Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 802 ggr
[SharpMissy]
2007-03-03 21:23
0

Er sajtvärd

Jag heter SharpMissy, är 35 år och är Sajtvärd här på Relationer.

Jag är gift med SeaHawk, har ett barn tillsammans med honom, och två barn från ett tidigare äktenskap.

Min förhoppning är att den här sidan ska handla om olika aspekter av livet, så som kärlek och relationer, vänskap, självförtroende/självkänsla och olika tankar och idéer om hur man kan göra sitt liv så rikt som möjligt. Inga konstigheter egentligen, bara en liten portion självdistans och en större portion sunt förnuft.

Ibland behöver man prata med någon. Jag är ingen mästare på att ge massa goda råd, men vet att jag kan bidra med att hitta nya infallsvinklar på saker och ting. Man behöver hjälp av andra att få nya perspektiv, det gäller både andra och mig själv. Jag hoppas att det är vad vi kan uppnå tillsammans här på Relationer.

Jag önskar dig varmt välkommen hit till sajten!

Linda
2007-03-05 00:26
0

Välkommen även du till iFokus vill jag hälsa tillbaka:)

Vänligen/Linda glamour ifokus:)

[SharpMissy]
2007-03-05 00:37
0

Åh, tusen tack! Jag tror nog att vi kommer trivas här, jag, maken och våra Medarbetare!

Skrattande

Linda
2007-03-05 00:41
0

Härligt:)!

Ser jätte bra ut redan måste jag säga, hur hittade du själv hit?

Önskar er lycka till:)!

[SharpMissy]
2007-03-05 00:53
0

Oj, det var faktiskt pga att jag håller på att gå ner i vikt eftersom jag slutat röka. Ja, du vet, man är rädd att gå upp vilket man snabbt gör när man slutar.

Jag håller till mycket på Annika Dahlqvists hemsida för att läsa mer om LCHF diet. (Låg kalori hög fett). Därifrån hittade jag en länk till iFokus Kolhydrater. Sen var jag ju bara såld. Jag såg att man eftersökte sajtvärdar och i synnerhet till ämnet Relationer.

Både jag och maken har erfarenhet av ett annat forum på nätet där vi stundtals var väldigt populära, pga våra råd och åsikter i ämnet relationer. Jag har många gånger fått frågan om inte jag borde starta en egen sida i ämnet. Och nu är vi här!

Jag ska imorgon gå in på din sajt och titta lite. Nu är det sängadags här. =)

Madde
2007-03-05 21:32
0

Vad skoj att relationer.ifokus börjar ta fart. =) Här kommer jag helt klart och hänga i framtiden. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

SeaHawk
2007-03-05 21:35
0

Hej Madde, vad roligt å höra att du kommer vara här. Ser fram emot massor med inlägg och komentarer då… =)

[SharpMissy]
2007-03-05 21:47
0

#5 Madde, vad trevligt att du tycker så! Vi ser fram emot vårt öppnande och jag är ärligt talat skitglad för att du vill hänga här. *skickar en permanent hängbiljett till Madde*

Kyss

Madde
2007-03-05 23:04
0

=) låter bra att man får en hängbiljett på en gång. =) När den väl är kommen så blir det svårt och släppa den. =) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
2007-03-06 03:40
0

Ja jag säger som Madde. Här kommer jag va och läsa mycke :)

[SharpMissy]
2007-03-06 14:13
0

#9 Wee, det gör mig jätteglad att läsa att du vill vara här! Nu väntar jag ju bara spänt på att vi ska få bli offentliga så vi får in mer folk.

=)

Och du.. vi ska ju skapa en kanonbra sajt här tillsammans, eller hur? *glad*