Ont i halsen gnäll..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
NU var det min tur att få gnälla av mig lite
Jag har legat i feber och ont halsen de senaste dagarna, så jag har inte orkat suttit så mycket vid någon dator. Tänk vad man kan sakna den när man inte kan eller orkar..
(Har man blitt forumberoende eller…
)
Hoppas ni alla andra mår bra därute i sajberymden.

Usch för att ligga sjuk! Hoppas du blir frisk snart!
Och visst är man iFokus beroende ;)
Åh, jag behövde en sådan här gnälltråd, är själv dyngförkyld. Jag känner mig helt död, och det känns som om jag har en utspänd ballong i skallen, så mycket trycker det därinne. Fast idag kunde jag inte hålla mig från datorn, haha. :P
Jag hoppas att du kryar på dig! 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Du får också krya på dig MoaL :)
Tack Hera! :) Jag kämpar för fullt, hatar att vara förkyld. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Nu vet jag inte hur pass dåliga ni är men när jag är förkyld o har ont i halsen brukar jag använda Enchinaforce, det lindrar besvären. Krya på er båda två:)
Tack ska ni ha för alla svar, och ditt råd gatonegro
Har provat sådant förut vid något tillfälle vet jag. Nu hade jag inget hemma…
# 2 Hoppas du också kryar på dig MoaL. Gnäll gärna vidare i denna tråd, det gör inget för min skull. Kan vara skönt att få klaga lite ibland. Eb vanlig förkylning kan vara nog så jobbig vill jag lova.
Själv har jag bara halsont och feber, utan förkylning denna gång. Fast jag har däremot varit jättförkyld i många omgångar under hela vintern. Känner mig lite piggare idag. Har sovit grymt mycket, och sömn och vila är ju bland den bästa medicinen när man är dålig. Har läst jättemycket också. Är så roligt om man har en bok som man tycker är spännande.
Krya på er alla som är dåliga. Hoppas ni också piggnar till snart