Här hemma är det fortfarnade efter 1½ år inga fisar och stängda toadörrar. Och så kommer det fortsätta! Tycker lite som #9 att romantiken ska ha kvar sin spännig och jag ser då ingen nytta av att inte stänga toadörren, eller släppa en fis bara för att jag känner för det. Bara äckligt
Sen är det väl kanske lite så att min sambo är lite "finare av sej" han är den som både stänger och låser toadörren. Medan för mej kan det räcka att stänga den.
Jag har stålmage och kan faktiskt inte minnas om jag någonsin brukade fisa! Det ska jävligt mycket till med andra ord. Men det är inte tabu och min sambo skämms minsann inte. 
Toadörren är stängd och låst vid de flesta tillfällen.
Måste bara fråga er som låser toaletten? Är ni rädda att er partner ska smyga in till er? :)

#15 anledningen til att hag har dörren öppen är dels katterna dels att sambon gömmer sig bakom dörren och skrämmer mig efter jag varit på toaletten
#16 Jag frågade om de som låser 
Jag låser så han inte ska öppna av misstag, ifall han inte märkt att jag gått in på toaletten. Å andra sidan låser jag nog mest av gammal vana eftersom jag låser även om jag är ensam hemma…

Jag kan fortfarande inte fisa inför min pojkvän (vi har varit tillsammans i snart 2½ år). Men jag kan inte ens fisa inför mina föräldrar, fattar verkligen inte varför däremot. Det låser sig liksom, haha.
Kissa kan jag göra med öppen dörr, och han också, men vid andra grejer är dörren stängd. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

#15 nää, det är en fix idé bara… att jag måste låsa om jag ska göra nr 2.. hahha…
låser alltid dörren på andra ställen än hemme oxå, vad jag än gör på toan..
Fiser helst inte, försöker undvika om det går men det är inte hela välden om det händer. Nr1 - inga problem, då kan det vara öppen dörr, men inte när det kommer till nr2.
Låsa gör vi inte heller, varför ska vi? Den andre lär ju veta att man är där och att man inte vill ha sällskap, alt. så knackar man och frågar om man får hoppa in i duschen eller borsta gaddarna ändå :P
Paulina

Jag fiser helst inte bland folk alls, går undan eller in på toaletten. För mig är det bara allmänt hyfs. Vill inte själv sitta och lukta på andras fisar. Men givetvis händer det ju ibland oväntat
Och då är det inget mer med det om det händer när jag är med sambon.
Går alltid på toaletten med öppen dörr om jag ska kissa, ska jag göra nr 2 vill jag vara ifred och då stänger jag dörren och/eller låser.
Efter 5½ år är en fis nog inget att skämmas för. Man skulle pricka om man inte fick släppa ut luften!
Toa med öppen dörr är något som ingen av oss nånsin kommer se som ok! Hur bekväm man än blir i ett par så är sånt bara äckligt enligt mig.
Fisar är inget vi skäms över och inte toalettbestyren heller. Här är toadörren aldrig stängd vad vi än gör och vi kan även vara inne på toa medans den andra gör sina behov. Det är ju något naturligt, inget konstigt eller äckligt.
Vi har inge problem med att släppa väder, om man dock är röten i magen så får man gå in i ett annat rum.
När det kommer till toabestyren så är nr 1 inga problem, öppen dörr om man känner för det och den andra kan stå och borsta tänderna samtidigt, därimot nr 2 så är det stängd dörr och ofta låst. Det är mer privat.
Min blogg: SweGizmo.se
#15 Gammal vana helt enkelt. :)
Haha vilken rolig tråd!
Haha, sambon har inga problem med att fisa rakt ut inte, och inte heller gå på toa / ställa sig ute och pinka mitt framför ögonen på en, men nr.2 är alltid bakom stängd och låst dörr. Jag däremot håller mig hellre och går på toa och fiser, gör det ute när man inte har sällskap eller så. Toan har jag alltid låst, om inte han ska t.ex duscha eller så så brukar det gå bra att han är där.

håller dörren ständ! lite privat vill jag ha. kan kissa ihop om det kniper men jag uppskattar INTE fisar.
Samma som Hera i #1
Sen Shrek-citatet är ju något att leva efter, haha!
Hemma hos oss så fiser vi öppet men toabesöken sker bakom stängda dörrar. Jag klarar inte av att höra någon kissa, tycer att det är ganska äckligt.. :P
Vi fiser och rapar öppet…
Kissar med dörren öppen, men gör nr 2 bakom stängda dörrar 
Min kille kan fisa utan problem inför mig. Han törs pissa inför mig också men att skita, det gör han bakom stängda dörrar. Jag däremot har fortfarande inte efter 2 år vågat släppa en fis inför honom. Vet inte varför men jag tar mig fan inte förbi den här spärren. Vet att han inte skulle tycka jag var äcklig eller så men det har något att göra med kvinnliga idealen tror jag. Sen är jag mjölkintolerant och kan för den delen heller inte rapa, ja det är sant, jag KAN inte rapa. Jag törs byta tampong inför honom och bindor men varken kissa, skita eller fisa. Haha, mysko.
Ha en bra dag! // Pernilla
Fisa brukar gå bra efter ett tag men att bajsa eller byta mensskydd är privat.
Sara
pernillaa; haha där ser man. Att byta mensskydd är ngt JAG aldrig skulle göra framför min partner :P
Jag vill inte ens reda ut håret framför min partner. Det hänger ner framför ansiktet som en gardin innan jag fixar benan och kammar till det. Ser aplöjlig ut, skulle skämmas om han såg mig då. 
Vi kan fisa inför varandra. Jag har magproblem och kan inte hålla inne det för länge. Får fruktansvärt ont i magen. Min pojkvän vet om det och har inga som helst problem med det. Nummer ett är inget problem men nummer två vill jag helst göra själv hehe. Jag låser faktist dörren då. Vet inte varför, en vana antar jag.

I vårt förhållande undviker vi att fisa inför varandra, jag tycker det är jättepinsamt och skulle aldrig våga göra det med flit. Har väl hänt några få gånger under våra 1½ år tillsammans att man råkat t.ex i sömnen då det är svårare att "känna av" när man behöver..
Min pojkvän försöker inte göra det öppet eller så, men råkar ibland/försöker smyga lite diskret med det :P För mig gör det inget egentligen, klart det inte är så trevligt att sitta bredvid någon som fiser, men är inte hela världen, men jag föredrar om han går undan istället.
Toalettbesök är vi mer öppna med, vi kan båda kissa framför varandra även om jag föredrar att vara mer ifred, men kan vara rätt effektivt att man skiftar typ ena kissar andra borstar tänder etc.
Nummer 2 gör vi alltid bakom låsta dörrar.