Idag..
..Älskar jag min sambo extra mycket!
Jag har ett EXTREMT chokladbegär idag.
-Snart den tiden i månaden..
Knaprat pepparkakor i brist på annat och fattig som jag är kunde jag inte handla det heller.
Gissa vem som kommer hem med MASSA choklad idag!
*Lycklig*
Ibland är karlarna allt bra att ha omkring sig
(visste inte vilken kategori som passade bäst)
Naaw! Vad fint! Kände samma för min sambo igår, jag låg hemmasjuk och han köpte hem nyponsoppa då jag inte orkade få i mig något annat, det är de små sakerna som gör det ;)
/Christine
#1 Ja men absolut. Det kan jag hålla med om
Förresten, nyponsoppa.. Guuud vad gott, och guuud vad längesedan jag åt (drack?) det..
Mysigt sånt :)
Jag äter ibland och dricker ibland vad gäller nyponsoppa, i detta fall slevade jag i mig från en djup tallrik men går lika bra att dricka ur kopp! :)
/Christine
Nu blev jag sugen på nyponsoppa
/Maria
Haha varm nyponsoppa med mandelbiskvier.. Mmm..
Tror fler kommer äta nyponsoppa den här veckan ;)
Nomnom! Dock hoppade jag biskvier och vispad grädde, det var lite too much för mig just då.
/Christine
På tal om nyponsoppa så åt jag så mycket av det när ja var liten att jag blev gul! Läkaren trodde först jag var sjuk, men sen kom dom på att det var nyponsoppa.
Behöver jag säga att jag inte tycker om det längre? ;)
#8 Haha! Men visst kan man bli gul av morötter också..
#9 Det kan man! Min son var gul under fötterna ett tag som bäbis för att han åt så mycket mototsmos.
#10 Hihi, vad lustigt..
Älskling och choklad… låter alldeles underbart!
Varm nyponsoppa med vaniljglass är mums!
Sara

Eller blåbärs soppa =) Som det blir mer för mig =)
Min kille kom med blommor härrom dagen för jag hade haft extra ont i magen. Så gulligt =) Och en dag kom han med en ny kattlåda med tak plus kattsand och kattgodis. Precis det jag (katterna) behövde =) Så gulligt ?
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#14 Hehe, awh! Det är de små sakerna de gör… 

Små saker gör så mycket!
Jag är TVspels nörd, men också student. Så det blir inga spel köpta här inte. Så för ett tag sedan så släpttes en uppföljare till mitt favoritspel (Assassins Creed). Och en dag kommer min sambo hem frå jobbet lite sen, med collectors edition boxen!
Det var som jul, födelsedag, nyår och midsommar samtidigt! ^^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#16 Awh! De kan ibland, de små "sambosarna"
vad snällt :)
Vet själv hur det är vid den tiden på månaden ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#18 Usch ja, det är hemskt ibland. 
#19 Ja det kan det verkligen vara! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.