Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2906 ggr
[Thesoulforged]
2011-02-06 21:58
0

Lite hjälp ;/?

Är i ett dilemma här, jag träffade en kille i slutet av sommaren och blev förtjust väldigt snabbt. Men han sårade mig och sa att han inte kände något för mig en gång och ångrade sig tydligen ganska snabbt efter det och sedan så sa han det igen. Båda gångerna blev jag helt förstörd för att hur mycket jag än vill förneka det har jag känslor för de här personen. Hur som helst så gick det någon månad och sen visade han intresse igen vilket jag inte hade något emot även om jag var väldigt sårad av det han gjort tidigare..och vi ses ibland fortfarande. Även om jag fortfarande känner mig jätte ledsen över det han sagt och att han inte känner någonting. Mina vänner tycker att jag ska sluta träffa honom medans jag själv är kluven.. tips på hur jag ska handla?

Karmatarerskanise
2011-02-06 22:08
0

Med tanke på att han sårat dig mer än en gång så är nog mitt råd också att inte träffa personen.

VArför plåga sig själv?

Bergspuman
2011-02-06 22:34
0

Jag har haft ett sådant där av- och på-förhållande. En som ångrar sig och kommer tillbaks och tillbaks och tillbaks. Till sist måste man klippa.

När man inte någonsin får det man vill ha av honom, måste man radera ut den där personen så man blir fri att träffa en som verkligen tycker om en tillbaks.

Så det är vad jag råder dig till.

[Thesoulforged]
2011-02-06 22:54
0

Önskar att det var så enkelt, har försökt att droppa känslorna utan någon lycka.. kommer alltid på mig själv med att sakna honom. Antagar att jag har falska förhoppningar någonstans om att han ska ändra sig också.

Karmatarerskanise
2011-02-06 22:56
0

#3 Man behöver inte vara med personen för att man saknar.

MAn brukar alltid sakna en person man tycker om, trots allt den gjort mot en. Man måste tänka på sig själv.

Till slut slutar man sakna och går vidare till något bättre.