hobby?
vad har ni för olika hobbys/intressen?
Vad brukar ni hitta på?
(är på jakt efter lite ideer på vad man kan hitta på då jag tröttnat på de mesta och inte kan komma på vad ja tycker om längre)
Har faktiskt inga hobbys, bortsett från matlagning då.
Fotografering, djur, ridning, musik mm :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hundar (träning och hålla kurser), hästar (western), dansa (salsa och träningsdans), forum på nätet (om mina intressen). Mer hinns inte med just nu…
Tidigare har jag även hållit på med: spela gitarr, köra go-kart, trädgården och odling, träning av olika slag (så som gymnastik, gym, orgentering, cirkelträning) m.m.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Papperspysser som scrapbooking, kortmakeri. Smyckestillverkning, silverlera, renovera gamla möbler.
Sara
Varierar friskt men djuren är ett intresse som alltid finns där för min del. Andra som passerat och finns nu är: foto, smyckestillverkning, virkning, simning, musik, språk, baka, måla..
Paulina

Mina katter, andra djur o natur, fiska, måla, teckna, film, matlagning, serier o massor med andra saker med =) Hoppas du hittar något trevligt intresse att ta upp=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Nu: Husrenovering, keramik, odling/trädgård, djur, bakning
Tidigare men inte just nu: musik (både instrument och kör), badminton, handboll, stickning, olika annat pyssel
På kö: Har ärvt min gudmors vävstol som ligger o väntar på att jag ska sätta up den och lära mig ´väva… men tid saknas än så länge.
oj vissa av er har verkligen fullt upp :) de ä skoj å se :)
Akvarie och foto och matlagning och lyssna på jättehög musik när jag kör bil är mina hobbys.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"