Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2927 ggr
Sara
2010-08-01 18:33
0

Slut, finito, över..

Följetongen med mitt polska span..

Hans vän ringde igår och sa att J vill träffas och dricka Tequila = festa. Jag hade tjejträff hos mig men sa att vi skulle till ett uteställe och att de kunde möta oss där om de ville.

Vi kommer dit och de är redan där. Vi snackar lite och så där och sen dansar vi. MEN han typ ignorerar mig hela kvällen och dansar med andra. Inget sexigt, tajt eller så men han dansade inte EN ENDA dans med mig. Däremot är hans vänner jättetrevliga, dansar med mig och mina vänner och är roliga.

Så jag säger till hans engelskspråkiga kompis att jag inte alls tror att han gillar mig.

Så är det 5 i 2 och mina vänner har gått före. Så jag går ut till polackerna som står och rökar och säger att nu går jag hem, hej då. Och när jag går hör jag honom säga till J att jag inte tror han gillar mig. Så jag hinner att gå ut och ta på mig jackan. Sen ringer hans vän och frågar var jag är. Jag säger att jag är precis utanför men sen hör jag inget mer, bara massa brus, musik och han säger nått men jag hör det inte. Så jag fortsätter att gå hem.

För ärligt, varför i helskotta vill man träffas för att sedan dissa personen hela kvällen?

Jag har ganska lätt för att läsa personer men den här killen gör mig galen! Ungefär varannan gång är han på och varannan gång är han av.

Så nu orkar jag inte med honom mer även om jag är såå kär. Det känns som om han har kört in en kniv i magen på mig och vrider om den.

Sara

rebelme
2010-08-01 18:36
0

Tråkigt att de slutade så å att han betedde sig så.

men de kanske finns en mening de vet man ju aldrig…