ställningar
är det någon som har bra förslag på olika ställningar som är hyffsat lätta men ändå bra att köra?

http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
Kör hårt!=P
Den som gjorde den där sidan har nog haft för mycket fritid 
# 1 Haha, jag kanske skulle fixa en 10 del eller nått.
Sara
I den här ställningen har man både gympa och sex! Haha, jag skulle orka en halv minut
Jag kan nämna en favorit för min del. Om man utgår från positionen att du rider din kille… men sen så byter du så att istället för att ha knäna i underlaget så har du fötterna.. alltså att du står på huk och rider… thats a gooood one!!! =D Dessvärre är det rätt jobbigt i låren så man orkar inte särskilt länge.. Men det är ett bra avbräck ifrån den vanliga ridningen ;) Så den kan jag rekommendera både för henne och för honom =D

#3 Det är bara att börja träna! Roligare än gymmet iaf.
#5 Aooo mina stackars knän! Håller med om att den är härlig, men jag får såå ont i knäna av det..

En som är najs är om tjejen ligger på sidan och killen gränslar tjejen därifrån. Dvs tjejen lägger upp benet på hans ena axel! Sjukt najs! Eller ifall tjejen ligger på rygg med båda benen rakt upp, killen står på knäna framför och håller runt tjejens ben och lyfter upp henne lite!
Testa! ;)
#7 i inlägg 5 handlar det ju om att använda fötterna, inte knäna, vilket för övrigt är vanlig ridning enligt mig.
#9 Men att man står hukad - belastar knäna.. Det är något jag inte klarar speciellt länge..
Jag står på knä när jag rider, då jag inte klarar att stå på huk så länge p.g.a. knäproblem 
Ahhaaaa 
#11 Yesyes