Klara signaler
hej jag har kärat ner mig i en kille som jag inte vet riktigt va han srår.. för ett tag sen så gjorde vi sällskap mot varsitt hem för vi bor vid varann… han sa saker som gjorde att ja fattade att det fanns intresse..
igår gjorde jag ett rätt starkt mowe.. jag skickade ett sms där jag förklarade att jag kände mera än sex för han.. andledningen att ja skrev just mer än sex va för att han vet att ja inte är mycket för att ha en relation.. men nu är jag kär i han o ville tala om det för han..ja visste han va ute på krogen o imorse fick jag ett sms..
kram tebaka gumman… o sen skrev han bara nån kommentar om att han hade sovit konstigt o dåligt..
jag vet inte om det är ett tecken på intresse… eller om det var en snäll o söt tanke bara.. en gest! ändå resonerar jag att varför ens skicka då. o skulle han inte va intresserad alls skulle han väl säga det.. kram men ja är inte intresserad… eller inte alls skicka någe..
han vart generad häromdagen då han la armen om mig så viskade jag att han va fin…
va tror ni om det här?

varför ta sånt på sms? men har han inte svarat att han känner samma som du så tror jag inte att han känner samma som du.
parize; vi kan inte svara på vad han känner och tänker. Det måste du fråga honom om. Man ska aldrig sitta hemma och spekulera, när det är så enkelt att fråga rakt ut :)

Det bästa du kan göra i det här fallet äratt fråga honom vad han menar/vill.
Som Hera säger så är det ingen som kan svara på vad han vill eller tänker.
Lycka till!
Tack för era svar
ja har pratat med han också..
klart ja kan prata om det mera ingående om det tas upp… han e lite svår.. tror han är en sån som e lite feg av sig…
nä det är sant ni kan ju inte svara på det.. men vart lite gladare igår när vi chattade.. han flörtade lite med mig, så det finns en aning intresse där..
får se hur det går framöver