tro han raggar på andra...
För ett tag sen så upptäckte jag av renslump när jag skulle in på en sida på en sida.
Jag skulle hitta de sidan i historiken. då upptäckte jag att de va nån sida där jag inte kännde igen bara för att ja ä så nyfiken gick jag in för att kika. och kom in på min sambos "profil" där det står att han söker tjejer..
och ser att han kikat runt på massa tjejers sidor..
jag blev jätte ledsen och är de fortfarnade så jag sett att han varit inne på den här sida ett flertal gånger på olika dagar.
Nu ä de enda jag tänker på om han har mer sidor han kikar på å om han gör det även i verkligenheten.
Eller om de bara ä en slump att han har sidan. vilket jag verkligen hoppas men det ser ej ut så.
Jag vet inte riktigt vad ja ska ta mej till…
Jag vet inte om jag vågar ställa han mot väggen och fråga för då kanske han tror att jag bara kollar va han gör varje dag.. men de kanske ä den enda utvägen..
då jag kommit in i en väligt kännslig peroid igen så sitter jag bara och gråter och vet inte hur jag ska förklara detta för honom. men jag vågar inte säga sanningen för om de inte ä så å han lämnar mej va gör jag då?
Finns de nån som kan hjälpa mej?
Jag hade frågat rakt ut och sagt att jag undrade var det var för sida och då såg hans profil.
Varför skriver han att han söker tjejer? Det är så du får göra, annars blir du aldrig av med oron.
Hej,
Jag kan nog tänka mig hur ledsen du mäste ha känt, det är aldrig roligt om pojkvän håller på så här! Det är svårt att leva i en relation, osäkerhet gör inte saken bättre! Om jag är du, hade jag nog försökt att prata med era gemensamma vänner, inte för att berätta om detta, men för att ta reda på om han har fått nya vanor som du inte känner till.
#1 joo funderar på hur jag ska göra för att göra de på ett smidigt sätt.. vill verkligen inte att de ska bli fel…
#2 just nu jobbar jag dag 6 dar i veckan och har gjort detta sen vetcka 27 han jobbar kväll så jag träffar ju honom knappt å den som han träffar av sina vänner nu ä nån jag inte känner som han jobbar med.

Bara säg som det är! Att du hitatt sidor där det står att han är singel och han spanar in andra tjejer. Det hade jag gjort.
nu har jag kikat lite mer på sidan fattar den inte riktigt. de verkar inte va nån ren "raggnings" sida men de står fortfande att han söker tjej…..

#5 Säg ändå att du inte gillar att det står att han söker tjej.

Det KAN ju vara sa att han helt enkelt glomt/inte orkat uppdatera sin profil. Oavsett sa kan nog situationen inte losas annat an om du pratar med honom. Forsok att inte vara anklagade ifall att det ar ett arligt misstag, och sag att du inte ar ute efter att snoka eller kontrollera honom, men att det gjorde dig konfunderad.
// Amanda
men ja har fått mail om att jag hade vänner som va me där förut.. så ja tänke säga de först lr påstå de att han bor i stockholm för han har inte ändrat vilken stad han bor i å sen säga de att ja hade fått ett mail å blev nyfiken å va tvungen å kika va de va å sen säga att de stog så på hans profil. å se va han säger….
eller verkar de bara dumt?

#8 Är du med i sidan så verkar dte en bra ide. =)
joo ja gick med på sidan förut när ja fundera på hur ja skulle kunna göra.. å tyckte de lät som en ganska bra ide i mitt höve.. å blev då medlem. och som sagt jag kan ju säga att ja fick ett mail eftersom jag fått sånt förr därifrån..

#10 Perfekt täckmantel, kör på det! =)
då ä de bara att vänta till klockan 11 ikväll så får vi se hur han reagerar :S
när han kom hem igår så satt vi å prata lite å sen sa ja lite sådär bara å fråga om de va nåt han inte berätta för mej. då fråga han vad.. å då sa ja att du bor i stockholm å söker tjej. å sen sa ja att ja hade fått ett mail från den sida å att ja klicka på länken å blev medlem eftersom ja såg att han va de å blev nyfiken på va de va för sida..
å då sa han att de verkar va en gör konstig sida.
då sa ja att ja tyckte de verka som en ren"hej ska vi k*ulla" sida.
å sen berätta han att de va den killen han jobbar me som hade sett den å sagt att han skulle in å kika där. för den han jobba me hade tydligen fått en 58åring som skrev te han å massa böös.
han kunde inte lösenorden till sidan ens utan gick in genom länk på mail som han hade fått. ja va ju inne på min bara för å visa han å då sa han att han inte viste hur man fick bort den. så då anmälda ja han å sa att de inte va bilder på han.
sen lyckades vi hitta hur man tar bort i sidan så ja tog bort min när han satt å kika.
sen skulle vi ta bort hans tyckte han men sen sa han att han skulle vänta te dan efetr för att dom kanske tog bort den eftersom den va anmäld. han tyckt de va bökigt å behöva byta lösenordet eftersom han inte kunde de..
men de fixa vi för ja sa de att de ä la bättre å fixat me en gång å sen tog han bort den.
sen va ju tvungen å retas å sa när han krama mej att han kanske hellre ville ha en 58åring efter sig men då tyckte han ja va dum…
de känns ju lite bättre men nu börja ja tänka på varför han inte ville ta bort den direkt. å massa sånt.
Men de borde ja skita i för han tog bort den å ja vet egentlinge att ja inte borde oroa mej men kan inte låta bli när sånt händer…..