Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 4214 ggr
[tililili]
2010-07-30 19:37
0

Så ont!!

Har börjat försöka ha sex med pojkvännen…Obestämd

Försöka…gjorde lite ont, ganska mkt, vi tog det mkt försiktigt men det blev inte så mkt med det.

Undrar lite…Skäms

Jag har haft sex med andra killar tidigare, men han är så att säga lite större och det går inte, det går verkligen inte, gjorde så ont… Just när han ska in och sen fortsatt ont i öppningen… Kom väl in halvägs eller så nu, och kan vara där svider lite när han är stilla och gör ont om han rör sig… Kommer det bli bättre, kommer jag töjas ut, hur lång tid tar det?

KimE
2010-07-30 20:07
0

Det ska inte göra ont att ha sex. Prova att ha längre förspel och smeka dig en längre tid så du kan slappna av bättre och vara våtare.

Karmatarerskanise
2010-07-30 20:08
0

Vi Kvinnor är väldigt töjbara. Det gäller bara att ta det lungt, vara riktigt kåt (långt förspel) och prova igen om det inte går första gångerna. Glad

Olika ställnigar är bra att prova. Vissa är man mer avslappnad i.

Bergspuman
2010-07-30 20:40
0

Det kan vara riktigt besvärligt om mannen är stor. Men det bör gå i alla fall. Just att vara så väl förberedd du kan, hjälper mycket. Gärna om du har fått några orgasmer först, innan ni försöker penetrera, så att du garanterat är redo.

Jeeey
2010-07-30 20:43
0

Du har fått bra råd ovan, slappna av och forsätt ta det lugnt och försiktigt.

Ett hett tips är att använda lite glidmedel i början, det kommer att underlätta enormt för er! Glad

[tililili]
2010-07-31 11:47
0

Har aldrig fått orgasm, men heller aldrig kännt mig så avslappnad med ngn tidigare, spänner mig dock när jag vet att nu, nu gör det snart ont…

pyromanen
2010-07-31 18:35
0

Prova bara när du känner att du verkligen verkligen vill (annars kanske det inte är riktigt dags än).

Testa låta honom vara helt still och du styr. Om du vet han är still behöver du inte spänna dig.

lisse88
2010-08-04 01:50
0

Inte för att skrämmas, men du kanske får Slidkramp (Vestilibut, Vaginism)?

Det är jättevanligt och behöver inte vara allvarligt men läs tipsen så du inte gör det värre!