Gifta män!
Jag brukar gå ut och roa mig när jag är barnledig, har upptäckt att så många gifta killar är ute efter att träffa en tjej för natten. Finns säkert gifta tjejer som gör likadant men det blir jag inte utsatt för.
Dom måste leva i en väldigt dålig relation eftersom dom är ute o raggar, eller så söker dom spänning.
Har någon av er blivit utsatt just för gifta killar?
Det har hänt några gånger genom åren
/Maria
Visst har det förkommit tidigare i ens liv. Inget att rekomendera att hänga med en gift kille. 

Testa en dejtingsajt eller valfri chatt för den delen så kryllar det om gifta män som söker lite kul på sidan om. Sen tror jag som du att det finns gifta Kvinnor som gör samma sak men får känslan av att de oftare sker med någon i deras närhet än att de aktivt söker något. På krogen kan jag tänka mig att en del gifta Kvinnor raggar dock.

Jag har aldrig varit inne på någon chatt, trodde att dejtingsajter var seriösa. Men förstår att inte allt är seriöst där heller, har aldrig testat. Men tror ändå att man kan träffa någon på dejtingsajt, kanske seriösare än krogen
Visst finns det gifta män på dejtingsiter men de söker ofta någon som tycker det är OK så de flesta skriver i sin profil att de är gifta. Själv har jag skrivit i min profil att jag inte vill att någon som är gift/upptagen kontaktar mig eftersom jag inte är intresserad. Men visst någon dyker upp ibland och frågar om jag inte kan rubba på mina principer. Jag brukar skicka ett "fy skäms tillbaka" förstår inte hur man kan ens komma på tanken att göra något som för det mesta djupt sårar någon man älskar eller har älskat, för någon gång kommer sanningen att komma fram.
GIfta vet jag inte, men upptagna har man varit med om att dom försöker. Äckligt!
Det händer varje gång jag går ut! Man blir ju helt cynisk. Gifta män, såna som har sambo/flickvän… När jag var singel blev jag varse ganska snabbt att krogen inte är nåt bra ställe att "träffa nån" på, eftersom dom allra flesta inte är ute efter nåt seriöst. Men vad jag hör från killkompisar så är det många upptagna Kvinnor ute på jakt på krogen också.
Kanske ett av många tecken på att många människor egentligen inte passar in i o trivs i monogama-par normen.

Tyvärr har jag råkat ut för gifta och upptagna män, så patetiskt!

Ska kolla om det finns någon seriös dejtingsajt, någon som vet?
Gifta/upptagna killar hittar man på alla ställen när det gäller dejtingsiter (det är ofta samma killar på samtliga siter fast de har ofta olika namn men samma profilbild såklart, ofta 5-7år gammal). Tycker dock inte att betalsiterna är så mycket annorlunda än gratissiterna. Så testa först med någon gratissite säger jag typ Happy pancake

#8 då behöver man inte gå in i ett monogamt förhållande heller så är ju det poblemet löst. Slipper man såra den man är med.
#12 Problemet är att dom allra flesta inte ens tänker på att den möjligheten finns för att mononormen är så starkt förankrat. Och dom flesta vet inte alls hur det känns att vara monogam i många år när dom är förälskade och giftar sig, då är troligen dom flesta inne på att dom hittat "den rätta" och ska leva lyckligt till sina dagars slut.

#10 Spraydate, men en sajt som jag verkligen inte rekommendera är sugen.nu. Den ska undvikas, mycket sexprat och oseriösa människor därinne!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

#13 Då får man växa upp och berätta hur det ligger till istället för att gå bakom ryggen och svika andra.
Ja, jag tycker självklart inte att man ska svika löften eller bedra sin närmaste. Däremot tycker jag det skulle vara bra med en diskussion kring mönster i samhället. När det nu är så att mer än hälften någon gång är otrogen och som några här beskrivet att det finns gott om gifta personer som raggar… då säger det mig att det finns nåt "systematiskt fel" i hela "systemet" då handlar det inte längre om att någon enskild individ är en dålig människa, utan att människans natur inte passar in i gällande norm.
Jag tror att tendensen till otrohet alltid har funnits i lika hög grad fast vägarna att hitta en ny partner har blivit annorlunda och mer tillgängliga idag.
/Maria
#17 Så är det nog. Sen så levde vi ett antal hundra år som troende kristna som var rädda att hamna i helvete också. Och så var det mycket länge en ekonomisk fråga det med giftemål - en nödvändighet för att få mat för dagen och till barnen. Fanns inga sociala skyddsnät.
men beror inte det på vilka signaler som utges från personen
själv har jag aldrig upplevt att någon gift man visat något intresse
nä faktiskt ingen annan heller när jag tänker efter då
#19 Är man en utåtriktad och trevlig människa så dras folk till en. Man sänder inte signaler som säger "jag vill ha gifta män".
Hur vet du det?
#21: Vad skulle det vara för signaler? *nyfiken*
Riktigt så enkelt som #20 tror jag inte heller det är.
Vill dra en parallel. När jag var 19-23 år liftade jag ganska mycket ensam. Långa sträckor i främst Sverige och Finnland. Det var lätt för mig att få lift och jag träffade en massa trevliga och pratsamma männiksor, även ett flertal som tog med mig på utflykter typ "du kan inte bara åka genom Luleå utan att ha sett kyrkobyn" så då blev det en sväng dit och en fika. Jägmästare i Finnland verkar också ha tråkigt när de kör långa sträckor ensamma i bil, för jag har fått lift med ett flertal såna och pratat skog o jordbruk och politik och allt möjligt. Eftersom jag lätt fick lift och alla var så trevliga och pratsamma så utgår jag från att jag skickade ut signaler som sa att "här är en utåtriktad och trevlig person" (ingen farlig liftare) Däremot så har jag alldrig, inte en endaste gång på alla liftarresor upplevt sexuella närmanden eller gifta män som ville vara otrogna! Varför?
För att jag var glad och trevlig på ett sakligt icke-flirtigt sätt och klädd i präktiga fjällrävenkläder och ryggsäck. När jag därmot raggade upp gifta män var jag helt anorlunda klädd och betedde mig på ett helt annat sätt 
jag har inget intresse av gifta män signalerna verkar #20
veta hur det går till hur det sänds o inte jag vet ingenting om sånt
#24: Eller så har du haft tur, kanske går de inte ut så många gifta män där du håller till eller så har de inte tyckt du varit tillräckligt attraktiv för att ragga på. Finns ju hundratals andra anledningar till att du inte blivit raggad på av en gift man (alla berättar för övrigt inte att de är gifta) än att de som blir det sänder ut "Jag vill att gifta män raggar på mig signaler". Därav min nyfikenhet hur du kom till den slutsatsen.

Jag blir bara så irreterad att alla ser till mitt yttre, har en insida också. Kanske man ska klä ut sig till fågelskrämma nästa gång man går ut
#26 Men är man ute så är det ju faktiskt det yttre man ser innan man lär känna varandra
/Maria
#24 Är man inte intresserad av gifta män, så sänder man inte ut sådana signaler. Är man däremot en människa som är så hemsk att man är ute efter upptagna män, ja då brukar man sända sådana signaler också.
Men nu är det många som antingen misstolkar eller inte förstår signaler som folk sänder ut, därför råkar även ointresserade människor ut för sådant.
Pyromanen: Du har en mycket bra poäng -alla klarar inte av eller vill inte leva i monogama förhållanden. Det måste vara jobbigt att känna så och samtidigt bli påprackad de rådande "normerna" om monogami. Jag tror att det på ett sätt finns större tolerans för otrohet nu än för tex 100 år sedan (iaf vad det gäller kvinnor). Det har alltid varit mer accepterat för män att vara otrogna med ursäkten att de skulle ha större "behov" av sex än Kvinnor.
Jag är 100% monogam, men jag befinner mig i mitt längsta förhållande -6 år, så jag ska nog inte ropa hej…Det är annorlunda efter 16 år…eller 25 år, det är ju lätt för mig att säga att jag aldrig skulle vara otrogen som min situation är nu!