Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 3464 ggr
Karmatarerskanise
0

En varm sommardag

Vad gör du en såhär varm sommardag?

Ligger du på stranden? Vid poolen? Sitter inne vid fläkten?

Äter du något speciellt?

ChristineL
0

Jag har jobbat, är helt slö och har en slö hund som ligger under skrivbordet. Tycker så synd om honom i värmen, han är inte alls som den 7,5-månadersvalpen han tidigare varit. Ikväll blir det revbensspjäll från jobbet med tzatziki till. Och en KALL öl ;)  Skulle inte ha nånting emot att vara vid det svala havet men dit kommer man enklast med bil och det har vi ingen. Orka? känner jag mest :P

pyromanen
0

Har varit duktig o skrapat fönster. Nästan hela dan.  Både lördag o söndag var jag på stranden med barnen hela dagarna, så nu kändes det som att jag var tvungen att komma till skott med de skjutsingens fönster.  28 grader i skuggan och bromsar o blinningar svirrands runt huvudet, så det var väl inget nöje direkt.

Bunn
0

Idag har jag legat ute på balkongen och solat.
Älsklingen köpte glass och vi satt båda ute och njöt av en iskall isglass…

Bergspuman
0

Jobbat. What else is news.

Men det känns inte kul. Jag hade hellre plaskat runt i någon sval sjö.

Gerbilflicka
0

Jag pysslar med mina växter på balkongen, läser och skriver. Skulle åka till stranden idag men alla tågen var inställda och att ta en proppfull ersättningsbuss i värmen kändes mindre lockande så…

Äta kan jag inte göra under dagen utan bara när det blir svalare på kvällen. Om jag inte hade haft isglass förstås, men jag är helt pank så den nivån av svalkning kommer jag inte upp i idag.

Sara
0

Antingen sitter jag på nån uteservering och njuter eller så går jag i underkläderna hemma och bara är.

Nått mer seriöst orkar jag oftast inte ta mig för om jag inte måste.

Sara

Maria
0

Igår när det var som varmast gick jag naken i trädgården hela dagen (Vi har ingen insyn)Flört Många duschar blev det då det är skönt att inte torka sig med handduk utan självtorka så att säga.

Det blev en lätt kycklingsallad under markisen.

/Maria

Banankaka320
0

Sitter hemma med mina djur och tycker synd om mig själv, inga kläder! Iskalla duschar. Solat en hel del bara för att uppskatta "kylan" inomhus.
Äter skitdåligt men dricker en massa vatten så jag överlever :)

Jenahbella
0

när de blir som varmast här så drar ja till nån mysig sjö, kladdar in mig i sololja och steker :) älskar att sola! :) 
när de e varmt så är de godast me nån sallad, eller så är killen å ja onyttiga p äter pizza, pizzerian här har sjukt kall ac, så där sitter vi faktiskt inne :) hehe

Sovgott
0

Gårdagen tillbringade jag i en båt ute på Vättern. När värmen blir olidlig kan jag ta ett dopp eller hälla några hinkar sjövatten över huvudet. Härligt värre!