AKUT - jag behöver tips och råd
Gubben fyller år och jag ska överraska honom med ett litet suprise-party, allt i glada vänner slag. Det blir knytkalas, välkomstdrink, lasergame och bastubad, men frågan är bara hur f** jag ska hinna baka/laga mat utan att han börjar misstänka något.
tips, råd, åsikter - vad som heslt.
Jag är i stort behov av AKUT hjälp!
kan du inte hitta på nåt uppdrag som måste göras?
Jag brukar tjata på sambon att han borde gå ut å jaga, å efter ett tag går han ut så antingen ghar man hela morrnen lr kvällen på sig å nånstanns kan man alltig gömma grejerna :)

Hm.. vet inte vad det skulle vara i så fall…
förslag?
Allting kommer u att ske samma dag som han fyller år då jag inte har tillgång till lokalen vi ska vara i innan.
hmm.. har du möjlighet att baka å laga mat i lokalen?
Jobbar han kanske den dagen?

Han kommer att vara hemma hela dagen och jag vet inte, idags läget, vilka möjligheter lokalen har. Ska kolla upp det!
Baka och laga mat hemma hos en kompis som du går i "maskopi" med?

Bra tips, kan dock bli knepigt att åka buss med mat och bak då närmaste bor ca. 2 km bort och jag inte har något körkort, men i brist på annat så = )
Du kanske har vän som kan hjälpa att skjutsa dig och mat/bak? Eller så om någon av hans vänner du kan prata med som kan släpa ut honom på någon ärenden och sen åka till ställen där han blir överraskad sen..

#7 bra förslag :)
Tack så mycket

eller så gör du det åt andra håller och ber någon av hans vänner att uppehålla honom hela dagen… då behöver inte du förflytta dig så mycket. jaga hem några av dina vänner som kan hjälpa dig så ni blir fler, så kommer det går fort :)

Haha, jag lyckades sist med att smyga in tyst som en mus efter jobbet och baka en tarta utan att han ens markte att jag var i huset!

// Amanda

#9 Tack! En jättebra idé
#10 Kul :) Funkar dock inte för mig då vi bor i en 2a
# 10 haha ä de bra lr dåligt 
ha ett knytis

#13 Jo, det är det som är tanken (läs inlägg #0) ;)