Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 3820 ggr
Karmatarerskanise
2010-10-30 17:39
0

Glöm inte kramas!

Vill bara påminna alla om att komma ihåg att kramas! Kroppskontakt mår vi bra av, och det glömmer vi ofta bort.

Speciellt nu när det är mörkt ute. Kramas och ge varandra komplimanger :)

Kram på er!

Fridaaaa
2010-10-30 19:27
0

Det är så himla mysigt att kramas Skrattande Om inte pojkvännen är i närheten brukar jag krama på mina djur istället, lika mysigt det! Alla behöver kramar och närhet ibland. Man mår bra av detSkrattande

En stor kram till er alla! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

HannaM
2010-10-30 20:05
0

Glöm dock inte bort det viktigaste, var säker på att den du kramar vill bli kramad. Jag vill inte bli det av människor i allmänhet. Jag mår inte bra av det. Men när jag vill kramas så är det dundermysigt=)

Karmatarerskanise
2010-10-30 20:08
0

#2 Jag förutsätter att folk kramar folk som vill kramas. Man går ju knappast fram till någon som tydligt inte är sugen, eller som man inte känner.

Man brukar krama folk man känner och då vet man ju hur personen vill ha det :)

Behöver inte vara kramar heller, kan vara smekningar osv, det är närheten som är den viktiga.

HannaM
2010-10-30 20:24
0

#3 Det är rätt olika, har mer än en gång blivit överraskad av nya eller ytliga bekanta som kramas som hälsning. Man hinner inte uttrycka sin önskan om att slippa och jag är inte sån att jag kör upp armarna och motar bort någon=p

Karmatarerskanise
2010-10-30 20:26
0

#4 Jobbigt ;)

[Hilo]
2010-10-30 21:02
0

Jadå, här kramas det ofta.
Pojken lider av höstdepression så det behövs mycket av den varan Glad

JossanH
2010-10-30 21:02
0

Jag tycker också att det är jättesvårt med kramar och inte krama någon… Jag kan gärna kramas med sådanna jag känner väl men jag är ingen "vän-kramare" egentligen. Ibland är det förstås mysigt och så men jag tror ofta mina vänner själva känner på sig om jag är på kramigt eller o-kramigt humör så det blir lite blandat. Med min pojkvän och mina djur vill jag kramas ofta!
Men sen finns det ju faktiskt dom som kramas efter att ha pratat med en person ett par gånger varesig personen i fråga vill det eller ej..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Maria
2010-10-31 10:28
0

Vi kramas jättemycket hemma men normalt sett är jag ingen kramig person på jobbet och liknande.

/Maria

Bergspuman
2010-10-31 12:42
0

Jag gillar mycket att kramas. Är kanske inte världens mest fysiska person i mig själv, men jag lärde mig av min f d man som verkligen var sådan, att uppskatta kramar smekningar och närhet mycket mer än vad jag gjorde tidigare.

Idag är det jag som brukar klappa om mina arbetskamrater och kollegor. Och det är jag som hela tiden klappar om och rör vid min särbo. Han är lite tafatt där, men han får lära sig hi hi.

Däremot det här mode-kramandet som särskilt tjejer sysslar med, unga tjejer, nää det tycker jag mest känns larvigt och uppstyltat.

Loveferrets
2010-11-02 01:00
0

Jag avböjer helst, däremot delar jag gärna med mig till mina älskade illrar varje dag, illergos är bäst Tungan ute (enligt mig)