Relationer iFokus

Relationer

Etikettkriser
Läst 1831 ggr
parize
2011-03-09 06:14
0

skum kille

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har för 2-3 veckor sedan träffat en gemensam kille vän till de jag känner… han bor över 10 mil från mig men är här rätt ofta för att han spelar i band…

han har gjort så att ja till en början känt att han är väldigt intresserad.. tom frågat om jag spelar eller leker.. vilket ja inte gör!!

det har vart skrämmande lika åsikter, nästan så det har vart löjligt att ens påpeka det hela. Det har nästan blivit att ja misstänkt att han bara säger att det är för att ge mig den tron..

det som är konstigt är att han inte ringer mig knappt.. o ringer han är det 2 minuter från bilen eller till bilen..

o när han kom till mig en veckodag för att få middag osv så kom han 2 timmar för sent. Han ringde inte ens utan det gjorde jag.. när han kom va han irriterad, som om jag hade vart för på.. han va stressad o det gick inte så bra som ja hade hoppats på.. när han gick kände ja att någe va fel. Eftersom ja inte kunde ta på det hela så grubblade ja.. ja visste att ja inte hade gjort någe så det hela lades på att det va från han..

ja frågade han sen i ett sms om det var någe som va fel.. han utbrast bara va????? o sen sluta grubbla..

i helgen skulle han hit.. men det hela velades att sen skulle han kanske komma.. det gjorde mig osäker.. sen skulle han komma o tidigt på fredagen.. det hela velades o jag sket i att en att fråga senare om när han skulle komma osv osv..han hade tvätt till en sen tid på kvällen så han kom den tiden vi andra skulle träffas på en fest..

sen har han kommenterat andra tjejer mitt framför mig.. va snygga de är.. en tjej han känner skulle han minsann sätta på nån helg de va ute o spela..

nu sen vi skiljdes åt (va i söndags) har han inte alls ringt… knappt sms.. ja är osäker vilket ja redan sagt då i söndags..ja o en annan vän har pratat om detta.. både hon o jag anar att det är någe.. typ att han har ett förhållande där hemma.. ja känner mig osäker o har skitit i att höra av mig.. o skickar han sms så svarar ja kort,,

viktoria91
2011-03-09 07:27
0

Det låter som om du gör bäst i att strunta i han! Att kommentera sådant (på allvar) som han gör om andra tjejer är inte ok. Taskigt mot dig och nedvärderande kommentarer om hon som han skulle sätta på.

Nej, strunta i han och hitta en MAN!Skrattande

parize
2011-03-09 07:41
0

hej o tack för svar

ja ber om ursäkt att ja sett till att ja fick dig tro att de va på allvar..

nej de va på skämt sa han.. men onödigt ändå så här i början..

o att han kommenterade snygga brudar på stan är också väldigt omoget..

jag anar att det här med att han inte hört av sig så mycket är för han märker att ja är inte dum i huvudet.. att ja fattar någe o ser..

ja ska se efter denna helg o ta ett beslut då.. (va faktiskt redan på väg igår att skicka ett sms där de stod att ja tror de är bäst om vi ses som vänner när du är här)

parize
2011-03-09 07:51
0

att de va på allvar va det inte enligt han… de va ett dåligt skämt.. va någe han bara sa.. ursäkta om det vart att du trodde det :)

men det är onödigt o dumt ändå..

jag tror han iomed att han inte hör av sig så fattar han väl att ja är inte dum i huvudet…

jag ska se efter denna helg som kommer o ta ett beslut då..

han sa sist att han ska försöka tänka på va han säger så det ska ja undersöka o känna efter om han menar det eller inte..

tack för svar kram

parize
2011-03-09 07:58
0

vart dubbelt svar..Förvånad

viktoria91
2011-03-09 09:05
0

Ingen fara. =) Men att överhuvudtaget nämna det så tidigt är respektlöst. Jag och min sambo kan skoja om sådant men vi har varit tsm i snart 2,5 år och vet att vi skojar. =P

Att han velar fram och tillbaka med att träffas verkar inte heller seriöst, gillar man verkligen någon kan man knappt hålla sig borta från dem ju. ;)

Berätta gärna om ditt beslut sedan! Kram

hus-musen
2011-03-09 11:38
0

Han låter ju inte seriös för fem öre, på din text fick jag känslan av att han har ett förållande med någon annan eller är bara ute efter att leka. Det finns fler killar i sjön som vet vad de villGlad

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
2011-03-09 12:08
0

Inget jag hade satsat på! Du ska lita på din magkänsla.

parize
2011-03-10 06:23
0

Tack för era svar…

känner inte heller att det är någe vidare seriöst…

omoget med att skämta så där, o att inte ringa ens..

fick nya sms igår om att bo här under helgen.. ja tänkte ge denna helg att se vilket håll det ledr åt. men att inte ringa om att fråga är också barnsligt, fegt.

hus musen!! ja har också vart inne i de tankarna att han har någon annan… tycker någe är märkligt.. klart han inte ka ringa då om hon är där.. plus att när han va hos mig va det ett väldans smsande me hans mobil…

tycker det känns som den mannen är otroligt duktig på att formulera sig veta va han ska säga emellanåt.. kolla hur ja är o spela efter det..

när ja fick de där sms igår vart ja inte glad.. spelade ingen roll att de sista va fint.. längtar tills ja får sova bredvid dig nära igen.. ska man ta det eller… ja blir ledsen att ja inte kan ta till mig det.. men antingen gör ja inte det för att ja har rätt att det bara är toma ord.. eller så är det för ja är rädd o inte vågar ta emot det

parize
2011-03-14 09:29
0

han har vart här o vart dum i huvudet.. ja struntar i han för det är någe fel på han… visar varken intresse eller respekt..

bort bort :)

viktoria91
2011-03-14 09:31
0

#9 Bra gjort av dig! Ut och leta efter en riktig man nu! Flört

Karmatarerskanise
2011-03-14 12:41
0

#9 Bra! Respekt förtjänar alla!

parize
2011-03-28 10:08
0

Tack

ja fattar inte hur en man som han kan sitta o lägga ner så mycket energi på alla dessa sms o medelanden på face men varken ringa eller bli vän med mig där.. säga gång på gång att han vill lära känna mig när inget stämmer… för mig är detta helt galet osunt skumt o misstänksamheten är ju rätt stor…

ur är en del funtade o hur kan man lita på en sån… jag kan inte sluta att fundera på hur det står till för hans hjärna..