Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2276 ggr
greengiraffe
2009-04-23 20:23
0

Vänner sökes

Jag är en tjej på 23 år som söker nya vänner. Jag har liksom "tappat" en del av mina vänner. De har flyttat eller så har vi bara glidit ifrån varann.

Eftersom jag inte dricker alkohol för att bli full så känner jag mig ofta utanför när folk ska ha fester och dricka.
Jag vill inte delta då.

Jag söker vänner för djupare vänskap, att kunna prata och ha roligt. Shoppa eller gå på bio, teater eller annat skoj.
Jag söker vänner i södermanland, norrköping och södertälje/sthlm.

MimmieM
2009-04-23 20:29
0

Vad är det som säger att du inte kan delta utan att dricka, även om man tröttnar på att se människor bli som de blir :)

Undviker ofta också alkoholrelaterade aktiviteter i och för sig! Synd att du bor en bra bit bort.

Carpe Diem

greengiraffe
2009-04-23 20:39
0

Jag har varit med när folk druckit. Det har inte varit kul alls. :(

Jenahbella
2009-04-23 21:25
0

jag bor i norrköping! :) jag älskar att shoppa och fika :) gå på bio skulle va jättekul :D hör av dig om du vill! :)

Laina-helt-enkelt
2010-07-05 17:49
0

Hej hej

Jag är en 21 årig tjej från Linköping (det ligger ju ganska nära Norrköping i alla fall).

Jag gillar bio (om filmen är bra), shopping, bowling, böcker djur, men jag gillar också att gå till pubben och det även om man inte dricker, jag gillar bara att klä upp mig och gå ut och dansa Tungan ute. Jag förstår inte heller det där drickandet för drickandets skull. Det finns bara ett fåtal drinkar som jag gillar.

Hör av dig vetja!!

artdesiu
2010-07-09 18:08
0

Passar på och slänger in ett svar också, känner igen mig mycket i vad du skriver i ditt första inlägg.

Jag dricker inte heller, verkligen inte min grej. Och tyvärr har jag tappat en hel del vänner pga det, man blir liksom borträknad om man inte har det "intresset", verkar det som.
Skulle vara kul att ha kontakt med någon (på internet eller irl) som är i lite samma situation.

Jag heter hur som helst Emma, jag är 20 år gammal och bor i Stockholm, en bit bort från Norrköping förvisso, men kommer du förbi någon gång kan man ju fika, gå på bio eller hitta på något annat kul :) Jag har rätt allmänna intressen, film, böcker, djur etc.
Hör gärna av dig. :)

Fridaaaa
2010-07-12 00:40
0

Känner exakt samma sak som du! Mina vänner vill med festa och supa medans jag tycker att man kan ha minst lika roligt utan sprit.

Prata på msn? För jag bor i Blekinge :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

druttizen
2010-07-15 16:53
0

Kul att se att fler bor i norrköping ;))
(gör jag med alltså)