dåliga vibbar
Har levt 4 år med en kvinna som just nu för sa sig om att hon hade en extra telefon på jobbet pga av om den andra blev urladdad då ställer jag frågan varför har jag inte fått det nummret ,den andra telefonen vars nummer jag har är aldrig urladdad ska jag misstänka något fuffens eller är det vanligt att man döjler en mobil på jobbet tacksam för svar
Hon kanske bara flyttar över SIM-kortet till den andra luren vid behov? Dvs samma nummer.
Vänliga hälsningar
Cindy

För mig är det inte normalt att dölja det. Tkr att även du skulle ha numret då till den extramobilen ifall du vill henne något och den vanliga är urladdad, något viktigt kan ju hända som man måste meddela sig om!. Jag förstår att du är misstänksam, hade jag också varit.
Verkar konstigt.
Men det kan ju också vara ett ärligt misstag. Det är svårt att veta.
Har du nån annan anledning att inte lita på henne? Jag skulle då inte misstänka min man för fuffens för att han har flera mobiler på jobbet. Det har han, bland annat nån larmtelefon och nån bärbar… men de används i jobbet och har jag inte med att göra.. jag har ett nummer jag kan nå honom på, det räcker för mig, ser inte varför jag skulle hålla kolla på alla hans telefoner?
Men om din magkänsla säger att det är fuffens på gång, eller hon svarar svävande på dina frågor somom hon vill dölja något, då verkar det väl lite skumt..
Har du frågat henne? Om varför du inte har fått numret eller varför hon inte sagt något om telefonen?
Det är väl steg ett tycker jag.
Förövrigt kan det ju vara helt oskyldigt
/Maria