Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 3277 ggr
trouble
2011-03-01 12:46
0

Behöver hjälp

Hej!

Jag vänder mig till er för att få råd och andra synvinklar på det hela.. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i tre år, vi har delat mycket och nu är vi sambos. Det senaste halvåret har det bara gått utför känns det som, vi pratar inte alls lika mycket med varandra och vi rör knappt vid varandra. Jag måste be om att få pussar för det är inget han tänker på att göra självmant, vi säger inte jag älskar dig till varandra alls längre och sitter ständigt vid varsin dator… När vi ska gå och lägga oss så vänder vi oss direkt utan att säga godnatt eller någon godnattpuss.. Jag älskar min pojkvän väldigt mycket men det känns som att allt redan är borta? Han blir ganska lätt sur på mig, t ex att han ger mig frukost men så hade han gett mig något fel, då jag påpekar det blir han enormt sur. Och han säger ständigt att jag jämt är arg..

Hur ser ni det på hela? Jag är oerhört feg och vågar knappt ta upp det här med honom, jag är en person som har lättare för att skriva än att säga saker face to face.. Och dessutom är det inte bara att flytta, det är så svårt..

Karmatarerskanise
2011-03-01 13:06
0

Även om det är svårt, så MÅSTE du prata med din partner om detta. Finns inget annat sätt att lösa det.

ChristineL
2011-03-01 14:33
0

Kommunikation är A och O i ett förhållande. PRATA!

[Mairah]
2011-03-01 14:36
0

Om du har lättare för att skriva, så skriv då ett långt brev till honom där du säger som det är från din sida. Så kan han läsa det i lugn och ro och du blir inte avbruten i det du vill ha framfört.

Hoppas ni kan lösa det.

Lycka till.