Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3389 ggr
Kickilu
0

Kommer ej att skriva mer

Jag haft en del trassel i relationer och då upptäckte relationer i fokus. Jag tyckte det var kalas att skriva av sig och få eran syn på mina problem. Nu i efterhand så har det fått tråkiga konsekvenser. En i min närhet har lyckats få fram mitt användarnamn (dock inte lösen) och den vägen googlat och kunnat läsa en del som jag skrivit. Nu är det bara en del av inläggen och bilden blev då väldigt missvisande vilket fått tråkiga konsekvenser för mig så jag kommer tyvärr inte delta i trådar här mer men läsa dem det kommer jag fortsätta med då jag tycker detta är en trevlig och bra sida.

Kram till er alla

Karmatarerskanise
0

Hemskt tråkigt! Men du vet väl att vi har Lusthuset, den delen ska man inte kunna se från google, för det är låst! Alltså bara inbjuda, inloggade medlemmar som kan läsa det.

Ska kolla upp det för säkerhets skull! Tråkigt annars ju eftersom alla behöver kunna ventilera sig.

Kickilu
0

#1 Lusthuset känner jag inte till. Kolla gärna för säkerhetsskull. Låter som ett bra alternativ.

Karmatarerskanise
0

Här kan du läsa om Lusthuset.

[

Jag har skickat iväg mina fråga till grabbarna, mest för att dubbelkolla. För jag är ganska säker på att man inte syns utåt när man skriver där inne. Berättar så fort jag har svar.](http://relationer.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=8bad3c14-efd5-4a8c-8fe9-931f6f78f402&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup)

Kickilu
0

#3 Tack söta, raraGlad

nagithas
0

Urs vad tråkigt. Hoppas det fixar sig med lusthuset för dig och att du kan skriva av din nånstans

Kickilu
0

#5 Ja det hoppas jag också. Blev så fel när personen i fråga bara kunde se en del jag skrivit. Meningen var ju att han inte skulle se nåt alls trodde jag. Blev väldigt paff när jag fick det uppkört i ansiktet.

ChristineL
0

Men fy vad tråkigt, så ska det inte behöva vara! Hera fixar :)

asvensso
0

Mycket otrevligt!  Man kan undra vad de inblandade far ut av att blanda sig i pa detta satt och trassla till det for andra.

Bergspuman
0

Minns en annan tråd på Relationer, där en skribent attackerades av en nära familjemedlem i tråden. Den anhörige hade fått reda på skribentens alias och medlemskap här och gick in och läste och kommenterade, och det hela urartade till ett öppet gräl dem emellan. Måste säga att jag blev otroligt illa berörd av det hela.

Kickilu
0

Ja hela situationen blev så tråkig och ledsam. Ibland kan man behöva få vara anonym men ändå få en chans att få ur sig det man bär på och även få andras syn på saker.

En del saker vill man inte prata med människor i sin omgivning om. Många (inte alla) har förutfattade meningar och då blir man liksom dömd i sitt umgänge.

Jag sätter mitt hopp till Hera.