ont
Varje gång (nästan varje :P) så gör det ont när ja o min pojkvän har sex.. Vilket leder till att vi knappt har det längre, va kan de bero på? Kanske för ja är livrädd att de ska göra ont o spänner mig? :/
Kan vara för att du spänner dig.
Kan vara för att ni "går för fort fram" och du inte är tillräckligt våt, eller han är för stor..
Alltså att ni kräver längre förspel för att du ska bli tillräckligt våt och avslappnad.
Sex är mest psykiskt, så det kan absolut vara att du spänner dig.
Gör det ont i alla ställningar?
Kan mycket väl vara något av det som Hilo skriver, men det kan även vara vestibulit (stavning?) vilket är en sjukdom som gör att man for ont i underlivet. Eller torra slemhinnor, svampinfektion kanske?
/Christine
Eller det kan vara att han är klumpig och du är inte tillräckligt tänd på honom.
Kolla med din gyn allra först att allt fysiskt är OK. För säkerhets skull.
#1 Jo jag spänner mig rätt mycket för jag e rädd att de ska göra ont :/ Nej inte när vi kör "doggy" om man säger så :P Sen har jag inte vågat prova så många ställningar då ja e rädd..
#2 Den sjukdomen.. Är det farligt? Tror nog ja e rätt torr där nere endå :/
#3 Nej klumpig är han inte :P Jag älskar han mest av allt och klart ja tänder på han ;)
Du kanske bara inte hinner bli tillräckligt kåt? Upplever du själv att du är torr ska du absolut uppsöka en barnmorska! Då kan det antingen vara torra slemhinnor eller svamp. Och nej, det är inget farligt, bara jäkligt oskönt. Och sex ska vara skönt.
/Christine
#4 Om du är rädd och upplever gång på gång att det gör ont, då tänker jag att det är läga att bromsa upp och ta det lite lugnare. Avtala med killen att ni inte går vidare från kel till sex om inte du tycker det är så skönt att du nästan inte kan låta bli gå vidare. Lite tålamodsträning för honom kanske men troligen blir det sen så mycket skönare att det är värt med lite tålamod 
Ett till tips: Kör med tantra-sex. Dvs ingen penetrering, bara nosa på varandra, men han får inte komma in. Träna på att hålla er där. Ni kommer troligen att bli så upphetsade att ni håller på att smälla av, men det kan göra att du kommer förbi rädslan och spärren.
Kanske skaffa en bok om tantra-sex och börja leka och skratta lite?
#7 Det där är ett sjukt bra tips! Efter ett tag är det nästan omöjligt att hålla sig!
#6och7 Jo tack för tipsen :D ska prata med han om det sen :)
Han har allt tålamod som tur är :) Vilket INTE jag har :P
Sen har vi ett till problem, när han e trött på natten typ runt 1 nångång så blir alltid jag suuuuperkåt.. Men han orkar inte för han gått upp 6 o jobbat till 4 sen ska han upp snart igen, lite irriterande :P
Ställ väckaren på kvart i sex så har ni en kvart till sex.
Använd mycket glidmedel och se om det funkar!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 … vad menar du?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
12" Det är en ordvits!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tantra sex , som # 7 föreslog, är inte helt fel nej. Mycket häftigt och upphetsande..
Kan varmt rekomendera det.
Glidmedel är också ett bra hjälpmedel.