Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 692 ggr
christina-1980
0

Hjälp mig snälla!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

HJÄLP MIG!!! VET INTE HUR JAG SKA GÖRA!!!!!!!!

Jag fick ett sms av min kompis (t) som frågade om jag hade cigg att bjuda på och jag sa så klart ja för att vara snäll.

jag gick till stan och gav han cigg, sen så orkade jag inge gå hem så jag var med han och hans polare på stan hela dagen , och en av hans kompis har jag träffat nu under två veckor typ och jag kände från första gången att han var speciell och att jag började för känslor för han. Han säger att han gillar mig och att jag är underbar och det värkar som om vi börjar få ett förhållande.

Killen är 17 år och jag fick reda på för några dagar sen att han var förlovad och att han hade ett barn på 4a månader.

Hans flickvän hade varit otrogen mot han i 7 månader,
och nu vill han vara otrogen mot henne. och han säger att
det inte gör nåt, för om hon var otrogen mot han så kan jag vara
otrogen mot henne.

Jag vet inte hur jag ska göra för att jag tycker det känns fel att
ta nån annans kille, men ändå vill jag ha han, för jag har ganska starka känslor för han och han har de för mig. och jag gillar
han ganska mylket. . . snälla vad tycker ni jag ska göra??

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skulle aldrig få för mig att göra något sådant. Jag har mer självrespekt än så.

Det finns tusentals med killar som är singlar, varför då ta en som inte är det? Och en som dessutom har ett barn! Nej, det skulle vara riktigt fult. Du vet ju om att han har en partner.

Det visar också vilken skit till människa han är, som vill ge igen.
Verkligen omoget. Tycker synd om barnet!

Gerbilflicka
0

Vilket kap… En kille som försöker vara otrogen och som har ett barn på 4 månader?

Strunta i honom är väl det uppenbara svaret. Om du har ihop det med honom så lär du bara bli utnyttjad som ett engångsligg, annars hade han lämnat sin flickvän och inte bara varit otrogen. Om han trots allt skulle lämna sin flickvän för dig så vad är det som säger att han inte kommer att göra samma sak emot dig? Vill du dessutom bli extramamma till en liten bebis?

Sist men inte minst så tycker jag att det vore totalt respektlöst emot både dig själv och hans flickvän. Det finns inga ursäkter för ett sådant beteende och jag är övertygad om att vi skulle leva i en bättre värld om singeltjejer bara hade vett nog att säga nej till upptagna killar.

Kalli
0

Fast han erbjuder ju inte dig ett förhållande, han erbjuder dig sex för att hämnas på sin flickvän? Om ni verkligen tycker om varandra och båda vill ha en seriös relation är det väl bättre att han gör slut med sin flickvän först. Har du känslor för honom vill du inte vara något på sidan om, det kommer bara göra ont tillslut.