Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 5952 ggr
Karmatarerskanise
2010-09-16 23:07
0

Helgen

Då är det fredag imorgon igen. Har ni några roliga planer för helgen?

Imorgon eftermiddag ska jag och killen till Helsingör och promenera lite, ta ett glas öl och en pölse :)

På söndag tror jag faktiskt att jag e sugen på att spela bingolotto för en gångs skull. (pensionärsvarning) Oskyldig

Lördag blir nog bara lite god mat.

TREVLIG HELG

Maria
2010-09-16 23:13
0

Min man och jag ska ha kräftskiva för oss själva.Flört Undrar om det finns roliga hattar i tvåpack, haha.

Jag är så otroligt sugen på skaldjur och alla vi brukar umgås med är upptagna så vi får lyxa själva iställetGlad

/Maria

Karmatarerskanise
2010-09-16 23:19
0

#1 Det är så mysigt det med :)

viktoria91
2010-09-16 23:20
0

Skulle ha fyllt i min tatuering imorgon men blev jobb istället men pengar är aldrig fel.^^ Ska fixa paddocken i helgen.

ChristineL
2010-09-16 23:29
0

Imorron ska jag till veterinären med katt-tösen, bara hälsokontroll då vi ska byta försäkring. Hon verkar frisk så känns lite läskigt om de skulle hitta något, men ju förr desto bättre :) Efter det ska jag iväg till jobbet.

Lördag blir Liseberg och karusellåkande, på kvällen mys med älsklingen.

Söndag ska vi till ikea!

Salladshataren
2010-09-16 23:29
0

Ingenting som vanligt…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

pyromanen
2010-09-16 23:30
0

Ska producera keramik i min verkstad… utom då lördagskvällen då vi ska på knytkalas hos en kompis.

Karmatarerskanise
2010-09-16 23:30
0

#5 Det låter ju tråkigt.Finns det ingenting du kan hitta på?

Bergspuman
2010-09-16 23:32
0

Lördag ska jag bara göra det jag känner för, i den takt jag har lust med! (Det innebär att jag gör vad som faller mig in)

Söndag svampplock med särbon.

Salladshataren
2010-09-16 23:36
0

#7 Vet inte Rynkar på näsan

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

RuiXue
2010-09-16 23:36
0

Hoppas på att kunna vara med min familj. Men det hänger på om det går att fixa ett dolument på jobbet imorgon istället för på måndag.

Jennie

rebelme
2010-09-16 23:51
0

imorrn kväll blir de hockey (frölunda visas ju på tv då får man passa på Flört)

lörda blir de te å byta avgassystem å bära ved sen hoppas ja på en mys kväll me sambon han jobbar ju kväll mån-fre så får passa på Skrattande

på sönda blir de lite jobb mitt på dan å mer ved att bära..

sen hoppas ja ja kan få me mig sambon å käka kinamat en dag har vart sugen så lääänge nu Obestämd

[LucyInTheSky]
2010-09-17 00:07
0

Hoppas jag känner mig bättre i helgen så jag kan få lite gjort här hemma. Är så förbaskat förkyld.. =(

Mys i soffan och film blir det om förkylningen inte vill ge sig.. Massa te med honug

Johanna
2010-09-17 00:19
0

imorrn ska jag kolla på Idol, mitt älsklingspromgram ever!! :-D

lördag har jag först skickat iväg man o barn, så jag ska kunna städa hemma, sen ska vi ha vänner hemma på kvällen, göra pizza. äta godis o bara ta det lungt..

söndag ingenting än så länge…

[Hilo]
2010-09-17 07:23
0

Ja idag blir nog inte så värst upphetsande..
TV och eventuellt en film..

I helgen hoppas jag på att åka till pojkens föräldrar för att hämta lite grejer så man kan få lite ordning på saker här hemma.
Sparka honom där bak så att han blir klar med luckorna till köket kanske Oskyldig

Långpromenad med hundarna.. Annars blir jag tokig på dalmatinern som är här.. En dag utan att få rusa av sig är det någon som kyper ur skinnet och retar gallfeber på mig, och herrn i huset.. Flört

Så en lugn helg utan större utflykter.. tror jag.

[cancan]
2010-09-17 10:57
0

I helgen blir det flyttning.. Får nycklarna till våran gård idag =)

Ska bli riktigt skönt då vi bott hos mina föräldrar sen våran lägenhet blev såld..

parlan84
2010-09-17 11:06
0

I helgen blir det fullt upp.
Vi har sambons barn hos oss, så ikväll blir det kalas för minstingen som fyllt 3.
Imorrn ska vi på åkerrally (den store killen älskar bilar och allt annat med motorer) sen till stallet för att tvätta av med högtrycken, kalka och måla väggar… På kvällen kommer en tjejkompis som jag håller på att lära sticka.
På söndag ska jag dela ut valsedlar utanför vallokalen här hemma.

Förutom detta ska jag på något sätt försöka klämma in lite drygt 2 timmars beordrad övertid… Får väl se när det passar  

*puh*

Musiken
2010-09-17 11:08
0

Var sugen pa att ga ut igar, men nu sa mar bade jag och pojkvannen kasst, sa det blir val kanske bara att ligga och glo pa TV hela helgen. En flaska vin kanske om vi orkar ta oss till affaren.

Fridaaaa
2010-09-17 11:47
0

Min sambo ska tillbringa helgen hos sin pappa (hans föräldrar är skilda) för dem ska till Spanien, han,hans bror & pappa (dem blev bjudna av hans pappa fusk), för en "son&pappa"vecka i Spanien Skrattande Själv ska jag ta det lugnt ikväll, mysa ner mig under täcket, äta lite gott & titta på tv, på lördag ska jag på fest, på söndag kanske på hästhoppning Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gerbilflicka
2010-09-17 11:59
0

Idag ska jag hälsa på min farmor och farfar eftersom de har varit borta i stort sett hela sommaren.

Sen ska jag träffa en kompis och gå ner till politikerna på torget och försöka bestämma mig mellan de partier jag väljer mellan.

Imorgon ska jag (förhoppningsvis) ha lektion i polefitness men jag har blivit så förkyld att jag inte vet hur bra det vore för mig att träna… samtidigt som jag inte vill missa något!

BranDuir
2010-09-17 14:26
0

Hej alla! Längesedan jag varit här av olika anledningar…utlandsvistelse bland annat…Helgen..vettetusan..jobba lördag - söndag…men fredagen kan bli vad som helst…kanske en tur in till stan (Helsingborg)…nån som är sugen på en öl?

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Karmatarerskanise
2010-09-17 14:35
0

Branduir; kul att se dig igen :) Var i utlandet har du varit?

BranDuir
2010-09-17 14:39
0

I Skottland över vintern…kom hem i Maj….Nu bor jag strax utanför Helsingborg…ja jag har saknat er….hoppas allt är bra!

Karmatarerskanise
2010-09-17 14:41
0

Jodå det är bra. Exakt var utan för hbg om man får fråga?

HAr tyvärr andra planer idag, men om du bor nära så kan vi ju ta en annan helg. Hade varit kul att se dig igen!

BranDuir
2010-09-17 14:47
0

Världsmetropolen Billesholm…hahaha….ja det skulle vara jättekul!

RuiXue
2010-09-17 14:52
0

Åker hem till mina föräldrar idag. Precis bokat biljett. Har ordnat pappret på jobbet nu, dock kan inte läkaren ordna sin del av det förens den 29 september, men då räknar jag med att vara hemma igen ändå. Sa på jobbet att jag räknar med att vara tillbaka den 4 oktober så behöver jag inte känna någon jättepress på mig i alla fall.

Jennie

Karmatarerskanise
2010-09-17 15:15
0

#24 haha ok :) Allt bra med sonen också?

RuiXue; bra att du slipper pressen ett tag :) Allt kommer ordna sig ska du se!

[Fiction]
2010-09-17 15:21
0

Jag har ingenting inplanerat.

Pojkvännen är för övrigt utomlands, så det dröjer nog 2-3 månader innan jag ser honom nästa gång. :/

rebelme
2010-09-17 15:23
0

#25 va bra att dom ordna papprena! hoppas du får en härlig helg de behöver du!

Fridaaaa
2010-09-17 15:51
0

#27 gud vad jobbigt :/ Min ska åka nu på måndag, vara borta en vecka, tycker jag är för länge XD så jag kanske inte ska klaga?

BranDuir
2010-09-17 16:31
0

# 26  jajamen allt är bara fint….Kram

oh-la
2010-09-17 17:14
0

helgen ja! ikväll blir det filmmys och tacos med sambon, på min beställning. på lördag blir det att åka till stallet och träffa min härliga grupp och rida en timme. har längtat hela veckan :) efter det ska jag och sambon åka och titta på förlovningsringar! på kvällen ska jag hem till en kompis som kommit hem från lund och som fyllt år. ska bli underbart att träffa honom. på söndag ska jag ta det lugnt. kanske åka hem till mamma och pappa.

Fridaaaa
2010-09-17 17:21
0

#31 grattis ;)

oh-la
2010-09-17 17:27
0

#32, tack Skrattande

coffee-girl
2010-09-17 21:38
0

Jag har inte planerat nåt. Egentligen skulle jag varit och - som jag brukar kalla det - gjort höst (läs: städa, räfsa, stänga vatten o el etc) i min sommarstuga. Tänk, det är ju inte alls länge sedan jag "gjorde vår"… Obestämd Men jag har blivit döförkyld så jag får ta en tripp nästa vecka istället.

Jo, en sak har jag planerat: Jag ska rösta på söndag!

#27 2-3 månader… Lider med dej! Rynkar på näsan

[Fiction]
2010-09-17 21:53
0

#34 Kanske inte borde tillägga att det skall vara så i minst ett års tid framöver… Och i våras, höll han till i Stuttgart. Så går det när man är ihop med en karriärist. :/

Kalendula
2010-09-19 21:39
0

Jag är helnöjd med min helg. Blev hämtad av min mamma och min bror på fredagen vid 17 snåret. Det tog ca 3 timmar att köra till stugan i värmland utanför Årjäng. För vi fick stanna på vägen för jag hade glömt att äta, vilket händer rätt ofta att jag gör.

På Lördagen begav vi oss ner till marknaden i Årjäng. Min mamma har artros i knäna och jag med min EDS bestämde oss för att starta där uppe och gå ner för backen. (Det är en skitlång backe Förvånad) Och bli upphämtade av styvfadern.

Och vi gick och vi gick, i 3 timmar. Pust å stön å stånk. Jag fick tag i allt jag ville ha. Men vi var bra trötta och ledbrutna när vi kom till stugan på eftermiddagen.

Kom hem på söndagen klockan 12, packade in kylvaror och gick o la mig för att sova . Å så skönt det är att komma hem till sin egna säng. Flört

Jo, jag fick köra den första biten hem till mig för mamma blev dålig under natten till söndagen.

Jag blev kallad för "vacker" av en försäljare som jag stod och pratade med en stund. Sög åt mig som en svamp, det är inte ofta man får höra att man är vacker. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Musiken
2010-09-19 21:49
0

Idag flyttar jag! Visserligen bara upp till overvaningen, men roligt trots allt :P