Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 14465 ggr
Karmatarerskanise
2009-04-17 00:44
0

Presentera er

Vi har fått så många nya medlemmar nu, så det är dags för en ny presentationstråd Glad

Vem är du?

Inga efternamn eller personuppgifter bör nämnas.

Kan ju vara kul att veta lite om varandra! :D

Musiken
2009-04-17 02:06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan väl börja jag då. Är trött så det blir ingen lång och fin presentation från min sida tyvärr :P

Namn: Amanda
Bor: Carlisle, UK
Husdjur: Illrarna Nisse och Lotta
Sysselsättning: Slösa pengar och plugga foto
Pojkvän: John

Kanske slänger in något mer utförligt och personligt någon annan dag :)

DinJejja
2009-04-17 12:59
0

Namn: Jessica
Bor: Tingryd, Småland
Husdjur: Katterna Crocker och Kringlan

Jag går sista året på gymnasiet i Växjö, går bygg och blir plattsättare. :) Rider och umgås med vänner.
Ingen pojkvän :P och de trivs jag med.

Johanna
2009-04-17 13:50
0

Johanna heter jag, fyller 25år i sommar

Gift m Daniel, även han 25år… bor tillsammans m 2 hundar i en bostadsrätt i Trångsund, men flyttar den 11maj till Haninge o vårat fina radhus på 5rok.. längtar!

om allt går som det ska så utökas familjen med en bebis i juli… vilket blir en perfekt present eftersom jag fyller år då.

jobbar heltid inom vården, handikappomsorgen, roligt men tungt o slitigt jobb, o jag ser fram emot över 1år ledighet nu :) går på ledigt den 25/5

sofie
2009-04-17 14:41
0

Namn: Sofie
Bor: Örebro
Husdjur: Flickmaffian som är ett gäng illrar som består av Göris, Kola, Tara, Bianca och Betty Boop.
Jag har en deltidsanställning på ett växthus. Jag är singel så när jag inte jobbar träffar jag vänner och njuter att sommaren bara är runt hörnet. Då man kan sitta på uteserveringar och njuta av dom underbara sommarkvällarna.

[Puppan]
2009-04-17 14:48
0

Namn: Tina

Ålder: 26

Bor: Norrland med min sambo

Jobbar på ett äldreboende samt pluggar.

Älskar hästar å ridning.

Har måånga syskon, en underbar familj.

spiritedaway
2009-04-17 14:57
0

Tror inte jag skrivit i en sån här tidigare, men minnet sviker ju ibland. :P

Emma heter jag, 22 år och bor i Luleå just för tillfället. Bor här med min sambo John och våra 2 katter, 2 kaniner och 5 snäckor. Mitt största intresse är helt klart djur.
Läser just nu på komvux, och planerar mer plugg till hösten på högskola. Och då blir jag kanske Umeåbo.

Aviendha
2009-04-17 15:06
0

21, bor i Skara där jag pluggar för tillfället. Ägs av nymfparakiterna Nala och Nero och illrarna Aviendha och Phoenix. Lycklig med karln min sedan 3,5 år, förlovad sedan 2,5 år.

Spenderar mycket tid med läxor, djuren och mina älskade fantasyböcker. Stort intresse i tatueringar och piercings och intalar mig själv att försöka vara lite kreativ emellanåt. En rätt normal kuf med andra ord.

Karmatarerskanise
2009-04-17 17:07
1

Jag är 24, snart 25 år ung. Bor i Helsingborg.
Jobbar just nu i ett kök i en livsmedelsbutik, men bara månaden ut.

Älskar att laga mat. Läser rätt mycket fantasy, Älskar tatueringar och djur.

Har ett förhållande med en underbar kille. Det är ganska nytt, bara varit ett par i en och en halv månad. Så man är nykär och allt är härligt :)

LinnB
2009-04-17 19:06
0

Linn, 18, Umeå.

Sysslar inte med något speciellt på dagarna. Ingen skola, inget jobb. Jag försöker istället repa mig själv från diverse trasigheter. :)
Har tre kattjejor hemma av rasen Cornish Rex. Sysslar med utställning och snart även avel.
Mina käraste ögonstenar - det är dom jag lever för.

Pojkvän sedan 1 år och några månader tillbaka. Jag är otroligt lycklig i mitt förhållande. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

SaraC
2009-04-18 22:19
0

Sara, 22 år, Dalarna. Pluggar till lärare, bor tillsammans med sambo i ett radhus. Här bor också en hund och en katt och snart en till katt. När jag är ledig är jag med sambon, familj, vänner och husdjur såklart.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
2009-04-20 18:03
0

Lisette, 22 år i skrivande stund och bor i Norrköping.
Delar lägenhet och kärlek med min hund Ecko, och min katt Móri.

Jag dansar som både hobby och jobb, är alltså Line dance instruktör men dansar mycket på fritid med. Utöver det är jag arbetssökande.
Annars spenderar jag tid på nära och kära och har de sköj, promenad och lek med hunden, Leker livet och har kul på bästa möjliga vis och Bodyart.ifokus - därav stort intresse för bodymods överlag. (tattoos, piercings)

Har fem tatueringar och en halv sleeve påväg (halva armen tatuerad) och 6 piercings, vilket kommer utöka lite till snart. Med dem är de töja öronlober på 12 mm.

Ritar och sjunger för att hålla igång min kreativa ådra.
Gillar att ändra utseende, har haft dem allra flesta hårfärger och klippningar. Just nu är det kort, kort.
Får kortet jag har som visningsbild just nu.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
2009-04-20 22:06
0

Christine, 25-årig örebroare och Medarbetare här. Ägs av mina ögonstenar, katterna Smokey och Baby Blue.

Jag är timanställd som butiksdemonstratis men söker annars andra jobb, är väldigt sugen på att flytta till göteborg. Tycker det är en trevlig stad och sen så har jag min allra bästaste vän och själsfrände boendes där.

Min fritid ägnar jag åt pojkvännen Jesper och andra vänner. Tycker om att laga mat, träna (även om det blir med lite ojämna mellanrum), ser fram emot våren och sommaren, tycker om tatueringar (har själv fem stycken) och vill göra massa mer! Jag tycker om att resa och var senast i wien en vecka med min J.

[jenkass]
2009-04-21 21:04
0

jennie heter jag. bor tillsammans med min sambo, två illrar och en dvärgpapegoja.

Jobbar som telefonist på eniro. På vintern åker jag bräda å på sommaren går jag på festival :) Gillar även att åka atv, köra bil, cross, tatueringar, piercingar, musik å allt som hör där till.

drömmer om att i framtiden skaffa ett hus och bilda familj.

Telefonkontakt
2009-04-24 03:11
0

Kallas för Lowe, 21 år, gift med Andy på 20 år. Har en dotter, Elva 9 månader. Är föräldraledig och blivande student på Linköpings universitet om jag kommer in i höst. Bor i Norrköping i två rum och kök.
älskar tatueringar och piercings. Även att färga håret är en stor passion.
drömmer om ett radhus.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Niini
2009-04-24 12:12
0

Nina heter jag, är 21 år och bor i Vasa med min sambo/fästman & sheltien Turbo i vår trea som vi köpte december 07. Studerar andra året till sjuksköterska, planerar bli klar julen 2010 och efter det väntar bröllop i maj 2011 efter exakt 5 år som förlovade.

På fritiden försöker jag hinna med att fotografera och träna med Turbo mellan alla jobbturer i hemvården där jag hoppar in nu som då. I sommar blir det även renovering av lägenheten så dit far mycket tid när vi redan börjat planera lite. Och självklart åker en del tid till bröllopsplanerandet också :)

[SarahOhrn]
2009-05-03 01:25
0

Jag heter Sarah, fyller 22 år i höst och bor med min sambo och mina fyra möss (Klara klättermus, Anastasia, Fairytail och Molliday) i en lägenhet i Alingsås. Jag är ursprungligen från Bollnäs men bor här nere sen 3 år tillbaka. Just nu pluggar jag klart min gymnasiekompetens på folkhögskolan och är klar 29 maj, sååå skönt!! :)

Njuter för tillfället av att sommaren närmar sig med stormsteg, enda problemet nu är ekonomin och att jag inte fått något sommarjobb och inte heller får någon hjälp från nåt håll! :/ Så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, det är väl det mina tankar går till dagarna i ända.

Annars, väntar jag på en förlovningsring ;) Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år i augusti och har bott ihop sen augusti 2008. Hoppas inom några år ha hus, barn och massa massa djur ;p Och en utbildning såklart! Sökt massa högskola till hösten så får se om jag kommer in, håll tummen.

Är aktiv på mus i fokus och här ungefär, även en del på råtta i fokus, matlust i fokus och viktnedgång i fokus. :)

Det va lite om mig! ;)

Karmatarerskanise
2009-05-05 15:51
0

Inga fler som vill presentera sig? :)

Strumpa
2009-05-06 01:21
0

Sanna heter jag, fyller 22 om en månad och bor med min pojkvän Micke i en nybyggd lägenhet i centrala Örebro med våra 3 gamlingar; gerbilkillar, och en kaninunge. Pluggar till personalvetare på universitetet och jobbar extra. Umgås med vänner, en hel del utgång, och gillar lite allt möjligt :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

annemaria1962
2009-05-07 06:45
0

hej!

heter anne-maria. och har precis kommit med här!

är en finska som bott i sverige sedan 1988. och nu i Stockholm

sedan över 1 år sedan. och trivs mycket bra med det! känner mig som gammal här då jag sett åldern på flera! Glad är 47. men kände att sidan var intressant och beslöt att bli medlem här oxå! började vara med från början, här på iFokus, pga fibromyalgin, som jag har. men har fått inblick i flera andra sajter här, som berör mig på olika sätt. så nu är jag med i flera andra oxå.

på den vägen är det….

Karmatarerskanise
2009-05-07 15:42
0

Välkommen annemaria. Jag vet att vi har några medlemmar som är i din ålder också, så du är inte ensam. Hoppas du ska trivas!

mattemaria
2009-05-07 22:03
0

Jag heter Maria och lever ensam med min lilla hund, har två utflugna barn och en ängel som dog som vuxen. Har också en särbo.

Hör och häpna,  men jag är 54 år och således äldre än skrivaren av inlägg #19!!!

Jag har alltid varit intresserad av relationer i allmänhet, hur vi behandlar varann och vad som driver oss att vilja ha relationer.

Karmatarerskanise
2009-05-08 01:59
0

mattemaria; välkommen du med :)

Panzer
2009-05-10 01:01
0

22 inlägg och inte en enda kille, förutom lilla mig förstås :)

Lirran
2009-05-14 12:11
0

Jag heter Linda och är 28 år. Har ganska nyligen brutit upp från ett 10-årigt förhållande och bor nu själv och trivs med det. Har träffat en man och har återupptäckt passionen. Jag tycker om att läsa om relationer och sex och andras tankar om det. Jag har mycket tankar om möjligheten att hålla lusten i ett förhållande vid liv.

CasperCo
2009-05-24 01:11
0

hej heter Anette,27 år,född utanför borås,bor nu i vargön vid vänersborg,har flyttat runt men bor nu med min sambo och våra djur,har nu  hamstrar 5 stycken o  massa råttor, d e råtthona,råtthane och  12 rått bebbar. inom kort så ska en del av dem säljas,

Ja vad händer mer  hos  mig ? jag söker jobb,ser på film e med familjen,bloggar,fotar, mm :)   det är en liten presentation av mig :)

JAg gillar att läsa om relationer,ge råd( om ja kan det då) plus själv få råd om vissa situationer

Jenahbella
2009-05-24 19:43
0

toodiloo! jennifer heter jag :)
är 23 år och bor tillsammans med mina tre vilddjur (illrarna) A´lou, Alvin och Sigge :) vi bor i en underbar liten lägenhet i norrköping.

i veckorna jobbar ja som montör på whirlpool och gör microvågsugnar.
nåt ja faktiskt tycker om och är riktigt bra på! :)

tycker om att gå till krogen å ta en god drink eller öl och bara dansa bort tid och rum!
tar gärna en långfika med mina vänner eller en shoppingrunda på stan.
de sistnämnda tycker dock inte plånboken om men vem lyssnar på den ;)

jag älskar att skratta å ha kul!
tycker om när folk bjuder på sig själva!
sjunga, dansa, resa, skriva, och klinka på gitarren e sånt jag älskar att fördriva tiden med!

älskar piercingar och tatueringar!
har än sålänge tre tatueringar och 8 hål :)

nee nu ska jag sluta skriva ^^

kram på er!

pyromanen
2009-05-25 12:02
0

Pyro.. har besökt relationer i fokus mer eller mindre dagligen länge, men först i dag fick jag för mig att kryssa i rutan så jag är medlem :-)  Hör annars till inne på keramik där jag är sajtmedarbetare.

41 år, gift, 3 barn.  Jobbar halvtid som keramiker i mitt eget företag och då kan man jobba och fundera över saker samtidigt… allt från praktiska detaljer till meningen med livet… och ett flertal gångar händer det att jag går o funderar vidare på saker som är uppe i trådarna här… vilket är givande!  Relationer är bland det viktigaste och samtidigt mest komplicerade i tillvaron enligt mig…

DoD
2009-05-28 11:41
0

Namn: Millan

Ålder: 18

Bor: I Gävle med min älskade Andreas

Husdjur: Katterna (Nalani och Molly) och fyra råttor och en majsorm

Intressen: Rida, simma och Djur

Lite kort om mig :P

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Angelclaw
2009-06-03 06:26
0

Kan väl inte vara sämre då.

Tess, 27 årig norrbottens---kvinna (? Svårt att säga, tjej kanske), Motorgalen, musikälskande och boendes med sambo och djur (gerbiler och ett stycke sköldpadda). Tolkientok och bokmal.

tja,.,,vad mer ska man skriva.. ingen aning

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

NystartQ
2009-06-11 23:39
0

Hello…

Birgitta här…

43 år,gift . inflyttad från Ångermanland 2002. Trvis som fisken   i vattnet här i Göteborg. Jobbar  inom ett äldreboende. Heltid.

Hinner inte med så mkt annat än..städa,tvätta, laga mat,stavgång,och hålla liv i familj och vänner..och sååå vårt intresse är att hälsa på vår släkt som vi har lite utspridda på vår planet. och så en skön kväll att lata sig framför dumburken..inte dumtCool 

hej så länge..

Buuc
2009-06-17 23:01
0

Jag är ny här, har varit inne och tittat här ett tag nu, jag har läst mycket men har varit mycket diskret. Nu har jag iallafall blivit medlem och kommer nog bli liite aktiv på denna sida. :)

Jag heter Stefani, jag är 15 år. Bor I huddinge. Ung och glad, känd för att vara "komikern" bland kompisarna, men jag kan även vara mycket seriös när jag vill, vilket är ganska ofta, och jag vill bli tagen på allvar och få samma respekt som en vuxen människa.

Mina intressen är att lyssna på musik, jag kan inte leva utan musik. :) Mina favoritband är bl.a. Tool, Coldplay och Gorillaz. Jag gillar djur och har ridit, men har nu tagit en paus från ridningen för att istället fokusera på skolan, och fotografering, ännu en hobby jag älskar. :)

Jag har aldrig haft en riktigt relation, och försöker just nu förstå mig på det här med kärlek och hela tramset. :) Därför är jag inne här, på relationer.ifokus.

Öh, jag tror att det räcker med info om mig. Om jag är så aktiv som jag förväntar mig kommer ni nog lära känna mig och få döma hur jag är och så efter ett tag. :)

Downfield
2009-06-20 21:25
0

Hej alla glada!

Blev medlem här idag för att försöka hitta lite seriösa vänner i Karlstad-området i åldern 22-28 år med liknande intressen som mig. 

**Jag är en 25 årig go, glad och ganska lugn tös.

****Flyttade från Södertälje (söder om sthlm) till Karlstad December 2007 och tycker det är svårt att hitta seriösa kompisar här i min ålder, eftersom man inte går i skolan längre. Det var i skolan man oftast skaffade sig vänner när man var yngre.

Jobbar som receptionist/coordinator/tolkförmedlare här i Karlstad och har en sambo, hund, katter och marsvin.

Intressen är: Djur, baka/laga mat, jänkare/v8or, rita, skriva, läsa, film, shoppa, fika, bio, träna & roadtrips (resor). Tycker det är kul att bara hitta på något..picknick, utflykter…ja vad som helst…tjejkvällar/filmkvällar…m.m.**

**Söker du också en ny seriös vän i Karlstad-trakten? Skriv till mig!
myran.84@hotmail.com

Ha en skön sommar!**

Assarina
2009-06-22 18:18
0

Namn; Assarina

Bor; Utanför Lund

Lever med min familj som består av min man, våra tre barn, 17 är den äldsta sen 15 och minstingen 11. Vi har tre hundar och även ett Arabsto. Jag jobbar inne i Lund och det är lagom pendlingsavstånd.Tungan ute

Lite lätt om mig!

Må bäst.

Ha det gott!

AssarinaFlört

Minicole
2009-06-26 21:50
0

Heter Nicole och bor i Oslo. Jobbar som VM på H&M vilket betyder att jag går omkring i butiken och fixar så det blir fint. Byter kläder på dockorna och så, som barbie fast mycket större :P Trivs väldigt bra.

Bor med pojkvännen Aaron och två katter av rasen cornish rex.

Är 20, fyller 21 i september.

quinn
2009-07-04 14:38
0

Hej! Annelie heter jag. nyligen fyllt 42 men slutade fylla när jag blev 18.

I samma veva som jag fyllde år flyttade vi in till Borås och där bor jag med 3 av mina 4 söner ( 12, 17,18 o 23) och en katt nicke,  försvann för en dryg vecka sedan (efterlyst överallt)

Jag jobbar natt på ett sjukhem i dalsjöfors och trivs för närvarande med det. Gick över till natt för ett drygt år sedan och har märkt hur radikalt mitt liv förändrats sedan dess.   Mer tid till mig själv bla.

Har varit inne på ifocus ett par månader och flaxat runt.

gillar idén med att kunna lufta tankar och att kunna få andras idéer om dem.

Jag har levt särbo med barnens far i 12 år nu men förklarat att jag vill ta en breake just nu för att få tid att lära känna mig själv och mitt nya JAG och det som är på väg att bli.//

evaekroth
2009-07-04 20:58
0

Heter Eva 42 år i Oxelösund

Lever med mina två barn Emma och Jimmy och katterna Mimmi och Darya

Är arbteslös och sjukskriven, därför blir dagarna som de kommer annars umgås jag med mitt barnbarn och mina två vuxna barn, bra relationer med mina barn (oftast)

Sedan 8 år sedan har jag inte haft en relation, jag har valt bort det på grund av många orsaker men saknar en man i mitt liv idag. SUCK!! men hur gör man för att träffa någon……..

BOBB0
2009-07-07 02:25
0

Namn: Robin
Ålder: 21
Bor: Eskilstuna
Husdjur: Min sambos 11 marsvin (!)
Sysselsattning: arbetar som elektriker
Flickvän: Liinda (på marsvin.ifokus)

kuriosa: min sambo tjatade åh tjatade på att ja skulle gå med i iFokus, and look, here i am :)

är fortfarande ny här så vet inte riktigt va ja ska skriva än :/ :)

Karmatarerskanise
2009-07-07 10:42
0

Välkommna alla nya :)

BOBBO; du kan börja med att läsa rundor, sen kommer det naturligt vad du ska skriva om :)

zahra
2009-07-10 21:38
0

Namn: zahra (som är mitt muslimska namn)

Ålder 35

bor Stockholm

har två katter,en 3dje kommer på måndag=)

tillsammans: Med zago sen ett par månader tbx

Gör:  skriver poesi på heltid,mer erl mindre

vornanen
2009-07-21 19:50
0

Namn:  Jennie
Bor: Eskilstuna (och som student i Mölndal)
Har: Egentligen ingenting. Jo, en pojkvän sedan 4 månader tillbaka.

Har inte varit medlem så länge men är desto aktivare, iFokus är en bra sida i allmänhet och relationer är toppen, även om jag inte vågat visa min närvaro riktigt än, men nu kliver jag fram ur garderoben så här har ni mig :)

pernillaa
2009-07-22 17:27
0

Hej på er allihopa.

Jag heter Pernilla, kanske inte så svårt att lista ut. =)

Jag är 24 år gammal och har en son som fyller 3 år i september. Har seppat från pappan förra året och har en ny pojkvän sen ett år tillbaka

Jag är Sajtvärd på Spökbilder iFokus och är väl rätt knäpp av mig men trivs på det sättet. =)

Tecknar en del och älskar att fotografera och skriva. Är sjukskriven för utbrändhet så har en hel del tid för övers att knyta vansinniga vänskapsband av sytråd och jaga spöken i min lägenhet. Tungan ute

Tycker det här är en jättebra sajt än så länge! =)

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Mysan59
2009-07-26 23:39
0

Jaha ännu en sajt som kan passa mig Flört

Jag heter Pia och är född 1959 och lever med mitt ex, eftersom vi inte har fått vårt hus sålt än, inte en helt rolig situation.

Har en hund (Jack Russel) tre vuxna barn och två barnbarn.

Är arbetslös och sjukskriven. Rynkar på näsan

ChristineL
2009-07-27 00:09
0

Välkomna hit alla nya! :)

tessifess
2009-07-27 13:16
0

Halloj jag heter Tess är 48 år bor i stockholm med min man, har inga egna barn.

Söker nya vänner som gillar att träffas ibland och spela sällskapsspel, käka nått gott, kolla nån film, ta en fika, plocka svamp osv

Mina intressen är musik, natur, sällskaps och dator spel, medeltisveckan på gotland, sol/bad/picknick, svamplockning, att läsa, sång, god mat osv.

kram till er

alla

Tisdus
2009-07-28 23:42
0

Hej! :) Jag heter Matilda och är 18 år. Jag ska börja sista året i gymnasiet (NV) och har en pojkvän sedan 1,5 år tillbaka :)

Mina intressen är bland annat djur; jag har en katt, och en kanin som jag tävlar i kaninhoppning med. Sen älskar jag musiken från musikalen Hair… :P Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer :P Det är ju bara att fråga om ni undrar :)

Kram Matilda

tommy999
2009-07-29 23:11
0

Hej. Jag heter tommy och är dålig på relationer.

Bor i Norrland.

Gillar musik.

David
2009-07-30 00:12
0

David, inventarie på iFokus (nästan i alla fall). Fladdrar omkring lite på olika sajter och försöker ge lite tips och råd där jag kan. Är värd på Psykologi iFokus och Ångestsjukdomar iFokus. Är så van att kunna redigera och administrera sajter att det känns ovant att vara "vanlig" medlem på vissa sajter. Glad

Gör lite av varje om dagarna. Allt från att strunta i att göra något alls, till att vara jätteseriös. Rätt skönt med den blandningen. Klämmer in ett och annat försök till att må bättre också. Med blandat resultat.

Bor i norra delen av Sverige tillsammans med tre underbara katter.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

sisal
2009-08-03 00:26
0

Sisal, 42 år, singel, arbetslös. Känns idagsläget lagom trist! Har de 2 senaste veckorna inte varit så "aktivt arbetssökande", har låtsats att jag har semester… Jobbat som skådespelare sen 18 års ålder, svårt att få jobb idag, det är projektanstälningar som gäller…. tyvärr.

Så jag måste söka en ny bransch…inte lätt när man inte har någon utbildning på "papper".

Gillar att läsa böcker.

Har blivit hooked på Facebook och betapet.se

Är lite av ensamvarg….

Har 2 schäfrar, Qaxe och Nikki, gemensam vårdnad med exet.

2 katter, Seppo och Tjockis men dom får bo kvar på landet som det ser ut nu med exet.

M1wi
2009-08-05 14:23
0

Jag har många olika blandade stilar när det gäller musik, filmer o så eller det beror ju på vilket humör man är på! Tungan ute

jag tkr om att skriva, alltså bara skriva som ja känner i några små ord bara kanske eller dikt eller låånga texter hah XD

jag älskar min familj mer än något annat o kan prata med mina föräldrar om vad som helst nästan, katten räknas som min lillebror för mej <3

tkr om att va me olika sorters folk i olika åldrar :)

snuttis
2009-08-12 15:59
0

Jag heter Monika och är 41 år. Bor i Skåne med man och barn 2 söner 16 och 18. Har 2 hundar och en katt.

Jobbar natt inom vården.

Håller på med renovering av vårt hus.

Karmatarerskanise
2009-08-12 19:16
0

Välkommnar alla nya igen :)

[vaargen]
2009-08-20 03:46
0

Hej,

Jag tror jag är ny här, alltså jag tror jag ska hänga lite här och se vad jag kan lära mig om relationer eller vad för konstiga inblickar jag har att dela med mig.

Namn: Peter

Ålder: 35

Bor: Karlstad

Singel, börjar studera igen nu till hösten. Bor tillsammans med min hund och katt i en liten lägenhet.

Pysslar med sällskapspel i olika former på fritiden men snart drar ju hockey säsongen igång på allvar så då blir det en del sånt också.

svartgronabrigaden
2009-09-20 13:47
0

Tja,

är inne på iFokus för att diskutera allt av intresse - nyss medlem, fann sidan för några veckor sedan.

Kallas Karpasz, är i mellersta 20-30-års åldrarna, bor i Västra Götaland. Driver dagarna genom studera på högskolan, arbeta inom kommunen, aktivt arbeta emot förtryck av dess slag (MR och DR).

Älskar rollspel (av icke-sexuell karaktär) och litteratur :)

Shanea
2009-09-22 03:12
0

Tjoh :)

Namnet var Sanna, hittade till iFokus eftersom jag gör läser på allt jag hittar om tatueringar, men är med och diskuterar i lite andra ämne också.

Just nu går jag sista året på samhällsprogrammet med inriktning på journalism och media, även om det inte är det jag vill arbeta med. Jag vet inte riktigt vad jag vill arbeta med faktiskt.

Intressen är läsa böcker, särskilt fantasy, fimer, vännerna, lite origami på senare tider också. Har distansförhållande som tar upp de flesta helger. Tycker om att diskutera!

Bor förresten utanför Uppsala.

Kramar

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

JolineJade
2009-09-24 16:58
0

Hejsan!

Mikaela här eller Mikkiz som jag kallas. Glad tös på 23 år från hälsingeskogarna.

Jobbar som it tekniker och croupier för tillfället men snart far jag till Funäs fjällen och jobbar som croupier där i vinter. Har 2 shettisar som tävlas i ponnytrav och ett kallblod som ska börja tävla nästa år. Annars tränar jag mycket med min hund. ;) Och såklart umgås med mina underbara vänner!

Är singel och det känns bra, träffar någon men det blir nog inget seriöst omjag känner mig själv. :P

Vet inte vad jag ska skriva mer. Men det är kort fattat om mig.

Eriktheking
2009-10-05 19:01
0

Erik och är 43, bor i skogen och är egenföretagare. Funderar vad det är jag hamnat i för det verkarar vara tjejer i mina döttrars ålder som är här och bara det är ju otroligt spännande.

Gift sedan 20 år och tillsammans ännu längre. Två flickor som är 18 och 20 samt högvis med hästar och katter, hunden dog tyvärr för ett år sedan.

Har hamnat här för jag känner att jag behöver ett forum att läsa och skriva i.

Är just nu inne i en svacka så den stålman jag brukar känna mig som är väck och borta och just nu bor en liten osäker pojke i min kropp.

Karmatarerskanise
2009-10-05 22:52
0

Välkommna! Skrattande

Sofieen
2009-10-25 11:27
0

Namn; Sofie
Ålder; 22 år
Bor; Östersund
Bor med; Min sambo Jimmy och Lilly (vår iller på 4 månader)
Gör; Arbetslös i dagsläget sedan ett par veckor.
Planerar; Att plugga
Framtid; Utbilda mig, skaffa ett bra jobb, köpa hus, skaffa barn och hund.

Puma5016
2009-11-01 15:13
0

Ny från ida…

Namn:Marie

Bor:Norrtälje

Har tre barn 10,9 och 4år

Pojkvän: distansförhållande med Joakim

Husdjur:Kanin

Jobb:Barnskötare

Är nyfiken på vad de här har att erbjuda :)

cacao
2009-11-11 22:28
0

Heter Susanne och är 45 år bor i Borlänge, Dalarna. Har tittat in och läst här då och då under ca ett års tid.

Min familj består av sambo som är mycket yngre än mig (han är 27 år) vilket funkar toppenbra för oss! Jag har 5 egna barn i åldrarna 10-24 varav 2 av barnen bor hos oss, resten har egna familjer och eget boende. Jag har också 2 st barnbarn och min sambo har ett barn på 7 år.

Vi har också 2 illrar och 6 råttor.

Mer info och några foton finns på min iFokus profil.

Jag och min sambo Matz i Augusti i år då hans farbror gifte sig.

Medarbetare på sajten irishcob

Springbok
2009-11-22 23:35
0

Namn: Martin

Bor: Haninge, söder om sthlm

Bor med: katten alfons

Gör: pluggar statsvetenskap

Blev medlem på iFokus idag och tycker det är en trevlig sida. Glad tycker det är intressant att läsa och skriva om relationer och liknande. Så det var väl det!

aangeleyes
2009-12-19 11:37
0

Namn: Fii säger dom flesta

Årsmodell : 87 a :)

Civilstånd: sambo sen 2år tillbaka

Familj: skilda föräldrar en storebror och min underbara vovve bruce som är en engelsk bulldog.

Gör: Jobbar men pluggar ibörjan av året.

Intressen: foto, vänner, djur !! och lite mer =)

Sean1234
2009-12-21 07:33
0

Tjenare

De flesta kallar mig Sean

Jag bor i Linköping,, 20 år gammal ska börja plugga juridik snart

ingen flickvän längre!

väldigt öppen och social person som upplevt ganska mycket enligt mig själv.

Familjen består av Farsan , min styv mamma

Intressena är att plugga, träna, och skriva

3barnspappa
2009-12-29 23:55
0

Hej

Peter heter jag och bor i Eskilstuna

Jag har 3 barn och är ensamstående pappa.

Jag läser för närvarande  upp mina betyg för att söka högskola hösten -10.

Vill någon veta mer om mig så är det bara att titta in på min sida :)

Liivie
2010-01-02 05:23
0

Då ska vi se…

Namn: Oliwia (Liiv)
Bor med: Min Maine Coon som heter GT
Civilstatus: Pojkvän
Gör: Pluggar
Intressen: Umgås med vänner, umgås med pojkvän, blogga (http://liivahliin.blogg.se) sova och äta ;-D
Bor: Strängäs i några månader till

monka-me
2010-01-29 16:58
0

Hej allihopa nya och gammla medlemar.

Namn: Monika

Ålder: 27

Bor: Solna, Stockholm

Gör: pluggar Småföretagande/ Starta Eget , Körkort

Är: Singel

Vill: Starta Eget, va lycklig, Gå ner i vikt, träffa nya vänner, Hitta kärlek av mitt liv…

Motto: "Om du vill komma någonstans Gå någonstans"

Pice and love V Cool

Pauliine
2010-02-14 13:38
0

Tjenixen!

Jag heter Pauline, är 17 år och bor i Stockholm / Värmdö (Skilda föräldrar). Jag pluggar på Värmdö gymnasium som ligger på Gullmarsplan. Samhälle - Beteéndevetenskap. Samtidigt jobbar jag i en nystartad hälsobutikskedja som heter Nature. Där är jag hälsorådgivare och kassörska. Driver även en internetshop inom detta hälso-område.

Jag är en väldigt drivande person, tycker om när det händer saker runt omkring mig och har alltid nya projekt på G! Förut har jag drivit en omplacering för djur. Så i vintras kan jag väll räkna upp till att jag hade up ptill ca 50 djur hemma.

På min fritid spelar jag trummor i ett band som har funnits i 5 år, vi brukar spela på festivaler och vi har väldigt kul ihop! Jag utövar karate, innehar graden 5 kyu som innebär grönt bälte om det säger mer. Skriver låtar på fritiden och älskar musik!

Jag älskar min elva åriga shetland sheepdog hund Roy. Han är min bästa vän i vått och tort.

Tack för mig! =)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

ssofia
2010-02-20 01:07
0

Sofia var namnet, 18 år från småland. Pluggar naturvetenskap och tar studenten i juni (lycka!). Flyttar till hösten ihop med pojkvännen då vi ska plugga på samma ställe. Jag planerar att byta bana helt, från naturvetare och matte-geni tänker jag gå utbildning som journalist och fotograf.
All min fritid går åt till plugg just nu, men även en hel del spel (främst World of Warcraft), långa prommenader, löpning och mycket socialt umgänge :)

Jag har väldigt många bollar i luften samtidigt och tycker om nya utmaningar. Älskar att träffa nytt folk och hitta nya vänner.

LinnSam
2010-02-27 20:44
0

Hejsan, hittade hit idag!

Kommer från lita andra iFokus-sajter, men letade efter lite nya, intressanta topics, och det har jag lyckats finna här verkar det som. Glad

Linn heter jag, 23 år, bor en bit utanför Enköping med mina två (snart tre) hundar och en katt.
Har även en inneboende i gästhuset på gården, en barndomsvän som heter Thomas och är 27. Även han har två hundar.

Jag har bott här hela livet och tog över stället när mina föräldrar flyttade till Stockholm.
Jag älskar stället och skulle andra tänka mig att flytta.

På fritiden umgås jag gärna med familj och vänner.
Gärna samtidigt som man pysslar med djuren.

Jag är en väldigt öppen och ärlig människa. Jag skyr inga frågor, så skulle ni vilja veta något, var inte rädda! Flört

I örvigt är jag väl som vilken människa som helst, med upp- och nergångar även om jag alltid försöker vara positiv!

Må väl och för nyfikna finns PM!

Karmatarerskanise
2010-02-27 21:12
0

Välkommna :)

Tislan
2010-03-01 03:15
0

Cecilia heter jag och bor i Märsta.

Jag går fortfarande på gymnasiet men tar studenten i vår. Jag bor med min fästman Markus hemma hos hans föräldrar förtillfälligt.

Vi ska väl hitta vårat egna ställe så fort jag har skaffat jobb. Vi har varit tillsammans i snart 3 år. Vi äger också två egna råttor Gustav & Gabriel.

På fritiden fotograferar jag mycket om inte annat rider jag tillsammans med min sambo som också är hästintresserad och rider. :)

joof
2010-03-09 21:54
0

Johan heter jag.Bor i Malmö

Har 3 barn på 10,8,3 år samt en trotsig fru snart blir 35 :)

Är en väldigt glad person som gillar att "dominera" ibland.

Har även tagit mig i kragen för ett tatoo besök.

Sarah
2010-03-13 17:38
0

Sarah- 28 år. Skriver min masteruppsats i nationalekonomi och jobbar som adjunkt på stockholms universitet där jag undervisar i nationalekonomi :) Bor på landet utanför Stockholm med mina 7 illrar, två katteroch två hästar. Sajtvärd på vegetariskt iFokus.

Loveferrets
2010-03-17 06:11
0

Jag är 38 och bor i skåne.

Älskar illrar över allt annat. Skrattande

KimE
2010-03-17 10:33
0

Jag är 35år ensamstående, har en dotter, bor utanför Sollefteå.

angela86
2010-03-29 00:51
0

Namn: Anna

Ålder: 23

Bor: Öviks trakten

Husdjur: Inga än så länge men det kommer nog en liten valp till våren Tungan ute

Sambo: Yes, min underbara Andreas

Intressen: Simma, umgås med sambon och vänner, ta en fika på stan eller se en bra film

De var lite om mig de Glad

[Hilo]
2010-03-31 22:57
0

Hejsan - Hittade precis hit. Glad

Jag heter Elin - kallas Lee. Bor med min sambo i en tvåa i Örbyhus.
Vissa kallar det Norrland, men det är bara 6 mil norr om Uppsala Flört
Vi har vart tillsammans sedan Dec -05 och förlovade oss Sep -06.
Vi är i familjen vi två, en hund, + en hund på foder, två katter och en massa dammråttor, hihi.
Tillskottet är väl ödlor, ev. orm.

Jobbar som personlig assistent samt jobbar på en kennel ibland på min "lediga" tid.

Intressen är ju självklart djuren, sambon, vännerna. Också fotografering, promenader och film!

Har ni frågor är det bara att skriva en rad.
Det var väl lite om mig - Nu ska jag utforska sidan lite!Glad

Eftersom jag själv "gärna" är med på bild, så får ni se en bild som jag tog på en morgonpromenad med hunden för en tid sedan istället. Såhär vackert kan det vara hos oss Cool

nicesandra
2010-04-09 11:11
0

Hej hej!

Redan tjuvstartat iofs med ett inlägg, men bättre sent än aldrig?

Sandra, 23 år, jobbar som personlig assistent, utbildar mig till sensomotorisk reflexpedagog -färdig i maj -10.

Bor med min sambo i villa på landet, promenerar med hans familjehund varje dag

En väldigt tänkande människa är jag… :P

Cindy
2010-04-17 19:45
0

Insåg just att jag hängt här ett tag men inte kommit mig för att presentera mig än!

Cindy heter jag. Jo, på riktigt! Är 28 år och bor i min egna fina etta i Stockholm, precis bredvid Globen.

Är butikschef på en enorm zoomarknad och älskar verkligen mitt jobb. Får jobba med både människor och djur, och får dessutom styra och ställa vilket passar besserwissern i mig utmärkt!

Är lycklig särbo med mannen i mitt liv. Vi har varit tillsammans i cirkus tre år nu. Har också tre katter i mitt liv, mina ögonstenar!

Dras tyvärr med en kronisk smärtsjukdom som ställer till det i mitt annars perfekta liv. Jobbar på att besegra den, men det verkar ta sin lilla tid.

Vänliga hälsningar
Cindy

[okkrip56]
2010-05-09 22:30
0

Hej!

Jag är singel, ensamstående mamma (53 år) till 2 döttrar ( 17 o 18 år) Skilde mig år 2000, efter det har det varit en del relationer. Den senaste var den längsta 2,5 år ca, först särbo med honom, sedan sambo. Och nu är jag singel. Bor i Norrland 3 mil norr om Luleå.

Flyttade till min lägenhet ifjol juni-09 o sedan dess har singellivet gått bra.

Längtar efter kärlek o ett förhållande..men just nu håller jag på att lära mig att hantera den f n "offersituationen" jag hamnat i ..då jag blivit förtjust i en man som inte visar något tillbaka…

Kul att ha hittat "i Fokus"

KramGlad

Quennie
2010-05-12 23:53
0

Hej.

Ida här, 22 år, bor i torshälla med min dotter ( just nu 9 månader). Blev ensamstående mamma för ca ett år sen dock så var det bästa beslutet jag tog. Så nu är jag jag ute på marknaden igen. Skulle alltid vara roligt att hitta nya vänner eller något annat. :)

Fråga om det är något ni vill veta. :)

Hoppas att ni har en bra kväll.. :)

"You only live once so just go fucking nuts." -  Mitch Lucker

Instragram : Quennielee sägs det. ^^

Piggeline
2010-05-20 16:03
0

Hmm trodde att jag redan skrivit i denna tråd…

Piggeline här :) Har varit medem i en liten evighet men har varit mer av en läsare än en skribent men nu kände jag att det var dags att damma av tangentbordet ;)

Är 23 år gammal och bor med min man J i Malmö. Intressena är scrapbooking, film och musik samt läsning. Är en tvättäkta twilightnörd just nu haha.

Favoritfilmer: Twilightfilmerna, Avatar, Gudfadern och Die Hard

Musik: Gothmetal, hardcore

Är diplomerad FX-artist (filmsmink med inriktining på vax och blod) men går hemma just nu.

/Piggeline Glad Min scrapblogg

Bergspuman
2010-05-26 22:04
0

Hm jag har varit medlem ett tag men inte kommit mig för att skriva något här!

Ålder och civilstånd: 45, snart 46 år, skild och med ny särbo sedan drygt 1 år.

Boende: Han bor i Norrtälje, själv bor jag i Uppsala

Arbete: Jobbar som speditör och logistiker på ett företag i Enköping. Pendlar 3 timmar om dagen per buss, brukar tillbringa tiden med att lösa korsord. Blir mååånga kryss lösta kan jag säga!

Intressen: Musik, är klassisk pianist och älskar att gå på konserter och opera, men går gärna och lyssnar på bluesrock eller gitarrmusik också. Även konst, läsning, umgås med vänner, fika, svampplockning och resor står högt i kurs!

Andra ifokussajter jag gillar: Är Medarbetare på Matlust. Häckar gärna på Livskvalitet, Hälsa och Psykologi.

[RoxannaH]
2010-06-01 20:22
0

Hej jag heter Fia och är 20 år. Jag bor i Bjärred med min sambo Henrik och våran hund. Jag jobbar som hundpsykolog och tränar agillity med våran Border Collie Tindra.

Jag har väldigt starkt intresse för djur, har alltid haft. Jag kan inte leva utan musik och datorn. Och ja nu kommer jag inte på så mycket mer att berätta så jag får återkomma :)

Heidii
2010-06-12 20:21
0

Namn: Heidi

Ålder: 18, 19 i Oktober 

Bor: i Skene, markskommun tillsammans med min sambo

Status: Förlovad sedan två år tillbaka

Gör: Jobbar som stallvärdinna i Berghemsryttarförening.

Djur: Häst - Katissa, skimmel, 14 år, varmblodsto. Hund - Bobbo, Hane, 11 månader, blandning mellan Rottweiler 75 % och Dobberman 25 %  Gerbiler - 7 Stycken, förbreder för en uppfödning.

Jenny246
2010-06-23 22:50
0

Jag heter Jenny, är 23 år o bor i Södertälje. Jobbar i en kött- och charkbutik. Är singel. Tycker om musik, dans, att skriva, resa, fika, umgås :)

Drömmer om att flytta in till huvudstaden eller utomlands, eller åka på ännu en långresa. Men har lite annat att jobba på just nu så det får vänta en liten stund till :)

Karmatarerskanise
2010-06-23 23:02
0

Jenny246; du har ett jobb jag skulle kunna tänka mig :) trivs du?

Jenny246
2010-06-24 00:34
0

Hera: Ja, det gör jag :) Inte för att jag är så kunnig inom det än tyvärr, trots att jag jobbat ett år, men startade på noll verkligen så :) Mest beror det nog faktiskt på de underbara arbetskamraterna och inte på arbetsuppgifterna. Känner inte att min framtid ligger inom det området. Tyvärr..

Karmatarerskanise
2010-06-24 16:34
0

Jenny246; får man fråga hur du fick jobbet om du inte är utbildad innom det?

Jenny246
2010-06-25 02:10
0

Hera: Mina föräldrar startade butiken för ett år sedan och då fick jag sommarjobba där för jag hade precis hoppat av en utbildning och sen har jag blivit kvar. Så, tur kan man nog kalla det :)

Laina-helt-enkelt
2010-07-05 15:39
0

Hej

Jag heter Laina, jag är en tjej på 21 år. Jag gillar djur, böcker, intelligenta filmer, festa och att prova på nya saker, jag har alltid velat bergsklättra. Jag gillar att umgås, att vara social helt enkelt.

Jag går på Linköpings universitet, och jag bor även i Linköping. Jag letar efter nya vänner även chattvänner ifall någon är intresserad.

SLennartsson
2010-07-06 18:55
0

Namn; Sanna
Ålder; 20 år i augusti
Bor; Tingsryd, Småland
Bor med; Min hund Shiva samt min pojkvän Anton
Gör; Arbetslös i dagsläget sedan ett par veckor.
Planerar; Att plugga vidare till ekonom
Framtid; Vill ha en bra utbildning samt ett bra jobb. Gifta mig och kanske skaffa barn. Längtar efter ett eget hus.

"Dum Spiro, Spero"

Fridaaaa
2010-07-12 15:06
0

#2  #92 Bodde ca 1,5 mil ifrån Tingsryd innan jag flyttade tillbaka till sölvesborg :D

Här är min presentation:

Namn; Frida
Ålder; 20 år i november
Bor; Sölvesborg, Blekinge
Bor med; Sambo, djuren hos min farmor för tillfället.
Gör; Arbetslös, timvikarie
Planerar; Att plugga vidare och försöka få jobb
Framtid; Ett bra jobb, villa med pojkvännen, massa djur mm
Intressen: Fotografering, djur, ridning, datorn, och mycket mer.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Smaragda
2010-07-30 23:31
0

Är en tjej på 28 år och singel. Bor sedan en tid tillbaka i sthlm. Något drog mig hit, kanske pulsen och mixen av människor.

Till vardags arbetar jag som uska och det går så bra så. Kanske möjligen att jag bygger vidare på mina gymnasiebetyg en dag. Jag har ingen brådska.

Tycker om att resa, träffa människor, prata om ditt och datt, utbyta idéer och tankar och bara existera ihop med andra glada tokstollar.

Jag försöker vara en trevlig prick mot alla jag möter.

Alltid öppen för nya bekantskaper.

Namiko
2010-08-20 18:28
0

Är en queer tjej på 22 år som är född och uppvuxen i Umeå. Jag är arbetslös och roar mig med att lära mig kinesiska och annat roligt, underhåller mina djur (hundar och katter) och träffar människor. För mycket av min tid går åt till att sitta framför datorn och läsa om allt möjligt, både bloggar, artiklar och på olika forum. Men mina huvudintressen är mat, både att äta (veganskt), laga och läsa om, och djur.

Singel sedan någon gång förra året och har efter några års funderande på olika relationsformer upptäckt relationsanarki som känns helt rätt för mig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

bengta-t
2010-08-29 23:20
0

Hej!

Snart 40, bor med familj (2 barn) på en gård i Skåne. Fullt av djur… av alla möjliga slag.

Hästar, hundar, katter, får, höns m.m.

Det är ett paradis på jorden! Jobbar hemma.

Och som ni förstår går min tid åt till att ta hand om barnen (och sjkutsa… eftersom vi bor en mil från byn) och alla djuren.

Swift112
2010-08-30 18:48
0

Hej på er!

kille från småland som hamnat i skåne! 27år

Bor tillsammans med sin underbara vovvis!!

karriär och fast jobb! kan det bli bättre? ja man kan ju alltid ha någon att dela allt det positiva med men det kommer jU!! *ler*

viktoria91
2010-09-08 14:56
0

#97 Välkommen!=)

matildaakerlund
2010-09-09 23:38
0

jag kan oxå göra en presentation:) jag hetet matilda, bor i sundsvall. på fritiden kör jag ponnytrav och spelar innebandy. jag har ett stort intresse för hockey, och där är det Brynäs som gäller!!! a, det står även på min personliga sida lite mera:)

RuiXue
2010-09-15 01:59
0

Hittade precis in här.

Namn: Jennie

Bor: Köpenhamn, men är Västgöte i grunden

Gör: Jobbar fulltid på lager strax utanför Köpenhamn

Civilstatus: Gift, men snart skildGråter Min man sa att han ville skiljas idag…

Planerar: Att fortsätta jobba där jag jobbar idag, komma tillrätta med mig själv (mår fruktansvärt dåligt nu pga. vad som sker med mitt äktenskap- min man är mitt livs kärlek)

Har: En underbar familj och underbara vänner och världens mysigaste katt (som bor hos mina föräldrar)

Drömmer om: Att bli mamma, men nu i och med att jag och min man ska skiljas så lär jag inte bli mamma än på ett bra tagGråter

Jennie

lerkulan59
2010-09-25 10:56
0

Hej!

Jag heter Malin är 41år är gift och har två barn 14 och 16 år.

Bor på en gård i Wästmanland, där vi har 10 bordercollies, två hästar och lite får.Glad 

Jobbar som Medium.

Malin

Maria
2010-10-01 22:40
0

Hej. Maria heter jag.

Ålder::48

Civilstånd: Gift sedan massor av år. Min man och jag har denna höst varit tillsammans i 30 år. Vi har en son på 26 år.

Bor: Inneboende hos två katter i ett radhus i GöteborgFlört

Arbetar: I en forskargrupp på Göteborgs Universitet

Intressen: Jag gillar djur och natur. Har numera två som sagt underbara katter. Matlagning är också ett stort intresse samt min lilla trädgård. Jag älskar växter och att odla.

Jag reser inte så mycket numera men har planer för framtiden. Städer i Europa finns i dessa planer.Glad

/Maria

Fridaaaa
2010-10-01 23:03
0

Ny presentation av mig (uppdateringar)

Är snart 20 år,född 20 november 1990.Uppväxt utanför Sölvesborg men bor nu med sambon utanför Ronneby (mot Tingsrydshållet). Har 1 hund, 1 katt, 2 marsvin & 3 kaniner. Just nu arbetssökande.
Har ett brinnande intresse för djur (haft djur sedan jag föddes) och fotografering <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

rebelme
2010-10-08 00:06
0

jag har me varit me här å kikat ett bra tag men kom på mig själv när ja satt å läste att jag inte pressenterat mig Skäms (skämms nästan)

Jag heter Evelina ä 21år å bor i en på loftet i en ladugård i händene utanför skara med min sambo.

Jag jobbar som inringare/timmanstäld på ett bageri men ä utbildad till målare.

mina intressen ä hockey, min sambo å övrig familj, min katt, att baka sen finns ett visst intresse för bilar.

Mimmsis
2010-10-23 03:54
0

Mimmi heter jag.
Jag lever tillsammans med sambo och våra två barn, en flicka och en pojk och även ett mindre zoo.
Jag har tidigare jobbat i många år som geografilärare men jobbar nu frilansande med marknadsföring.
Är en kvinna med mycket åsikter och stark vilja men som lägger stor vikt i att folk (även jag alltså) skall behandla varandra med värdighet och respekt!
Skall bli kul att lära känna er andra!

[chouwa]
2010-10-23 04:11
0

Mitt namn är Sandra.
Jag har de senaste åren bott i Töreboda utanför Skövde men efter att ha gått ifrån min sambo under sommaren har jag och mina djur flyttat till Borås och bosatt oss.

Jag bor tillsammans med hunden Salsa och katterna Nera & Mr Morris, vi väntar även tillskott i form av en Italiensk vinthund.
Jag driver mitt eget företag, hundskola, samtidigt som jag pluggar. Jag är utbildad djurvårdare, hundmassör och hundinstruktör och går just nu SKKs uppfödarutbildning.

Som ni säkert redan förstått är djuren det viktigaste i mitt liv men jag har även många andra intressen. Jag är väldigt kreativ och älskar allt från poesi och musik till fotografi och bodymodifikation. Jag är väldigt social och ser mig själv som ganska positiv.
Jobbar på att lära mig visa och inte bara känna känslor och att lära mig lita på min omgivning.

XeZafir
2010-10-31 00:37
1

Anna här. Man, tre barn, tre hundar och bor i villa i Skåne. Jobbar 80% och tycker det är perfekt.

Älskar att skratta och umgås med min familj och nära vänner. Sitter annars mest hemma, inget festande här inte :))

Karmatarerskanise
2010-10-31 00:48
0

Välkommna ska ni vara :)

ZABA
2010-11-11 12:51
0

Här är Marie från Mälaröarna utanför Stockholm.

Kort och kompakt, 43 år "ung" med en ganska stillsam syn på tillvaron. Just nu känns det mesta ganska pestigt även om jag väl egentligen har det rätt bra.

Jobbar som kontorist, hästskötare och personlig assistent. Bor ensam med två innekatter och hästar i hyrstallet. Drömmen vore att hitta en trevlig gård där jag kan bo med en lika trevlig man. Kanske har jag hittat mannen. Frågan är bara om jag vågar satsa med risk att falla hårt…

ooja
2010-11-12 15:04
0

Jag har hittat hit bara för en timme sen snart kanske! Jag är en 19 årig tjej,  Gävlebo, sambo och längtar tills jag får börja plugga igen, ja hur tokigt nu det än låter ;)

Intressen är mat, vänner, bara hitta på saker och även pyssel då jag kan sitta och hålla på med händerna och så är jag musikberoende.

Som person är jag snäll, omtänksam, knasig, bra lyssnare och lite för ivrig ibland tror jag.

Lidan
2010-11-15 15:39
0

Är 55 år. Bor i Lidköping . Har sjukersättning. pga funktionshinder

Lever själv. 2 vuxna barn i ock närheten av Skara.

Tillbringar dagarna med att sitta vi datorn,promenader,lite föreningsarbete, en och annan Gudstjänst,läser lite,skriver, lyssnar gärna på Radio .Då är det p 4 och p1 som gäller.

TV Nyheter,debatter, en o annan film. Dock ingen som helst koll på program typ Robinsso,Idol, dansbands program. Dock händer att jag ser typ Arga snickaren,lyxfällan .

Är inte så social av mig.Då funktionshindret sätter käppar i hjulet

Har svårt för att orka vara social ju senare på dagen det blir.Jag orkar inte. så aktiviteter som är från ca 14.00 o framåt tackar oftar nej till till 99.%Är tråkig så. Det beror på att jag har svårt att ha fokus på aktiviten då. svårt att ta in allt för mycket info,intryck

Loggar ut mentalt

så jag är tråkig så.Har Adhd .

rebelme
2010-11-16 16:13
0

#111 härligt nån från min hemstad å mina trakter :)

ellionore
2010-11-18 21:38
0

Jag vill också presentera mig :)

Namn: Johanna
Bor: Växjö, Småland
Husdjur: Inga för tillfället, men spanar efter katter
Sysselsättning: Absolut ingenting..
Pojkvän: Jesper

Jag söker vänner då jag blivit sviken av dom flesta.. några som är lojala, omtänksamma och alltid kan finnas där för en.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.