Underbara 2010. ett lyckat år
När jag tänker efter så har nog 2010 varit det bästa året för mig! jag tänkte sammanfatta det lite kort!
**2010
**Första året efter studenten :D jag blev FRI!
Livet var härligt och flöt på, jag jobbade, festade, va med kompisar och ägnade mig åt mitt största intresse -Hundar!
I april fick jag reda på att jag fick fast antällning på Hemtjänsten som undersköterska! (70%) snacka om att jag blev glad! 19 år och redan fast anställd, vilken lycka!
jag började genast leta efter lägenhet för jag ville ju såklart flytta hemifrån! och mamma och pappa hjälpte mig hela tiden!
i maj/juni hittade jag en fin bostadsrätt. En tvåa på bottenvåningen med stor inglasad balkong som jag köpte! verkligen en härlig och fin förstagångslägenhet, plus att det är gångavstånd till jobbet :D
flyttade in i lägenheten i juli.
Tog körkort i september vilket var mycket efterlängtat!
jag kände att det blev ensamt! Mina föräldrars hund Timmie bodde ju kvar i huset. så jag bestämde mig för att leta hund! var inne på många olika raser men bestämde mig tillslut för en ras och det blev en grand danois. Jag ville inte gärna ha en valp utan helst en unghund! och VILKEN tur jag hade, hittade världens bästa uppfödare som hade världens finaste hundar och däribland fanns min hund -Klenod! :D en herlekin gand danois.
i oktober/november blev jag erbjuden lite högre tjänst och tog emot det med ett glatt leende! nu jobbar jag 75% istället för 70%.
Och ovanpå det har jag gått ner ca 10 kg så jag känner mig så himmla bra och frisk! :D
detta har varit ett lyckat år och hoppas att 2011 blir bra det också, men jag begär inte att det ska bli lika bra för det är nästintill omöljigt!
jag är verkligen en lycklig människa med bra vänner och fruktansvärt bra föräldrar! detta kan inte blir bättre :)
(var bara tvungen att skriva av mig)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Låter som ett kanonbra år för dej! =D Hoppas att 2011 blir lika bra:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vad härligt att läsa. Skönt :D
GRATTIS! och trevligt med trådar åt det hållet 
Låter som ett riktigt härligt år :)