Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 2903 ggr
Astrid37
0

Av eller på?

Avslutade ett förhållande helt i mitten av november och har hela tiden känt att det var rätt beslut. Vi har fortsatt att bo ihop av olika skäl vi inte kunnat styra över. Sedan dess och framför allt över jul umgicks vi massor och hade supertrevligt och jag började fundera över om jag fattat fel beslut och egentligen trivdes bra med den här killen. Impulsiv som jag är pratade jag med honom och han ville direkt bli tillsammans igen och sa sig vara beredd att ändra på allt som tidigare varit problem. Nu, bara några dagar efter detta känner jag mig instängd och allt attraktivt jag såg hos honom under julhelgen är borta. Han är för lycklig, vill säga att han älskar mig hela tiden och planerar att bygga ett hus med mig. Åh, jag är en fena på att sätta mig i rävsaxar. Varför? Var jag så rädd för ensamheten? Till saken hör att jag nu börjat hetsäta massor (vilket jag inte gjort på ett år…) Några kloka tankar?

BranDuir
0

Känns ju onekligen som om du går emot dig själv och gör något du innerst inne vet inte är rätt….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

pyromanen
0

Vara ärlig mot både dig själv och honom.  Känner du dig som i en rävsax så berätta det för honom.  Han behöver veta att det inte är läga att planera husbygge ihop med dig.  Ätningen kanske är för att lugna nån inre oro?