hjäääälp.
Nu är jag säkert huur löjlig som helst, men hålller på att typ dö av frustration så.
Iaf, jag träffade en kille förra året under våren,han är ganska mycket äldre än mig (ca 8 år) men eftersom han trodde jag var äldre än jag var och jag trodde han var yngre än han var när vi träffades så kändes det inte som nån big deal , så det var aldrig ett problem. Men vi träffades några gånger i veckan som kompisar enda tills sommarlovet, och vi smsade varje dag och ringde osv. Sen började det med att jag sov hos han när han kom hem från jobbet och i slutet av sommaren hade vi sex. sen flyttade jag iväg för att plugga och vi höll kontakten lite mer än en månad, sen fick jag reda på av en kompis att under tiden jag hållt på med den här killen så hade en en flickvän, ett distansförhållande dock, men endå. så jag ringde han och berättade att jag visste om flickvännen och var lite smått förbannad och efter det pratade jag knappt med han.
Men efter nyårsafton hörde han av sig och tyckte vi skulle träffas. och eftersom jag saknat han så tänkte jag att det kan ju inte skada. så jag gick dit och vi satt och pratade ganska länge, och så berättade han att trots hans syn på att berätta om otrohet så hade han berättat endå och gjort slut med sin flickvän, bara pga av att de jag sagt åt han. Sen tittade vi en film och av gammal vana blev det bara så att vi började kyssas. och han sa att han saknat mig och gillar mig och sådär.
Sov där och när vi vaknade var han jätte dryg.smsade han också samma kväll och fick ett drygt svar efter tre timmar.
nuu till saken. jag gillar verkligen den här killen, och han ska flytta ganska långt söderut och vi kommer antagligen inte träffas mer. ska jag berätta att jag tycker om honom fast han är så dryg så jag får det sagt eller ska jag bara skita i honom`?
hoppas nååågon orkar läsa igenom, för ja har iiingen aning om hur jag ska göra :o
tack på förhand :D
Förstår inte vad du menar med att han var jättedryg?
Om du tycker han är dryg är det väl ingen mening med att hålla kontakten?
Nä men han var som så kort i ton, kan ju vara dåligt morgonhumör också men .
Ja, du vet ju bäst själv om du tror att berätta kommer hjälpa er på något vis eller inte.
Tror du ni kommer kunna ha ett distansförhållande? Litar du på honom?
sant, tror inte han tycker distandförhållande är ett alternativ eftersom han ska jobba som väktare i sthlm och är säker på att han inte överlever särskilt länge pga av det. Just därför hade jag endå velat berätta så att jag inte har det ogjort om han nu på nåt sätt skulle dö som han tror han ska;p

Jag kan inte bestämma vad du ska göra, men själv hade jag inte satsat på denna kille!
#4 Du tror alltså att han kommer dö för att han ska jobba som väktare? Risken är ganska liten kan jag meddela.
Känner många som jobbar och har jobbat som väktare hela sina vixna liv, utan att det hänt något.
Värre tycker jag det är med ordningsvakter, för de har med fulla och drogpåverkade människor att göra.