Vad vill han?
Jag träffar ne kille och har gjort i ca 3månader. Men jag börjar misstänka att han bara vill ha sex! Vi hade sex ganska snart efter det att vi träffats.
Och det är i stort sett det vi gör tsm..
Men på något sett känns det ändå som att han gillar mig, han säger det iaf. Vi har ännu inget förhållande.. men jag tycker om honom.
Han är väldigt egoistisk (om man nu kan kalla det så) i sängen. Han vill bara själv bli tillfredsställd så snabbt som möjligt och bryr sig inte om min njutning. Han vill inte ens röra mig där nere.
Jag får väl delvis skylla mig själv för jag har inte bett om något annat heller. Jag är ganska blyg så jag vågar inte riktigt berätta heller.
Jag har ist börjat tröttna på att ha sex.
Så ikväll när vi träffades så ville jag inte, då börjar han säga att det är tråkigt hela tiden…
Dessutom har jag sett honom chatta med andra tjejer på mobilen medans vi ses (kan ju vara vänner, men ändå)
Jag behöver råd och tips! Det var rätt skönt att bara skriva detta också..
Jag är världens fegaste människa! Nu bestämmde jag mig för att ta det på sms för att jag inte vågar annat.
Jag förklarade allt detta ovan, blev ett långt sms!
Det var väl antagligen dumt av mig, men vet inte vad jag ska göra..
Han har inte svarat än
Har varit tillsammans med en "sån där" när jag var 15-16 år.. Oj, vad slitsamt det var!
Han var egoistiskt så det räckte och blev över- detta resulterade i att jag var tvungen att bli egoist också för att få något allt.
Han ville ALLTID ha sex. Jämt, jämt jämt. Eftersom han var den första jag låg med så var han sur så fort han blev lite upphetsad men jag inte ville ligga med honom. Till slut började vi ha sex och det var slitsamt värre…
Han ville jämt och jag "ställde ofta upp" för att det var smidigast.. :S Sa jag nej bev han skitsur. Ville jag ha sex nån gång och tog initiativ fick jag alltid veta gången efter att han minsann inte hade haft speciellt stor lust den gången så nu kunde väl allt jag bjuda till lite.. Yeah right!
Som att det ngonsin hänt att inte han hade lust!
Han sket också helt i mina behov och bara körde sitt eget race.
Nu såhär 10 år senare har jag berättat allt för honom och hur "dum" han var. Han har tom erkänt att han betedde sig illa.
En sådan relation gör bara ont i själen. Han kommer bara göra att du hela tiden känner dig otillräcklig. Han kommer suga all energi ur dig!
Du förtjänar någon som ser till dina behov och som ser DIG, inte bara sin egen sexdrift.
Lycka till!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Dumpa honom. Han är bara ute efter sex. Och är inte du det, kommer han att göra illa dig.
Det funkar ALDRIG om två, som inte har samma mål med att träffas och ha en relation, ska försöka ha en relation… dvs, en vill bara ha sex och beter sig som en grisegoist och en vill ha mer ömsesidighet.
Relationer, där man inte har samma läge i livet, fungerar öht inte.
Han har bett om ursäkt nu och säger att han aldrig mer ska göra så. Han säger även att han verkligen gillar mig :S
Är du inte supersugen på att ha sex nästa gång han föreslår det så säg nej igen då, så får du se hans rätta jag…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tycker som dom ovan har sagt, men vill inflika med att jag inte tycker att du ska "skylla dig själv" för att han inte tar initiativ till att försöka ge dig njutning när ni har sex, det är väl självklart att man ger och tar?
Sen om du skulle säga ifrån att du inte tycker om något han gör är det en sak, men man ska ju inte utgå från att du måste ge honom karta och vägbeskrivning.. :P
Bra att du skickade ett sms till honom tycker jag, alla sätt att kommunicera på är bra. Bara man får fram till personen det man känner, tycker o tänker.
Man är ju två i en relation och därför tycker jag att det är viktigt att man ser både till varandra och till sig själv.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack för alla svar! :D
Vi hade en heldag tsm idag, vi gjorde massa kul. han visade inget tecken på att vilja ha sex. Sedan (nu ikväll) tog jag intinativet, det va så skönt att få göra det nångång.
Och tro det eller ej, men han ansträngde sig faktiskt, han frågade hur jag ville ha det tillomed. Det va kanske inte jätte bra än, men det gick ju framåt och han ansträngde sig =)

Vad bra att det börjar gå åt rätt håll, kanske bara var ett missförstånd från hans sida? Eller att han var nervös över att ta initiativ eller liknande. Fortsätt kommunicera, det är grunden till ALLA fungerande förhållanden (vänskap som romantik…), oavsett om problemet uppstår igen eller inte. Dela med er av vad ni vill och inte vill, tycker om och ogillar så ni vet var ni har varandra ;)