problem..
har vridit mig lite för att skriva detta på internet eftersom jag vet att min pojkvän troligast kommer läsa det..
men nu börjar det bli lite jobbigt!
ibörjan av vårat förhållande hade vi väldigt ofta sex, duschen, sängen, golvet, och det var riktigt bra.
men nu har jag helt tappat lusten, det är inte ens skönt nå mera.
min första tanke var att problemet legade hos mig,
min kille är väldigt "på" och direkt jag rör eller smeker honom (kroppsdel spelar ingen roll) tror han att de betyder att vi ska ha sex.
jag brukar säga nej åt honom och be honom sluta men han lyssnar inte riktigt utan det slutar ändå med sex i slutändan.
problemet är att om jag säger nej till honom, får han mig att få enorma skuldkänslor.
han brukar börja snacka om hur dålig kille han är och att han bara är en överkåt idiot, och att jag förtjänar någon bättre.
jag har verkligen försökt prata med honom och be han sluta ta på mig överallt och närsomhelst.
men har vi inte sex minst varann dag är det omöjligt att hålla hans händer i styr och då är det minst varje halvtimme han "försöker"
så vad har ni för tips eller råd?
vad ska jag göra??
men jag älskar verkligen min kille, och det här är det enda problemet vi har.

Även om det är ert endå problem så är det stort! Har du sex utan att vilja det så kan du få vestibulit.
Att han säger att han är en idiot m.m. låter som att han vet att du får skuldkänslor när han säger så och du har sex med han för att han inte ska känna så. Undermedveten utpressning typ.
Enda tipset jag har är att verkligen prata! Inte när han vill ha sex utan bara sitta ner och prata om det. Han kan ju tillfredsstäla sig själv när du inte vill ha sex.
Håller med viktoria. Din lust kommer bara bli mer och mer söndertrasad av pressen och vetskapen att det du vill egentligen inte spelar ett dugg roll för honom.
Det här ÄR ett stort problem som du måste ta på allvar. Det är inte okej att vara så "på" att ens partner känner sig fångad och tvingad, det är inte okej att dra på sig offerkoftan för att få som man vill! Prata verkar ju inte hjälpa så kanske får du ta i lite mer. Endera genom ett samtal eller med ett brev. Brev kan vara bra för att han får ingen möjlighet att avbryta dig och du kan se till att få med alla bitar så att inget glöms bort. Ställ ultimatum! Han får bannemig respektera dig, din vilja, din lust för det är så man gör om man på riktigt tycker att ens partner förtjänar något bra i ett förhållande.
Paulina

Håller med Avendha att brev är riktigt bra! Som hon säher blir man inte avbruten, han får svart på vitt hur du känner dig.
Ett brev låter som en jättebra idé.
Han kan faktiskt ta tag i staken själv om han nu är såå kåt att han inte kan låta dig vara.
Du behöver ditt utrymme, och att ha sex fast man inte vill är ju ett stort problem, och det blir ju inte bättre..
Nää, skriv ett brev. Han måste ju förstå, och jag kan inte i min värld förstå att han Vill ha sex med dig Fast han förmodligen Vet att du inte alls vill egentligen..
Att veta att den andra vill ha en, är ju halva upphetsningen - kan jag tycka.
Lycka till, och gör inget du inte vill!
Jag tycker han är respektlös. Ett nej är ett nej och att ideligen försöka då är respektlöst. Han är inget viljelöst stycke utan kan visst hejda sig om han verkligen vill.
Sara

Alla Kvinnor (och män) borde ha som regel att ALDRIG ha sex mot sin vilja. Sex är något man har för bådas skull, på bådas villkor och när båda vill. Det ska aldrig vara något man ger sin partner av andra anledningar än att man vill själv.
Jag talar av egna erfarenheter när jag säger att det är farligt att ge med sig på den punkten. Varje gång man har sex mot sin vilja så dör en del av ens självkänsla. Bit för bit, tills man inte har någon kvar.
BREV! Kanon! Vissa män stänger av öronen men med ett brev kan man nå fram bra. Har för några veckor sedan skrivit brev till min sambo (med annan handling) och det blev startskottet på att börja lappa ihop vårt trasiga förhållande.
Glöm aldrig bort att visa din kille att du älskar honom mycket. Att du inte vill ha sex med honom 2 gånger om dagen betyder inte att du inte tänder på honom utan att ni har olika behov och det får han respektera, annars får han söka hjälp. Att "ta problemet i egna händer" kanske inte är ett alternativ för honom…det kan vara andra behov han har, än att få komma.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag håller helt med de föregående talarna! De skriver precis så jag tänker. Det spelar ingen roll att det är ert enda problem, för det är enormt stort! Det är fel att gör något mot sin vilja opch ja, han är respektlös. Antingen har han problem sopm han borde ta itu med, eller så säger han sånna saker bara för att ge dig dåligt samvete och ha sex iaf.
/Christine
Det här problemet kommer inte bli mindre och försvinna. Det kommer byggas upp. För varje gång du går med på att ha sex mot din vilja så blir problemet större, din sexlust packas ned ytterligare och du kommer ännu ett steg längre bort från att själv vilja ta initiativ till sex.
Jag hade en sådan pojkvän när jag gick på gymnasiet. Han tjatade, tjatade och tjatade. Sa jag inte JA så blev han sur…
I början gjorde jag "misstaget" att ta egna initiativ till sex vilket resulterade i att nästa gång han ville och inte jag så hade ju han "ställt upp för mig då när jag velat", trots att han alltid ville, så han offrade sig knappast på något jag ville göra… Han ville alltid.
Det slutade med att jag helt slutade ta egna initiativ för att han inte skulle kunna hålla det mot mig. Jag ville inte längre vara nära lika mycket då han alltid tog det som en invit till sex.
Så det "lilla" problemet är det enda jag tänker på när jag tänker på honom. Jag har även berättat det för honom nu på äldre dar att han var alldeles för sexfixerad och att det var väldigt jobbigt.
Ett brev är en jättebra lösning. Folk menar oftast allvar på högsta nivå när dom skriver ett brev och man vågar vara mycket mer ärlig och berätta exakt vad man känner.
Sajtvärd på Iller.ifokus