Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 3727 ggr
annsofie70
4

Söker vänner i Uddevalla!

Jag är en omtänksam och ganska lugn tjej som söker vänner att hitta på kul saker med. Fika, bio, utflykter, shoppa, tjejkvällar/filmkvällar…  Jag är 38 år och när man är lite äldre är det svårt att hitta nya vänner. Alla har redan fullt upp med sina liv och har svårare att släppa in nya bekantskaper. Om du också söker en vän och bor i eller nära Uddevalla får du jättegärna skriva till mig.

MimmieM
0

Nej men vad roligt med folk ifrån min egen hemstad, numer bor jag i Göteborg - men det är alltid lika roligt med Uddevalla-folk :)

Carpe Diem

mammamia2010
1

Hej,

Det kanske är lite för sent att skicka komentar nu. Men bättre sent än aldrig. Jag bor också i uddevalla. Det kan vara roligt att ha någon att fika med…..

MimmieM
0

… och jag har flyttat till Ljungskile :)

Carpe Diem

andalucia
0

Jag är också ganska nyinflyttad i Uddevalla och fikar gärna med nya trevliga tjejkompisar. Själv 40 vårar fyllda. Ser fram emot att höra av er!

Kram!

TottsiGirl
0

Jag finns oxå i Uddevalla :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sissi78
0

Även om jag bor i Vargön, en bit från er övriga så är även jag itresserad av att räffas ..

Sissi