Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3484 ggr
LitenPyssling
0

OT: Lägenhet sökes!

Hejsan!

Nu ska jag göra ett försök här också, hoppas det nappas någonstans!

Jag och min kille är ett par födda 1993 och går andra och första året i gymnasiet.
Vi söker nu en lägenhet tillsammans som vi planerar att hyra minst 2år, vi söker den ganska omgående egentligen eller enligt överrenskomelse.

Vi är ett mycket lugnt och skötsamt par, gör inget oljud av oss och är totalt ointresserade av allt vad alkohol/fester/cigaretter/snus heter utan vi föredrar mysiga hemmakvällar eller promenader.
Det påerfekta paret för dig som vill vara helt säker på att det inte blir oljud eller en misskött lägenhet.
Dock bör du acceptera djur i den då jag ska ta med mig en kanin med andra ord är balkong högst önskvärt!
Spelar egentligen ingen roll vilken våning den ligger på.

Vad söker vi då?
Jo, vi söker en större 1a eller en mindre 2a (minst 35kvm2) och den ska ligga i Östersund.
Exempel på platser är: Körfältet, campingen.

Har du det vi söker eller kanske i närheten?
Tveka inte att höra av dig till mig!

SMS:a eller ring men ring dock efter 16:00 på vardagar och efter 10:00 på helger då är jag som mest mottaglig.

Evelina E - 070 - 358 11 87
trubbelsbuse@hotmail.com

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Åsa S
0

Kanske du bör skriva om ni är över 18år eller vem som kommer skriva på kontraktet ifall ni är yngre. Är man under 18år får man ju inte ingå affärsavtal som ex. att hyra en lägenhet och född 93 låter som yngre än 18år

LitenPyssling
0

#1 Båda blir ju 18 detta år.
Det är min pappa eller pojkvännens pappa/mamma som skrivs på avtalet troligen.
Pojkvännen blir 18 i maj så han kan även skrivas där om det är efter hans födelsedag vi finner en.

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg