Tittar in...
… och säger hej! Önskar er alla en trevlig helg 
Har varit och hängt på flashback (bara läst) innan, tyckte iFokus funkade rätt dåligt. Men nu verkar det som det funkar som det ska, samt att första olästa-knappen finns. Den är guld värd!
Livet rullar på, går super med pojkvännen trots vi ses varannan vecka. Hoppas på att jag kommer få något arbete, antingen fast eller bara ett vikariat. Har sökt till en folkhögskola som jag ska besöka imorgon.
Hade tänkt läsa matte b, engelska b, historia a och någon kurs till som jag inte kommer ihåg. Denna folkhögskola är också högskoleförberedande, så hade tänkt söka till djursjukvårdare i Skara om allt går enligt planerna 
Var på en anställningsintervju igår, det var en tjänst på heltid och fast. Man kan hoppas på att få det, så kanske man kan flytta ihop med killen senare i år kanske 
Var lite ifrån mig 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Hej hej!
Var också på anställningsintervju igår!
Fick tyvärr inte tjänsten den här svängen.. Men chefen tyckte jag var värd att ha i alla fall, så tillsvidare är jag krisvikarie samt att jag har chans på nästan tjänst i höst!
Håller alla tummarna för att du ska få ditt jobb!
Heltid/fast är ju underbart!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad trevligt att se dig igen :) Och kul att läsa att det verkar gå bra för dig. Håller tummarna för både arbete och folkhögskolan!
Och trevlig helg!!