Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 1917 ggr
Moas97
0

Hur kan jag prata?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur kan jag prata med min föredetta pojkvän som fortfarande är sur på mig pga att jag gjorde slut med honom för ett år sedan då han ljög för mig? :s Han och jag har inte pratat med varandra, och jag vill gärna bli vän med honom igen… :/

/Moas97 :)

pyromanen
0

Vill han prata eller vill han bli lämnat ifred?  Man måste ju vara två om ett eventuellt vänskap.  Om du inte känner svaret på frågan så kan du ju ringa och fråga om han kan tänka sig att prata och kanske vara vänner? men vill han inte får du helt enkelt respektera det.

Karmatarerskanise
0

Du får ringa elelr skriva till honom om du inte träffar honom ute. Säg att du vill vara vän med honom, så får han säga vad han känner.

Vill han inte finns det inte mycket du kan göra.

Moas97
0

#1: Han vägrar prata med mig och vill inte ha någon som helst kontakt verkar det inte som, men vad vet jag? Jag har inte pratat med honom än…

Det svåra med det hela är att jag har inte hans nya mobilnr ..

Sarah
0

då är det bara att acceptera att han inte vill ha kontakt, att bryta det om han uttryckligen sagt att han inte vill ha med dig att göra skulle jag säga är ganska respektlöst. du har gjort slut, släpp nu det gamla och gå vidare.

Sarah
0

då är det bara att acceptera att han inte vill ha kontakt, att bryta det om han uttryckligen sagt att han inte vill ha med dig att göra skulle jag säga är ganska respektlöst. du har gjort slut, släpp nu det gamla och gå vidare.

Moas97
0

#4: Han har inte sagt att han inte vill ha kontakt med mig, men han pratar aldrig med mig och försöker ignorera mig… :/ Och det är så svårt att bara släppa det.. Våra fina minnen tillsammans kan jag bara inte få bort… Har även fått en tusentals sms av honom att han ångrar sig, men sen dagen efter är han den samma igen o.o Så vet inte om man ska tro på det där redigt :s

Sarah
0

fast grejen är den att det var du som gjorde slut, du kan inte pusha på en vänskap, det är det man gör då man gör slut, man går vidare och respekterar den andres val, om ngn har blivit sårad tar det tid innan man kan bli vänner, år ibland om det ens går, man måste ge tid

Moas97
0

#7: Jag ska erkänna det att jag gjorde slut en riktig snabbis pågrund av att det var han som ljög för mig. Jag gjorde inte slut för att jag hade slutat ha känslor för honom… Nej, det var så att jag gjorde slut för att jag skulle slippa att bli bluffad helt… Men som sagt, han umgås inte med det gänget längre, så därför skulle jag kunna tänka mig att ge han en chans… Kanske missuppfattade vi båda varandra då vi inte är lika de personer vi var förr… Jag vet inte…

Sarah
0

Men det är en helt annan situation. Om du vill testa att bli tillsammans igen så kan du ju säga det.

Moas97
0

#9: Och om han inte pratar med mig? o.o'

Sarah
0

säg att du vill försöka igen, vill han inte så vill han inte, då får du lämna honom ifred.