Grinig tjej...
Jag har nog aldrig varit med om värre. Jag och min kille var nyss ut och åkte bil med hans klasskompis. Vi åkte i någon personbils cab. När jag satte mig i bilen sa min kille att den var coolt och då sa ja: Ja, men vänta tills du får åka min bil (jag har en jenkare).. Sen åkte vi en bit och så frågade vi vart hon skulle, då råkade jag säga fel men rättade till det snabbt. Då fick hon motorstopp och vart skit grinig.
När vi kommer hem sa jag åt honom att det var en grinig tjej, då sa han: Men hon har inte haft det så lätt. Nej, det finns andra som inte har det och kan vara trevliga ändå. Då sa han att jag plötligt hade sagt att vänta tills du får åka min cab, den är mycket finare..
Vad är det för fel? på folk igentligen, vadför är alla så himla griniga och vadför har ganska många killar så himla svårt att andvända öronen?!
Jag skulle nog tro att det hela handlar mest om att ni inte är så väldans gamla än, ju äldre man blir desto mindre bryr man sej om sånna saker. Nu är det inte lätt att lägga några värderingar i denna händelse iom att vi inte fått höra båda sidor, men jag skulle nog bara råda dej att ignorera och inte bry dej om det.
Mjo, men tjejen vi åkte men va 21, hon betedde sig ganska omoget. Alla kan ju säga fel, ellerhur? Det var inte det med min kille som va själva problemet utan hans kompis som uppförde sig som en 5-åring