Jaha, Vem är jag??
Jag fann denna sajten för en stund sen
och varför inte göra ett litet inlägg, tänkte jag
Född och uppväxt i Lidköping, som ligger i Skaraborg.
Men för 3 år sen flyttade jag till Norrköping för att börja om livet.
Kastade pil på kartan kan man säga.
Hade aldrig varit i Norrköpnig förut och kände ingen här heller.
Men jag trivs väldigt bra och fick vänner rätt fort ändå!
Har en hund på lite över 2 år. Shetland sheepdog.
Han är en stor del av min vardag :) Men blir ju lite så med hund.
Är 26 år och singel . lite less på det… Dejtar inte ens.
Men jagar ingen heller. Får falla på plats naturligt.
Hade ett jobbigt förhållade för flera år sen, så har behövt att vara singel och klättra uppåt på egen hand. Hitta mig själv helt enkelt. Men nu har det gått några år och varför inte, tänkte jag när jag såg denna sajten.
Man kan ju inte sticka under stolen med att det är trist att ständigt vara ensam singel i vänskapskresten. Inte ha nån att laga mat med (visst gör man det med vänner ibland men..), man går promenad ensam mestadels… ingen att mysa med eller pussa på mer än hunden då. Folk i min ålder gifter sig, har redan barn, är förlovade, gör saker ihop, pussas och flyttar ihop. De få som är singlar, de dejtar åtminstone…
Slutade röka 2005. Festar inte så mkt längre, men vore kul att kunna gå nån gång ibland. Även om det bara är ibland. Känner att jag suttit hemma rätt länge nu så skönt att komma ut :)
På somrarna så blir det ofta camping med tjejerna. Vi har även åkt båt till en ö, där vi slår upp tält, hundarna springer lösa och vi samlar ihop grenar till en kvällsbrasa, grillar osv.
Mysigt!
Jag letar ingen vän eller partner så värst mkt, men förlorar ju inget på detta inlägget heller.
Verkar bara som det finns massa tjejer här inne??
Finns det killar här inne?? :)
Hur många här har hund förresten??
Nåja, pyzz å kjam!
Här finns iallafall en kille med hund(och katt) :)
Välkommen hit! De flesta är faktiskt tjejer, men många killar är säkert inne och och tjuvläser även om de inte skriver aktivt. Själv är jag 26 och bor i gbg med sambo, hund och katter :)
/Christine
välkommen hit! :)
ja bor ju som sagt i norrköping jag med :)
Hej! Jag är en tjej på 22 år och bor i Norrköping. jag vill jättegärna ha en Sheltie men brist på tid säger min man för det… Älskar promenader också..
Har både hund och katt och andra djur :D
20 år och bor i Sölvesborg. blekinge :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 å jag kommer skaffa en TILL sheltie i framtiden. men då byter jag färg till trf som det ser ut (trefärgad)

#6 åh, jag vill också ha… Jag är riktigt avis faktiskt :)
Va roligt välkommer..
Jag kommer själv från lidköping :)