Ta chansen att bli sårad igen?
Det här är väldigt kompliserat men ska försöka förklara så ni förstår, för behöver hjälp från någon som inte är i mina vanliga kretsar. Det började då med att den här killen som jag kände lite grann började i min klass i 8an och vi pratade ganska mycket eftersom han bara kände mig och en annan kille i klassen. Vi blev bra kompisar för vi var väldigt lika på sätter båda är ganska iskalla på utsidan och har ett väldigt högt temprament och vi har inte så svårt med att såra folk. Vi matchade liksom han berättade hela tiden om alla tjejer han snackar med och jag desamma, och han var en idiot mot alla tjejer som han träffade och hade sex med sen inget mer med det, men det var inget som störde mig. Efter halva nian började killar i klassen "retas" om att vi gillade varandra och sånt där, jag frågade varför han hade ingen aning. efter några dagar började han skriva väldigt känslosamma sms till mig och det tog mig ett tag att förstå att han var seriös eftersom jag vet hur han är mot tjejer. Men jag tänkte eftersom han vet att jag länner han så bra så kankse det inte är samma sak med mig? Jag träffade han hemma hos honom efter skolan myste lite och kollade på film. Vi skulle absolut inte säga något till någon annan och det var jag med på, orkade inget drama i klassen. Sen fortsatte vi snacka, helgen efter blev han arg på mig eftersom jag och mina tjejkompisar var hemma hos några killar och hade filmkväll även fast jag låg och smsade med honom blev han sur och där slutade det. Vi blev någolunda kompisar igen men inte som innan, sen efter kanske tre månader åkte vår klass upp till Idre på skidresa och första kvällen började med lite lekar och sanningar hela klassen (sanning&konka), jag körde på som vanligt svarade på allt ärligt utom tex. vem jag helst skulle ha sex med eller om jag skulle kunna ha sex med just han jag berättat om? jag svarade självklart nej eftersom jag inte orkade med massa frågor från alla. Senare på kvällen började han smsa mig och bad mig komma ut och snacka, han var ganska sur eftersom jag sagt en annan kille och att jag inte skulle kunna ha sex med just honom. Jag förklarade mig och han förstog mig. Vi fortsatte snacka där uppe träffades under dagarna när alla andra åkte skidor myste och slutade med att vi hade sex. När vi kom hem var det inge mer med det och det gjorde mig ganska pist eftersom han snackat så mycket om att han tyckte om mig och massa sånt. Men han ignorerar mest och skiter i vad jag säger så jag fick väll bara inse att det inte var någon ide. Efter ett tag sen hemma skulle vi ha en överraskningsfest för en tjejkompis så jag bjöd dit honom, och han flörtade med alla mina kompisar hela kvällen och betedde sig som en idiot jag pratade med honom under kvällen men han lyssnade självklart inte han sa att han inte gjort något. Jag sket i det just då men sen två dagar senare kommer en av mina bästavänner till mig och säger att HAN sagt till henne att han varit hemma hos sig med en av mina kompisar idag och berättat massa (fast han och min bästakompis aldrig pratar annars). Så jag blev mest sur för att han ljög för mig och att han verkligen vill att jag ska få reda på det eftersom han berättar det för henne, det blev ett stort bråk som slutade med att vi pratade om hemska saker med hans familj och en massa. Vi blev då vänner och inget mer. Efter vi sen slutat i samma klass har jag inte tänkt på han alls mina känslor försvann helt, men nu har jag börjat se han i min nya skola ganska ofta och snackat lite på datorn med honom. Jag tänker så mycket på honom men när han skriver och frågar om vi ska ses skriver han sen något i liknande med "är du kåt?" eller "vill du ha sex?" och det får en att inte vilja träffa honom och ha sex sen blir allt jobbigt igen? Men då är min fråga kan det ligga mer än bara sex bakom det med våran bakrund eller ska jag be honom dra? Behöver hjälp fort!

Be honom att dra, han är ingen bra kille. Han beter sig som ett barn samtidigt som han verkar tänka med kuken, vilket inte är så konstigt eftersom han är rätt så ung gissar jag.
En annan sak också, det är bättre om du delar upp texten i stycken eftersom det blir lättare att läsa för oss andra.

Jag haller med StickyKitten. Han ar omogen ut i fingerspetsarna. Visserligen ar val alla mer eller mindre omogna i er alder, men det finns ju storre och mindre rotagg sa att saga.
Da jag sjalv ar ung, och det inte var sa lange sedan jag sjalv simmade runt i samma sorts soppa, sa skulle jag saga att det basta ar att bara ge upp honom. Han kommer inte sluta fjanta runt och vara barnslig an pa ett par ar, och det enda som kommer handa ar att du kommer bli sarad och kanna dig utnyttjad.
// Amanda