Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1176 ggr
Karmatarerskanise
0

Trivs du med livet?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Trivs du med det liv du lever?
Är det något du önskade du hade gjort annorlunda?

[Mairah]
0

Just nu trivs jag. Fast det har varit både upp och ner en tid för min personliga del. Är så tacksam att jag har min sambo som bollplank. Glad

Visst finns det saker som jag absolut skulle ha gjort annorlunda kan jag tycka, nu när jag står med facit i hand. Men jag får se det som en lärdom. Förhoppningsvis har man blitt lite klokare av de jobbiga upplevelserna.  Tänker inte gå in närmare på vad det handlade om eftersom det är för personligt.Flört

ChristineL
0

Jag trivs rätt bra, ångrar ingenting jag har gjort, även om det kanske finns vissa saker jag hade kunnat gjort annorlunda, men man lär sig ju av sina misstag.

Har ganska mycket ups & downs perioder och just nu kanske jag är lite mera nere, men jag ser ljust på framtiden. Om det snart blir som jag vill :P

Maria
0

Visst finns det saker man kunnat gjort annorlunda men med facit i hand så har det ändå blivit väldigt bra så jag ångrar ingenting.

Säger som Edith Piaf sjöng "Je ne regrette rien"

/Maria

ettlitetalias
0

Nej. Det är mycket som jag hade önskat att jag gjort annorlunda, för andras skull mer än min egen. Men jag jobbar på att räta upp det så bra jag kan nu, och jag tror det börjar bli bättre.

Aviendha
0

Efter omständigheterna: ja, hyffsat.

Det är absolut inte såhär jag vill känna i mitt liv, leva i mitt liv och tänka kring mitt liv. Det finns abnormt många saker jag skulle ändrat om jag kunde leva om livet. Men var sak har sitt syfte och varje erfarenhet är en pusselbit i den person man är och blir. Tids nog så tror jag faktiskt att jag kommer kunna få ett liv som jag känner mig relativt tillfreds med. Inte nu, inte snart men sen.

Karmatarerskanise
0

Jag trivs där jag är nu, fast jag inte är där jag rodde jag skulle vara.
Finns en del saker jag skulle gjort annorlunda om jag hade kunnat.

[Liinda]
0

Jag trivs jättebra med mitt liv! Det finns saker jag kunde gjort annorlunda också men jag tänker inte på det, för gjort är gjort och man lär sig av sina misstag. Jag har min underbara sambo, vänner, familj och djur. Det enda som saknas i mitt liv är jobb och barn .

Sarah
0

Jag trivs. Visst kan jag ångra att jag gjort eller inte gjort en del saker, men i det stora hela så är det bra som det är, hade inte varit där jag är idag utan allt som gjorts.

HannaM
0

Ja, och nej.

Jag trivs med djur och make. Med förutsättningarna vi har bor vi bra.

Jag trivs inte med att må dåligt, att vara sjukskriven och inte orka. Jag trivs inte med att min värld är läkarebesök, stödsamtal, "hur ska vi gå vidaresamtal", att vara vaken halva nätterna och i vandra i cirklar runt området.

[Hilo]
0

Just nu trivs jag väldigt bra!
Jag har mina katter, mina hundar.

Jag har en underbar sambo, och vi bor i en villa i en lagom stor by.
Jag föredrar hus alla gånger framför lägenhet, så är lite extra nöjd med just huset, hihi.

Har fått ett jobb, även om det är lite ovisst hur länge jag får vara kvar, men jag är nöjd ändå! Det är ett JOBB!

Har en greklandsresa bokad i höst och kommer äntligen få råd till att göra klart renoveringen av nya sovrummet!

Så ja, jag är rätt nöjd Glad

gatonegro
0

Jag trivs ganska bra med livet men skulle självklart vilja träffa någon att dela vardagen med. Har tyvärr kärat ner mig i fel killar så nu ska jag ta det lugnt med dejtandet ett tagGladAnnars trivs jag bra med jobb o min fina son så klart.

Sara
0

Jag är nöjd med mitt liv. Jag ska ha barn i juli och är jätteglad för det.

Sen finns det saker som kunde varit bättre naturligtvis. Men jag ångrar inget jag gjorde.

Sara

Arbetslös
0

Jag trivs inte med livet. Jag har inget jobb trots en lång och bra utbildning. Jag har inte de vänner jag önskar att jag hade utan en vänskap där allt bara hänger på att jag hör av mig. Jag lever på bidrag och kan därför inte unna mig något speciellt. Jag har pluggat hårt och engagerat mig mycket i mina studier för att få det liv jag ville men kommer inte in på arbetsmarknaden.

pyromanen
0

Trivs!

Dumma saker, som jag gjorde fler av när jag lite yngre, ser jag på som n¨got jag behöve göra för att hamna och bli den jag är idag och jag vet också att jag inte kunde göra bättre just då, så jag instämmer i Je ne regrette rien.

Kunde man trolla skulle jag vilja vara den jag är nu men ha den orken jag hade då jag var 25, det hade varit grejer det Skrattande

Snodden
0

Trivs inte, kom aldrig in på den utbildning som jag kämpade för att bli antagen till.

Det är mycket jag ångrar i mitt liv, bl a att jag inte bröt med min mor direkt när jag flyttade hemifrån. Att jag brutit för tidigt med vissa människor och låtit andra stanna kvar som jag istället borde ha brutit med. Fucked up, helt enkelt :P

Känner att jag vågar mer idag än förr, att självförtroendet är bättre men självkänslan har inte kommit ikapp. Mycket som jag skulle vilja göra men fortfarande inte vågar.

Däremot är jag väldigt nöjd med att jag inte var dum nog att skaffa barn.

skrollan
0

Oja, kunde dock vart liite mera jobb =/ Men har min karl, mina djur och vårat nys hus :D

fotokrafs
0

Jag trivs med mycket i mitt liv, men helt klart finns det saker som jag önskar var annorlunda.

Men.. om jag ändrat vissa saker så kanske jag aldrig hade träffat min underbara make. Förvånad